Čínská diagnostika VW

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

Čínská diagnostika VW

#1 Příspěvek od Sandal »

Dostala se mi do ruky ruční diagnostika VAG 505.Mám k ní i návod ale nepíše se tam nic o tom co která skupina v bloku vlasně měří.Když měřím třeba "live data" na motoru tak zvolím skupinu 000 až 025 na displeji lítaj čísla ale co znamenají už se nikde nedovim.Na stránkách výrobce o tom nic nejni.
Máte někdo nějakej nápad jak to zjistit?
Pokud se to nedá zjistit tak to letí do popelnice nebo si to nechám na výmaz intervalů.

Uživatelský avatar
cputakt
Příspěvky: 1234
Registrován: 01 lis 2005, 01:00
Bydliště: Karvínsko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od cputakt »

Musíš si sám dohledat co která skupina zobrazuje.Liší se to i typem auta musíš sehnat dílenskou příručku pro to určité auto tam bývají některé skupiny popsané.
Já používám kabel HEX CAN a soft VCDS v češtině a tam jsou některé skupiny popsané.

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#3 Příspěvek od Sandal »

Aha!Tak to jo.Zkoušel jsem to na VW Golf IV 1.9 TDI 85 kW (AJM).Takže ty kódy budou asi sedět s origo VAG.To mne nenapadlo.To já si dohledám.Díky.

Uživatelský avatar
GeorgeB
Příspěvky: 1187
Registrován: 21 lis 2005, 01:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od GeorgeB »

Nebo nějaký lepší SW, kde jsou labely - popsané bloky.

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#5 Příspěvek od Sandal »

Tak jsem zjistil že sehnat popisy labelů je nadlidskej výkon.
Takže opravdu jedině nějakej soft,nejlíp origo kde jsou ty labely popsaný :cry: Navíc ani u origo softů nejsou popsaný všechny..Chudáci servisáci :lol:

Uživatelský avatar
makino
Příspěvky: 254
Registrován: 20 dub 2008, 02:00

#6 Příspěvek od makino »


Uživatelský avatar
cputakt
Příspěvky: 1234
Registrován: 01 lis 2005, 01:00
Bydliště: Karvínsko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od cputakt »

To jsou chybové kódy on se ptal na popis skupin základní nastavení 04.

Uživatelský avatar
GeorgeB
Příspěvky: 1187
Registrován: 21 lis 2005, 01:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od GeorgeB »

Jaké je číslo ECU?

Uživatelský avatar
passion
Příspěvky: 890
Registrován: 22 črc 2005, 02:00
Bydliště: Žilina

#9 Příspěvek od passion »

Tu je label s vagu pre AJM, prvé skupina, druhé poradie v skupine:

;038-906-019: Engines: 1.9PD AJM/ATJ/AUY(115hp)
;
;
;
;Measuring block 000 data at idle, engine warm, coolant >=80°C
;0,1-Engine Speed ;39-43(820-900 rpm)
;All 4WD models ;41-46(860-945rpm)
;0,2-Start of Injection ;124-134(1°BTDC-2.5°ATDC)
;0,3-Trottle Position ;0(0%)
;0,4-Injection Quantity ;11-40(3.0-11.0 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press.;90-108(910-1110mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure ;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp. ;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp. ;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature ;85-170 (20-80°C)
;0,10-Air Mass(EGR on) ;70-126(230-420 mg/H)
;EGR is switched off after approx. 2 min. of idle (>2min, restart eng. or blip)
;
;Measuring block 000 data at full load, 3rd gear, temp 80°C, at 3000 rpm
;0,1-Engine Speed ;136-150(2850-3150 rpm)
;0,2-Start of Injection ;63-53(20°BTDC-23°BTDC)
;0,3-Trottle Position ;255(100%)
;0,4-Injection Quantity ;160-172(44-47 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press.;197-215(2000-2200mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure ;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp. ;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp. ;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature ;85-201(20-102°C)
;0,10-Air Mass ;245-255(820-850 mg/H)
;

1,0,Injected quantity
1,1,Engine speed,820-900
;4WD:860-945
1,2,Injected quantity,3.0-11.0
1,3,Spec. Inj. duration,5-7 °Ck.
1,4,Coolant temp,80-110°C

2,0,Idle Speed (See label file for #3)
2,1,Engine speed,820-900;
;4WD:860-945
2,2,Throttle pos,0%
2,3,Operating Cond/AC,speed/throttle/AC
;xxx
; 1 AC compressor switched on
; 1 Throttle Position switch closed
;1 Inc. idle speed as AC switched on
2,4,Coolant Temp,80-110°C

3,0,EGR (Exhaust Gases Recycling)
3,1,Engine speed,820-900
;4WD:860-945
3,2,MAF (specified),230-420
3,3,MAF (actual),230-420
3,4,EGR duty cycle,10-95%

4,0,Unit Injectors valves command
4,1,Engine speed,820-900
;4WD:860-945
4,2,Spec start of inj.,1BTDC-2ATDC
4,3,Spec inj. duration,5-7°Ck.
4,4,Synchro. angle,-3..+3°Ck.
;
;Group 4 : full load, 3rd gear, 3000 rpm
;4,1:2850-3150rpm
;4,2:Spec start of inj. 20-23 ° BTDC
;4,3:Spec inj duration 20-23 ° Ck.
;4,4:Synchro angle -3..+3 °Ck.

