Paměti NAND K9GAG08U0E od Sahánka

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
milha
Příspěvky: 130
Registrován: 26 dub 2011, 02:00
Bydliště: Brno

Paměti NAND K9GAG08U0E od Sahánka

#1 Příspěvek od milha »

Chtěl bych vás seznámit s mojí zkušeností s paměťmi Samsung UExxD55xx UExxD57xx NAND IC1302 K9GAG08U0E od Sahánka. V posledních letech jsem jich postupně od něj pár naprogramovaných zakoupil. Ačkoli píše o vysoké kvalitě, žádná nevydržela déle než rok. Poslední jen 9 měsíců. Když jem se s ním chtěl domluvit na reklamaci tak mi napsal, že dává záruku jen 6 měsíců, ale že si u něj můžu koupit novou. Tak to jen tak, abyste věděli.

Uživatelský avatar
zvaty
Příspěvky: 1160
Registrován: 08 lis 2006, 01:00
Bydliště: Šumperk

#2 Příspěvek od zvaty »

Tak záruku má jasně danou. Nová telka má záruku 2 roky a taky nepůjdeš po této době TV reklamovat.

Uživatelský avatar
SAHY-CZ
Příspěvky: 24
Registrován: 14 bře 2019, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od SAHY-CZ »

milha píše: Tak to jen tak, abyste věděli.
Dobrý den pane Sahánek!
Dne 8. 2. 2019 jsem od vás koupil naprogramovanou paměť
Samsung UExxD55xx UExxD57xx NAND IC1302 K9GAG08U0E.
Vydržela pouze 9 měsíců. Číslo objednávky 164611915, č. faktury 201902079.
Mohl byste mi to prosím vyřídit jako reklamaci? Do televizoru bych už nechtěl vrážet další peníze a vyhodit ho by mně přišlo škoda.
Děkuji za odpověď a přeji pěkný den!
Miloslav Hánečka, Brno

Dobrý den,
pošlete mi ji řádně očištěnou a já ji přeprogramuji za poštovné
--
S pozdravem Sahánek R.
www.sahy.cz

Jen, aby bylo jasno, za poštovné to bylo nepřijatelné :-(

Uživatelský avatar
milha
Příspěvky: 130
Registrován: 26 dub 2011, 02:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od milha »

Dne 20.11.2019 v 10:38 eshop-sahy@seznam.cz napsal(a):

Omlouvám se, nevšiml jsem si, že to máte 3 měsíce po záruce!
Dávám záruku pouze 6 měsíců.
Můžete si tedy koupit novou zde:
https://www.sahy.cz/Samsung-UExxD55xx-U ... -d4236.htm

--
S pozdravem Sahánek R.
www.sahy.cz

Best Regards Sahánek R.
www.sahy.cz

Uživatelský avatar
kolkatikum
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 109
Registrován: 15 říj 2018, 02:00

#5 Příspěvek od kolkatikum »

Zas pán vychytralý, čo chceš reklamovať keď je jasne napísané že to máš 3 mes po záruke ??? Ja s pamäťami od SAHY nemám problém, brávam - tak ako je potrebné už zopár rokov, jedna jediná odkráčala po 3 mes. a jedna bola vadná hneď ako prišla, ale poslal mi novú obratom, bez jediného problému ! Takže ja som spokojný - na to množstvo čo som bral je to minimum reklamácií.

Uživatelský avatar
jezevec
Hlavní moderátor
Hlavní moderátor
Příspěvky: 5414
Registrován: 13 čer 2004, 02:00
Bydliště: Břeclavsko
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od jezevec »

Jak píše kolkatikum, ty samé zkušenosti.

Uživatelský avatar
kolkatikum
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 109
Registrován: 15 říj 2018, 02:00

#7 Příspěvek od kolkatikum »

Ešte dodám že mi poslal tú reklamovanú pamäť na vlastné náklady ! čiže zaplatil poštovné na SK v jeho réžii !! (pôvodnú mám vraj vyhodiť, ani som mu ju nemusel poslať). To sa len tak nevidí, klobúk dole, takto sa ku mne nezachová ani Avelmak u ktorých nakupujem X-násobne viac.
Zachovávam postup ktorý je popísaný po výmene pamäti treba TV "vyčistiť" to znamená nový soft a RESET. Či to má vplyv - neviem ale neni to na škodu, autor vlákna nepíše či toto spravil.

Uživatelský avatar
kolkatikum
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 109
Registrován: 15 říj 2018, 02:00

#8 Příspěvek od kolkatikum »

milha píše:od Sahánka.
A ešte dodám že tieto pamäte sa objavili aj v aswe sú pod kódom M407579 a centrálnom sklade sú skladom viac ako 20 kusov, avšak avelmak a ani ame ich nemá v ponuke (neviem prečo...). Ak sa ti nepáči kvalita od SAHY, tak skús napísať do AME nech ti objednajú tovar pod aswo kódom: M407579 (som sám zvedavý čo ti odpíšu).

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#9 Příspěvek od KUBO »

Pripojím k téme jednu otázku. Čo robíte, ak po výmene nand zistíte, že už je v tv nahraný posledný možný firmware?
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
kolkatikum
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 109
Registrován: 15 říj 2018, 02:00

#10 Příspěvek od kolkatikum »

Ano stáva sa - potom už len reset.

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#11 Příspěvek od KUBO »

A funguje tv správne? Lebo mal som dva prípady a tv už bola potom nepoužiteľná.
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
kolkatikum
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 109
Registrován: 15 říj 2018, 02:00

#12 Příspěvek od kolkatikum »

Tieto pamäte predáva aj HEŇO skúste od neho a na túto tému sa tu popísalo veľa (mňa to však v podstate nezaujíma, mňa zaujíma len konečné doriešenie problému a to mi zabezpečujú pamäte od SAHY).

Uživatelský avatar
kolkatikum
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 109
Registrován: 15 říj 2018, 02:00

#13 Příspěvek od kolkatikum »

KUBO píše:A funguje tv správne? Lebo mal som dva prípady a tv už bola potom nepoužiteľná.
Nerozumiem - nemal som - popíš to viac. Po resete fungovať musí, pokial je pamäť v poriadku. Pokial neni v poriadku doska sa dá otestovať (nemusí zabrať vždy) osadiť pôvodnú pamäť a zamraziť sprejom. Pokial TV nabehne je doska OK.

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#14 Příspěvek od KUBO »

Po resete a následnom ladení kanálov došlo k reštartu tv(vypol do stand-by a znova sa zapol). Ak sa podarilo naladiť kanály a tv fungoval cca.5 min - 30min a zase reštart. Prepnutím na internet = okamžitý reštart.
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
kolkatikum
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 109
Registrován: 15 říj 2018, 02:00

#15 Příspěvek od kolkatikum »

Presne toto som mal so spomenutou chybnou pamäťou od SAHY ktorú mi vymenil a TV ide ďalej. Pamäte berieš odkial ?

Odpovědět

Zpět na „Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce“