![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Šíleným nápadům starých praktiků se nebráním, takové jsou nejlepší
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Moderátor: Moderátoři
Záleží na tom, jakým proudem budeš nabíjet. Pokud přes tu "blinkrovou" žárovku, tak to bude proudem něco kolem dvou ampérů.Osmdesat píše:To by šlo. Mám tu 12V 21W "blinkrovou" žárovku co se dávala do starých škodovek, stačí to?.
Trafo je vždycky střídavé, nezapomeň na usměrňovač.Osmdesat píše:Nějaké stř trafo bych tu snad našel.
To se ptáš vážně, nebo si z nás děláš nemístné vtipy?Osmdesat píše: Zapojit + zdroje na + akumulátoru?
Nic proti, ale pokud je baterka na cestě do olověného nebe, tak ji už nic nezachrání a stejně bude muset koupit novou baterii. Ať chce, nebo nechce. Životnost olověných baterií je omezená jejich principem a i když jsou výjimky, které ale jen potvrzují pravidlo, tak většina baterií jde po pěti až sedmi letech do kytek. A pokud olověný akumulátor vybiješ do mrtva a ještě ho v tomto stavu nějakou dobu necháš, tak mu jen ubližuješ a většinou všechny pokusy končí stejně tím, že se koupí nová baterie.Osmdesat píše:Nejde jen o to jedenkrát nastartovat, ale mít funkční baterku.
Několik hodin, podle toho, jak je nastavený regulátor v autě.Osmdesat píše:Jak dlouho by musel jet/mít puštěný motor, aby se mu baterka v autě z mrtva nabila?
Cestuješ časem?Osmdesat píše:Na nabíječku teď nemá prachy, dávat Kčs 500,- servisákovi za nabití taky nechce (ani já bych nechtěl).
Každý si dotváříme realitu podle sebe, ne?Neniu píše:Cestuješ časem?Dovolím si upozornit, že československo se před pár roky rozpadlo
Pokud notabene přijede, nezůstane jen u pětikila za nabitíNeniu píše:servisák, který přijede si asi neřekne o pětikilo