![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Seat Cordoba denní svícení
Moderátor: Moderátoři
Seat Cordoba denní svícení
Snad někdo ví
.Jde mi o deaktivaci toho co tam výrobce dodal, to je, že ihned po zapnutí zapalování se rozsvítí světla, při startování zhasnou a hned se zase rozsvítí což asi žárovkám dělá moc dobře.Je to Cordoba 6L2 1,4 16 V (BXW). Za případné rady předem dékuji.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Proč jeho sepnutí nepodmíníš tím, že musí bejt zhasnutá kontrolka dobíjení a/nebo mazání?
To znamená jedno přepínací relátko navíc, zapojený jako rozpínací, jehož vinutí je píchnutý na kontrolce a kontakt v sérii s vinutím relé spínání světel.
To znamená jedno přepínací relátko navíc, zapojený jako rozpínací, jehož vinutí je píchnutý na kontrolce a kontakt v sérii s vinutím relé spínání světel.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Tohle jsi měl napsal hned na začátku a hlavně uvést rok výroby vozidla! Tím bys ušetřil několik příspěvků mířících nesprávným směrem.
Bude to chtít hex-can diagnostický kabel, soft a upravit kódování řídící jednotky. ->servis
Bude to chtít hex-can diagnostický kabel, soft a upravit kódování řídící jednotky. ->servis
Naposledy upravil(a) Milan_F dne 11 úno 2017, 21:06, celkem upraveno 1 x.
Je to zřejmě jak píše Milan, takže se na to zřejmě vykašlu. Přepojování nic neřeší odpojení TFL sice zruší svícení tlumených světel, ale obrysové a zadní osvětlení zůstane zapnuté. Přeprogramování zatím odkložím. Co je na tom pravdy nevím, ale po dotazu v jendné ( ne značkové) dílně mi bylo řečeno že zrušit to lze s tím, že poté diagnostika hĺásí chybu naprogramování ŘJ z důvodu vazby software na VIN.
Nemám kurďoublici, mám roomstera - a taky s BXW agregátem (1,4 16V 63kW) a ročník výroby 2007 = ze stejnýho výrobního období jako tazatelovo auto. A denní svícení se vypíná překlopením poměrně velkýho kolíbkovýho přepínače dole pod volantem, pod krytem vedle OBDE-II zásuvky. Jinak pokud je denní svícení tímhle přepínačem aktivovaný, po zapnutí zapalování se rozsvítí všecky obrysovky (vpředu i vzadu), "číslovky" (osvětlení SPZ/RZ) plus podsvícení "budíků" a ovladačů. Při startu se všecko odpojovacím kontaktem "relé X" zhasne a po naskočení motoru se kromě obrysovek rozsvítí i "potkávačky". V tomhle režimu nefunguje přepínání hlavních světel potkávací/dálkový, výstražný blikání dálkovýma = "světelná houkačka" ale fungujou.
TO VŠECKO SE SDRUŽENÝM PŘEPÍNAČEM OSVĚTLENÍ V POLOZE "0". Jakmile se na ten přepínač "šáhne" a otočí se do první polohy ("rozsvítit obrysovky"), potkávačky zhasnou a rozsvítí se otočením přepínače až do další polohy - v tomhle režimu už překlápění potkávací/dálkový normálně funguje.
Tenhle řežim "s dodatečným přepínačem pod deklem u pojistek dole na hraně palubní desky" používají všecky fábule II i roomstery až do výrobního modelovýho ročníku 2009 (stejně jako tazatelovo auto) - od modelovýho ročníku 2010 proběhla "faceliftace" a denní svícení se "přestěhovalo" do zdvojenejch svítilen na místo původních jenom mlhovek na dolním okraji předního nárazníku - zároveň se objevila možnost si od určitýho výbavovýho stupně moct nechat aktivovat "corner" funkci mlhovejch světel (přisvícení zatáčky na straně kam se natočí volant při rozsvícenejch potkávacích světlech) - tuhle funkci nemá každej "facelift" fábule II /rooma, protože do nejchudší vejbavový sady se dávala jednodušší = lacinější sdružená ŘJ ("komfortka"), která nakódování "cornerů" neumožňuje.
TO VŠECKO SE SDRUŽENÝM PŘEPÍNAČEM OSVĚTLENÍ V POLOZE "0". Jakmile se na ten přepínač "šáhne" a otočí se do první polohy ("rozsvítit obrysovky"), potkávačky zhasnou a rozsvítí se otočením přepínače až do další polohy - v tomhle režimu už překlápění potkávací/dálkový normálně funguje.
Tenhle řežim "s dodatečným přepínačem pod deklem u pojistek dole na hraně palubní desky" používají všecky fábule II i roomstery až do výrobního modelovýho ročníku 2009 (stejně jako tazatelovo auto) - od modelovýho ročníku 2010 proběhla "faceliftace" a denní svícení se "přestěhovalo" do zdvojenejch svítilen na místo původních jenom mlhovek na dolním okraji předního nárazníku - zároveň se objevila možnost si od určitýho výbavovýho stupně moct nechat aktivovat "corner" funkci mlhovejch světel (přisvícení zatáčky na straně kam se natočí volant při rozsvícenejch potkávacích světlech) - tuhle funkci nemá každej "facelift" fábule II /rooma, protože do nejchudší vejbavový sady se dávala jednodušší = lacinější sdružená ŘJ ("komfortka"), která nakódování "cornerů" neumožňuje.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)