Zas jedna tutovka!!!

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mi-ro
Příspěvky: 7651
Registrován: 08 úno 2005, 01:00
Bydliště: rovina u Kolína

Zas jedna tutovka!!!

#1 Příspěvek od mi-ro »

Zákazník donesl do servisu UE55..... že nejde po úderu blesku. Skutečně mrtvola, naštěstí to schytal pouze primár pulzáku, signálová část (MB) přežila. Po opravě, odzkoušení předáno zákošovi. Za týdem telefon, "víte jak ste nám vopravoval toho Samsunga po blesku, tak už zas nejde. Ale my to už nebudeme dávat opravovat, já bych se jen stavila pro ty peníze za opravu a eště byste nám napsal papír pro pojišťovnu, že to nejde vopravit". Stát se může lecos, tedy povídám, dobrá, přivezte to, já se na to v rámci záruky na opravu podívám. "To NÉÉÉ!!! my už ji nemáme, manžel to odvezl na SD".......(telka u nich prokazatelně dodnes visí na zdi a maká). Já vím, že to co jsem napsal nemá žádný přínos. Ale je těžké někdy udržet emoce při jednání s lidmi. A někdy skoro na žalobu o pokus o pojistný podvod a podvod na servis.
..to bude jen ňákej odpůrek

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#2 Příspěvek od EKKAR »

Reklamace opravy a případná refundace peněz je možná pouze při fyzickým předání reklamovanýho předmětu - to je snad jasný. Jako bych tu telefonující viděl, tu její prolhanou hubu přesně specifický barvy: "..né pánko velkomožný, to néni pravda, ta telka zase nehrála, tak už se nám ji nechtělo nikam vozit, tata ju vyhodil a nějaké děcka ji odvezly ..." ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
1010
Příspěvky: 208
Registrován: 05 úno 2006, 01:00

#3 Příspěvek od 1010 »

Lidi jsou občas vychcaný jak díra do sněhu...naštěstí mám takových zákazníků velmi málo.

Uživatelský avatar
dreamer
Příspěvky: 380
Registrován: 22 říj 2014, 02:00

#4 Příspěvek od dreamer »

Vychcaný, arogantní, sprostý. Navíc by všechno chtěli hned a nejlíp zadarmo. Taky jich nemám moc ale jeden obvykle vydá za 50 těch příjemějších.

Uživatelský avatar
Heno
Příspěvky: 1900
Registrován: 21 bře 2015, 01:00

#5 Příspěvek od Heno »

Vidno, že máte skúsenosti...
Dúfam, že blombujete TV po oprave s dátumom opravy, lebo mne sa zas stalo, že zak. reklamoval TV a po prijatí reklamácie som zistil, že v TV je doska zdroja, ktorú som neopravoval.
Nakoniec sa pri telefonáte prekecol, že má doma dva rovnaké TV.

Uživatelský avatar
mi-ro
Příspěvky: 7651
Registrován: 08 úno 2005, 01:00
Bydliště: rovina u Kolína

#6 Příspěvek od mi-ro »

Člověče Ekkare, přestože jsem ani nenaznačil "rasu" zákazníka, trefil jsi se skoro přesně. Ale je fakt, že většina zákazníků opětuje seriozní jednání a domluvit se dá s rozumným člověkem téměř všechno.
..to bude jen ňákej odpůrek

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#7 Příspěvek od Hill »

To vždycky nesouvisí s rasou, i když, pravda, ve většinové populaci je zastoupení těch, kdo se pokusí o nějaký podobný podvod zřejmě výrazně nižší.
Nedávno jsem byl u toho, jak se jistý M.B. vytahoval, že si koupí novou televizi na pojišťovnu: Podkrkonoším se sice pár dní předtím přehnala bouřka, ale nic neprovedla, zato jeho brácha za Hradcem má doma větší televizi s papírem ze servisu, podle kterého je oprava nerentabilní. Ta televize dostala pecku při bouřce už před měsícem a pojišťovna proplatila dost na novou. Tu vypálenou si přivezl domů a čeká na likvidátora. Že v servisu zkrátili křestní jméno na iniciálu, takže nikdo nepozná, jestli brácha M(iroslav) nebo on M(artin), ani adresu tam prý nenapsali. Usoudil jsem, že kecá, adresu i telefon si servisák píše vždy.
Nakonec už jsem nevydržel a usadil ho tím, že právě kvůli takovým, jako on, nechtějí pojišťovny platit škody ani těm, kdo je prokazatelně utrpěli.
Jak to dopadlo, nevím, ale snad ten likvidátor šel i po jiných škodách v bytě a okolí, aby přišel na to, že jde o podfuk...
Těm, kdo si nevybírají odpovědi na soukromé zprávy, už příště neodpovím. Tak.

