Cassete Deck AIWA F 220-D

Opravy a závady na MG, RMGF, CD, zesilovačů, receiverů, reprosoustav

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
tovona
Příspěvky: 43
Registrován: 07 lis 2009, 01:00

Cassete Deck AIWA F 220-D

#1 Příspěvek od tovona »

Zdravím všechny,
mam Cassete Deck AIWA F 220-D a neotači se v nem navijeci trn kazety a pojistny mechanismus neustale vypina prehravani. Rozebral jsem mechaniku a zjistil, ze nedoleha treci prevod (to male cerne kolecko - viz obrazky) na kolo s navijecim trnem. Pravdepodobne je guma na trecim prevodu opotrebovana nebo pruzinka starajici se o pritlak je unavena. Nevite nahodou nekdo, kde by se toto jako ND dalo sehnat, nebo jak si pomoci jinat to Vyrobit - Opravit - Senat? Pripadne jinou zkusenost co s tim? Dekuji vsem za Odpovedi.
Přílohy
IMG_0801maly.JPG
treci prevod s pruzinou rozebrano
(157.91 KiB) Staženo 123 x
IMG_0802maly.JPG
treci prevod s pruzinou
(178.78 KiB) Staženo 108 x

Uživatelský avatar
elektrosvit
Příspěvky: 2512
Registrován: 27 čer 2016, 02:00

#2 Příspěvek od elektrosvit »

Vlastní navíjecí trn se otáčí volně? Otáčí se volně i páka, na níž je upevněno vložené kolečko? Podle obrázku kolečko nevypadá opotřebeně, zkusil bych opatrně přišponovat tu pružinku. Více tady.

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od Michal22 »

Není ta páka třeba v poloze Pause?
Třeba kvůli špatně složené mechanice?
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
starecd
Příspěvky: 2662
Registrován: 17 srp 2010, 02:00
Bydliště: kousek od Zlína

#4 Příspěvek od starecd »