Chladnička Calex CM 355 - termostat?

Poruchy, opravy, rady, návody

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
knawi
Příspěvky: 41
Registrován: 22 říj 2008, 02:00

Chladnička Calex CM 355 - termostat?

#1 Příspěvek od knawi »

Dobrý den!
Letitá chladnička + mraznička Calex CM 355 málo chladí ve své chladicí části, přestože, a to jen tehdy, když je knoflík nastavený na maximum. Opraváři se do opravy zjevně nechtělo, ani nespecifikoval závadu.
V souvislosti s on line objednávkou náhradního termostatu a předběžného dotazu na vhodný typ, jsem byl upozorněn na potřebu kontroly dostatečné "kapiláry" pro termostat.
Můžete mi, prosím, vysvětlit, co to znamená? Jsem jako laik schopný tuto kapilaritu posoudit? Není právě její nedostatečnost příčinou disfunkce lednice a moje diagnóza je jenom drzostí neznalého?
Děkuju za případnou radu.

Uživatelský avatar
samec
Příspěvky: 3692
Registrován: 19 pro 2017, 01:00

#2 Příspěvek od samec »

Zrejme sa daný typ termostatu vyrába s rôzne dlhou kapilárou a Vy potrebujete v objednávke došpecifikovať, akú dlhú kapiláru potrebujete.

/To je dvoj-kompresorová s dvoma termostatmi? Asi nie sú rovnaké. Mali by ste hľadať nie podľa označenia chladničky, ale podľa označenia termostatu. Je možné, že ho nájdete za výhodnejšiu cenu.

Ešte by bolo dobré zistiť, či vypína termostat, alebo tepelná ochrana motora. V druhom prípade je chyba v kompresore, nedostatočné množstvo chladiva a pod..

Uživatelský avatar
knawi
Příspěvky: 41
Registrován: 22 říj 2008, 02:00

#3 Příspěvek od knawi »

Děkuju za vysvětlení a rady. Protože je lednice mimo bydliště budu to mít na dlouhé lokty. Ještě jednou děkuju, moc jste mi pomohl.

Uživatelský avatar
jezevec
Hlavní moderátor
Hlavní moderátor
Příspěvky: 5414
Registrován: 13 čer 2004, 02:00
Bydliště: Břeclavsko
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od jezevec »

Tohle nevypadá na vadný termostat, ale na únik chladiva. V dnešní době konečná.

Uživatelský avatar
PotPalo
Příspěvky: 4565