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od ZdenekHQ »

@Heno: Mě ten údiv, že poznám svoji práci na první pohled i po pár letech docela baví. Stejně tak to, že se v tom vrtal někdo přede mnou. Ale to se netýká TV. Pak to z nich leze jak z chlupaté deky... :D
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
Yarda1
Příspěvky: 2372
Registrován: 11 úno 2009, 01:00

#9 Příspěvek od Yarda1 »

Připomněl jsem si příhodu z doby her a malin nezralých.
Tehdy jsem se šťoural, někdy docela úspěšně, v rodinném televizoru. Otec jednou slíbil svému známému co měl problém s televizorem, že se na to podívám - moc se mi nechtělo, nezabýval jsem se opravami cizím, ale co jsem měl dělat. Vzal jsem s sebou osciloskop, no spíš takový udělátor:
https://kutilska.poradna.net/files/69671-osc1-jpg
Na televizoru byly šikmé pruhy a kroucením knoflíku řádkového rozkladu se to nedalo zasynchronizovat. Tak jsem ten udělátor nažhavil a z klikiháků na jeho obrazovce jsem usoudil, že elektronka v řádkovém rozkladu má nedostatečné zesílení. Novou elektronku jsem neměl, ale elektronka stejného typu byla i v mezifrekvenci nebo kde, tak jsem ty dvě elektronky prohodil a televizor začal fungovat.
Za nějakou dobu mne zavolali, že televizor zase zlobí. Tak jsem tam přišel, nevěděl jsem co dělat, čirou náhodou jsem si všimnul, že dvě elektronky jsou prohozené, tentokrát to byly různé typy, po vrácení elektronek do správných pozic televizor zase začal fungovat. Ti známí se dušovali, že po mé první návštěvě se v tom televizoru nikdo nešťoural.
Tak asi ty elektronky přeskočily samy.
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Uživatelský avatar
Heno
Příspěvky: 1900
Registrován: 21 bře 2015, 01:00

#10 Příspěvek od Heno »

ZdenekHQ píše:@Heno: Mě ten údiv, že poznám svoji práci na první pohled i po pár letech docela baví. Stejně tak to, že se v tom vrtal někdo přede mnou. Ale to se netýká TV. Pak to z nich leze jak z chlupaté deky... :D
To aj ja, ale poznám aj to ako ste povedal, že tam niekto predtým zasahoval, len či predtým alebo potom to už je niekedy ťažké určiť a pokiaľ to je v mojej záruke a rýpe do toho niekto druhý potom, tak bohužial nemienim to za neho opravovať v rámci tej mojej záruky. Takže blombovanie je na mieste.
Niekedy ani ten zak. nemusí vedieť, že to potom niekto rozoberal, napr. člen rodiny.

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od ZdenekHQ »

Když jsem si před hromadou let koupil 100Hz OVP za 26kKč, tak první, co bylo, že jsem ji při odnosu promáčkl plombu na jednom šroubku. Takže je taky potřeba hlídat, kam to člověk dá.

Tenkrát jsem ji dovezl domů a jela rovnou do servisu, protože díky statice prodavač sejmul IR čidlo, takže nešlo DO. Pak se to stalo i mně, ale to jsem si už opravil sám mimo záruku. Další závada po mnoha letech byl vadný AD převodník v F-boxu, který stál v AME celých cca 20Kč. Koupil jsem si rovnou tři..
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
CZJKP1
Příspěvky: 2992
Registrován: 26 lis 2008, 01:00
Bydliště: ČR-Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od CZJKP1 »

mi-ro a jak to dopadlo? Předpokládám, že si s tím nesouhlasil a bez toho aniž by televizi přivezli jim nic nevrátil a nenapsal.

Uživatelský avatar
mi-ro
Příspěvky: 7651
Registrován: 08 úno 2005, 01:00
Bydliště: rovina u Kolína

#13 Příspěvek od mi-ro »

Tak nejsem zelenáč, už typ zákazníka varoval. Na takový jsem přímo alergický!
..to bude jen ňákej odpůrek

Uživatelský avatar
jogo9
Příspěvky: 364
Registrován: 23 lis 2014, 01:00

#14 Příspěvek od jogo9 »

Ja osobne by som do tohto rasovosť nemiešal - s takými, a boli to ozaj len výnimky čo to na mňa skúšali, to bolo vybavené hneď pri prvom pokuse, u mňa najväčší hajzlíci sa obyčajne nachádzali medzi "dobrý deň, ja som inžinier", "inými odborníkmi na elektroniku", "kolegovcami" za rohom, či medzi zaprasencami peniazmi a pod.. Obyčajne človek ktorý na to nemal, bol seriózny a nechal často také spropitné, že by sa tí zaprasenci mohli hanbiť - ak by vôbec tento stav poznali..

