Palubné napätie Jawa 250- prerobenie na 12v
Moderátor: Moderátoři
Palubné napätie Jawa 250- prerobenie na 12v
Ak sa dobre pamätám, bola na 6V. Susedov mládenec ale potrebuje ku nej 12V. Ide to nejak previnúť, prerobiť budenie?
Elektronické súčiastky fungujú za pomoci dymu. Ak dym unikne, prestanú fungovať.
Hledaj googlem zapalování <b>VAPE</b>
https://www.google.cz/search?q=vape+jaw ... jSU4mRrcAK
Jasně ... žárovky, klakson ...
https://www.google.cz/search?q=vape+jaw ... jSU4mRrcAK
Jasně ... žárovky, klakson ...
1/ - ak by som tomu nerozumel, nepỳtam sa
2/ - za ten link na motorkárov fórum ďakujem
3/- má to byť nejakỳ po malo sa pohybujúci a 12V vyžadujúce mechanizmus
4/- To kova = neviem sa inak poďakovať, iba tak, že ĎAKUJEM!!!
2/ - za ten link na motorkárov fórum ďakujem
3/- má to byť nejakỳ po malo sa pohybujúci a 12V vyžadujúce mechanizmus
4/- To kova = neviem sa inak poďakovať, iba tak, že ĎAKUJEM!!!
Elektronické súčiastky fungujú za pomoci dymu. Ak dym unikne, prestanú fungovať.
Kompletní VAPE sada je nejlepsi reseni...namontuje, seridi a uz nic nemusi resit. Jen jezdit.
http://eshop.vape.cz/z1723-souprava-zapalovani-sz13-1
Ale cena se mu libit nebude.
http://eshop.vape.cz/z1723-souprava-zapalovani-sz13-1
Ale cena se mu libit nebude.
Ať to nechá na 6V . Není důvod měnit na 12V . Dynamo stejně nedá ani Watu navíc . Na 12V to bude dobíjet jen ve vysokých obrátkách . Stačilo to v dobách , kdy se nesvítilo trvale . Na volnoběh to nedobíjelo ani na 6V . Najezdil jsem na panelce něco km , opravy dobrelé jsou malina . Jen jsem v několika kouscích dodělával elektronický regulátor dle AR . Ale při dobrém seřízení a aku není ničeho třeba . Jsou to stroje z neokradené doby .