5,0,Starting conditions
5,1,Engine speed,rpm
5,2,Start inj,quantity
5,3,Start synchro.,
5,4,Coolant temp,°C

6,0,Switch Positions (See label file for #2, #3)
6,1,Speed, km/h
6,2,Brake Pedal,F/F47/F36
; xxx
; 1 Brake light switch F closed
; 1 Cruise,DFI brake switch open
; 1 Clutch vacuum vent valve switch-f36-, open

6,3,Cruise Control,Cl/Br/Re/Ac/on/on
; xxxxxx
; 1 CC Switched switched on
; 1 CC and memory switched off
; 1 Acceleration
; 1 Resume speed
; 1 Brake pedal operated
; 1 Clutch pedal operated
6,4,Cruise System,0
;1.0 = normal
;17.0 = brake pressed?

7,0,Temperatures (Engine cold-contact on: ~Amb. temp)
7,1,Fuel Temp,~Amb.Temp.°C
;-5.4°C short circuit or Fuel Temp. Sensor -G81- inoperative
7,2,Fuel cooling state,On:100%-Off:0%
7,3,Intake Air Temp,~Amb.Temp.°C
;~136.8°C Intake Air Temp. Sens0r -G72- inoperative
7,4,Coolant Temp,~Amb.Temp.°C
;Short circuit or ECT sensor -G62- inoperative

8,0,Injected Quantity(IQ) limitation (3rd gear - 3000rpm - full load)
8,1,Engine speed,2850-3150
8,2,IQ driver's req,50-55
8,3,IQ via rpm(Torq),44-47
8,4,IQ via MAF,47-52



9,0,Injected Quantity Limitation
9,1,Engine speed,rpm
9,2,Injection Quantity,CC active
9,3,Inj. limit,during a/t shift
9,4,Max IQ,

10,0,Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
10,1,MAF,850-1050
10,2,Atmos. pressure,sensor -f96-
10,3,Intake air press.,2000-2200
10,4,Throttle,100%

11,0,Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
11,1,Engine speed,2850-3150
11,2,Spec. intake press.,2000-2150
11,3,Actual intake press.,2000-2200
11,4,D.cycle MAP,40-95%


12,0,Glow Plugs (see label file for #1)
12,1,Glow status,all 1's=off
; xxxxxxxx
; 11111111 Glowing off
; 00010000 Pre-glow
; 01110000 Start of glow
; 11110000 Interim glow
; 10110000 Post-glow
; 00110000 Readiness glowing
12,2,Pre-glow period,
12,3,Supply Voltage,
12,4,Coolant Temp,°C

13,0,Idle Speed Smooth Running Control
13,1,Cyl 1,-2.8 to +2.8 mg/H
13,2,Cyl 2,-2.8 to +2.8 mg/H
13,3,Cyl 3,-2.8 to +2.8 mg/H
13,4,Cyl 4,-2.8 to +2.8 mg/H

15,0,Fuel Consumption
15,1,Engine speed,rpm
15,2,Inj Qty (actual),
15,3,Fuel Consumption,
15,4,Inj Qty requested,(accelerator)

16,0,Additional Heater
16,1,Generator loading,
16,2,Aux. heat,(see label file)
; xxxxxxxx
; 1 Not relevant
; 1 Not relevant
; 1 Coolant Temp. sensor G62 or Intake Air Temp. sensor G72 faulty
; 1 Engine start in last 10 seconds
; 1 Engine below 870 rpm
; 1 Battery below 9 volts
; 1 Generator faulty
; 1 Coolant temp > 70-80C or Intake Air Temp. > 5C
16,3,Activation,Hi/Lo
; xx
; 1 High heat output,J360 on
; 1 Low heat output,J359 on
16,4,Voltage supply,from ECM

18,0,PD valve status(after 1 min idling- coolant>80°C)
18,1,Cyl 1,0,
18,2,Cyl 2,0,
18,3,Cyl 3,0,
18,4,Cyl 4,0,
;if != 0, inoperative valve/open circuit/lack of fuel/bubbles

125,0,Communication - CAN bus messages
125,1,Gearbox status,1
125,2,ABS status,1
125,3,Instr. status,1
125,4,Airbag status,1
;

Uživatelský avatar
DELONG
Příspěvky: 1361
Registrován: 16 dub 2006, 02:00
Bydliště: SVK

#10 Příspěvek od DELONG »

Naštuduj si niečo TU možno sa niečomu naučíš :wink: .

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“