Veľký Grundig crt dovezený zvonku, oprava, predvedenie, odvezenie, po celý čas veľmi dobrý dojem z relatívne "bežne majetného" majiteľa. Nakoniec bolo aj pekné spropitné - aj keď popravde jeho konečný výdavok sa nachádzal medzi sumou požadovanou a skutočnou cenou opravy. Večer telefonát, či by som sa mohol zastaviť "len tak cestou", naliehal, tuším ten tv nejde akoby mal, možno len stačí poladiť. Prišiel pre mňa. Po príchode som videl dúhové okraje. Keďže po celý čas obrazovka predtým nič podivné nevykazovala, skúšal som vylúčiť, či nie je predsa len nejaký problém v elektronike. Videl som vysunutý modul vnútri - divné mi bolo, že by som ho ja nezasunul.. Ale vždy sa snažím byť objektívny a počítať so všetkým.. Popri relatívne príjemnej a relatívne dôvernej debate o všeličom som sa zaopýtal na možný pád a pod. - rezolútne to bolo však vylúčné. Tak som sa, u nich v pološere, okolo toho motkal ďalej. A v istej chvíli v tej polotme, keď som prezeral z blízka raster obrazovky, vidím vpredu v maske hlboké vrypy -a dokonca aj vryté nemalé ostré kamienky. Uvedomil som si ich schody do baráku a násyp ostrých kamienkov pred nimi. A zistil prasknutú ZD pri VN trafe. S mojimi dotazmi na možný pád som stále nepochodil. Bolo mi čím ďalej jasnejšie že majiteľ vedome klame, aj mojim spätným premietnutím si jeho tónu v tom telefonáte, reakcií atď.. (pre tv boli však jeho synovia či kto to bol -počítal som aj s tým že o páde predsa len vedieť nemusel, tak mi bolo "spoločensky" hlúpe mu to šplechnúť do tváre a odísť..) Následne začal mávať rukou, že kašlať na celý tv, aj peniaze za opravu atď atď, aj tak je to starý črep a to aj tak vyhodí. Bolo mi už jasné, že o páde zrejme vie. Odviezol ma späť - a občasným opakovaním mi "črepu" sme sa aj rozlúčili. Šiel som to rozdýchať pracovnému susedovi - hovorím, že je mi ho ľúto ak náhodou o páde nevie, ešte aj peniaze za opravu vyhodil.. Tak nejako som mal pokazený večer.. Sused mi na to, že môžem byť rád, že si nevymyslel niečo horšie.. O mesiac (!) vojde ku mne človek, či ho ešte poznám a tak. A že by chcel riešiť ten televízor, že si na to našiel súdneho znalca atď atď. Tak sme sa tam doťahovali - a keďže som videl že je to obyčajný hajzlík a nemá to konca, praštil (navonok pokojne) som mu tam cenu opravy aj s tým jeho spropitným. "Niéé, materiál si z toho odpočítajtéé" vyletela z neho blesková reakcia. Človek až žasne nad niektorými jedincami - vypoklonkoval som ho von - a bol rád že už ho nikdy neuvidím..

Šiel som to znovu rozdýchať pracovnému susedovi. "Vidíš, hovoril som ti. A to si nemysli, že to skončilo. V najbližšom hostinci ťa roznosí, ako si ho oj...bal a keď na teba pritlačil, tak si mu zo strachu vrátil peniaze.. -ale nie že by tomu veril, čo hovorí, ale aby dokonal svoje dielo a cítil sa tam ako hrdina večera..". Nie som žiadna naivka, pozažíval som tohto za tie roky viac (aj všeličo iné -tak ako sa na poriadny život patrí..), chceli ma aj biť (ak do toho predsa len tú rasovosť zamiešam) aj vidlami prepichnúť -že chodím majiteľovi za ženou -odpornou tučnou ropuchou -keď som si (vždy len pred bránu!) niekoľký krát pre dlžobu za opravu prišiel.. Našťastie som to vždy ustál a z 95 perc. to skončilo vždy podaním ruky zo strany majiteľa, dokonca aj u tých vyššie uvedených fyzických "útokov" -teraz som toho mal akosi dosť -nebol som schopný sa na nič sústrediť -roztrasenými rukami sa zbalil a šiel domov - urobiť si pekný deň..

termit256
Příspěvky: 10071
Registrován: 06 pro 2007, 01:00

#15 Příspěvek od termit256 »

Proc se to vlakno jmenuje tutovka?

Odpovědět

Zpět na „Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce“