Převodník z TTL klávesnice na USB

Simulátory elektronických obvodů, a potíže a zkušenosti - aneb "někdy se hotový obvod skutečně chová tak, jak simulátor předpověděl..."

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
miky888
Příspěvky: 9
Registrován: 03 bře 2020, 01:00

Převodník z TTL klávesnice na USB

#1 Příspěvek od miky888 »

Dobrý den.
Hned v úvodu se omlouvám, ale jsem začátečník a potřeboval bych poradit se zapojením.
Máme tuto klávesnici(viz obr. č1) kterou bych potřeboval připojit do USB(jedna se o EET a komunikaci mezi klavesnicí a pokladnou).
Od výrobce mám k dispozici pouze dokument, který také přikládám do přílohy(keyboard_protokol.docx).

Zakoupil jsem pro převod mezi TTL a USB tento převodník: https://cz.rs-online.com/web/p/vyvojove ... %3Atrue%7D

Po připojení kabelu do PC je vytvořený COM port, ale klávesnice bohužel nefunguje a není možné zapisovat do textového souboru. V příloze ještě také zasílám fotografii zapojení s danými kompomenty.

Ještě jednou se omlouvám za moje chybné uvažování, ale jsem opravdu začátečník a potřeboval bych poradit co tím.

Velice Vám předem děkuji za ochotu.
Přílohy
Keyboard_Protocol.pdf
(42.01 KiB) Staženo 1518 x
obr_c_2.jpg
obr_c_1.jpg

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#2 Příspěvek od rnbw »

Musis upravit ten prevodnik - na spicku namiesto TX pripojit 3,3V pre napajanie klavesnice.

Dalej budes potrebovat nejaky program, ktory porozumie datam z klavesnice.

Uživatelský avatar
miky888
Příspěvky: 9
Registrován: 03 bře 2020, 01:00

#3 Příspěvek od miky888 »

Dobrý den.
Děkuji za odpověď. Mám ještě objednaný tento převodník: https://www.hwpro.cz/oc/index.php?route ... C+FT232RL+

Není tedy možné, aby data z klávesnice byly zapisovány rovnou do textového editoru?

Děkuji!

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#4 Příspěvek od rnbw »