Sháním nadšence pro výrobu LED spektrálního analyzéru

Jestliže poptáváte nebo hledáte osobu(y) k vyřešení nějakého problému, popř. nabízíte SERIÓZNÍ zaměstnání související s elektronikou.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
silden
Příspěvky: 2
Registrován: 25 čer 2019, 02:00

Sháním nadšence pro výrobu LED spektrálního analyzéru

#1 Příspěvek od silden »

Ahoj,
moc se mi líbí projekt LED spektrálního analyzéru napojitelného přes jack na hudební zařízení.

https://www.instructables.com/id/DiscoJ ... -RGB-LEDs/

Zkoušel jsem i hledat po webu, jestli se něco podobného už neprodává, ale nic, co by vypadalo takhle pěkně a zároveň reflektovalo spektrum a ne jen např. hlasitost jsem nenašel.

Jsem velký fanda do hudby, ale na stavění elektroniky jsem naprostý amatér. Kdyby si to chtěl někdo zkusit postavit a zároveň si přivydělat, ať se určitě ozve a domluvíme se.

Díky,
Tom

termit256
Příspěvky: 10071
Registrován: 06 pro 2007, 01:00

#2 Příspěvek od termit256 »

Hledej pod heslem barevna hudba

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#3 Příspěvek od EKKAR »