Televizor SONY BRAVIA KD55XF7096 při nastavování se kousnul.

Poradna určená pro amatéry

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Yarda1
Příspěvky: 2372
Registrován: 11 úno 2009, 01:00

Televizor SONY BRAVIA KD55XF7096 při nastavování se kousnul.

#1 Příspěvek od Yarda1 »

Televizor jsme si koupili v srpnu 2019. Až dosud jsme s ním byli spokojeni. Nyní jsme chtěli použít funkci Youtube nebo NETFLIX, ale nefungovaly. Údajně to dřív členové rodiny zkoušeli a fungovalo jim to, ale pak jsme to nepoužívali.
Koukal jsem se na internet, našel jsem rady, že může pomoci Tovární nastavení. Tak jsem to dnes zkusil, na obrazovce se zobrazuje nastavovací menu "Ochrana osobních údajů" a "Jazyk", nikam jinam to nejde přepnout ani když televizor vypnu úplně ze sítě.

Co s tím?
Už jsem se ptal v zákaznickém centru SONY, potvrdili příjem, ale zatím se neozvali.
Tipuji, že by v televizoru mohlo být nějaké tlačítko nebo postup RESET co by mohlo pomoci, ale do televizoru zatím nechci moc šťourat, ještě je v záruce, kdyby to došlo až k reklamaci.
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Uživatelský avatar
mi-ro
Příspěvky: 7651
Registrován: 08 úno 2005, 01:00
Bydliště: rovina u Kolína

#2 Příspěvek od mi-ro »

Jak dlouho jsi nechal odpojený od sítě? Některý zdroje jedou STBY z elytu i 5 minut.
..to bude jen ňákej odpůrek

Uživatelský avatar
Yarda1
Příspěvky: 2372
Registrován: 11 úno 2009, 01:00

#3 Příspěvek od Yarda1 »

Já jsem to nestopoval, možná to bylo i déle. Zkusím to nechat vypnuté přes noc, to už by se snad vybít mohlo.
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Uživatelský avatar
TomasX
Příspěvky: 630
Registrován: 12 srp 2005, 02:00

#4 Příspěvek od TomasX »

Není to třeba tím,že "továrně čistý" TV bude chtít nastavit "jazyk" a odsouhlasit podmínky "ochrana osobních údajů", pak znovu naladit a další nastavení??
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...

Uživatelský avatar
rayx
Příspěvky: 339
Registrován: 26 zář 2014, 02:00

#5 Příspěvek od rayx »

Yarda1 píše: Koukal jsem se na internet, našel jsem rady, že může pomoci Tovární nastavení. Tak jsem to dnes zkusil, na obrazovce se zobrazuje nastavovací menu "Ochrana osobních údajů" a "Jazyk", nikam jinam to nejde přepnout ani když televizor vypnu úplně ze sítě.
Jak už napsal TomasX, musíš provést prvotní nastavení (odsouhlasit a zvolit jazyk), vypínat to v tomto stavu je nesmysl ...

Jen to jako spoustu jiných značek pro neznalého uživatele nenapsali ani do manuálů ...
https://www.sony.cz/electronics/support ... 96/manuals

Uživatelský avatar
Yarda1
Příspěvky: 2372
Registrován: 11 úno 2009, 01:00

#6 Příspěvek od Yarda1 »

Jazyk jsem zvolil a osobní údaje jsem odsouhlasil už včera. Televizor jsem odpojil od antény a od sítě na celou noc, dnes jsem ho zapnul a závada trvá.

Ze zákaznického centra SONY se dosud neráčili ozvat, tak jsem jim položil jednoduchou otázku, jestli na tu závadu stačí, když přijde servisák, připojí nějakou krabičku a televizor zprovozní nebo jestli mám ten televizor reklamovat a že doufám, že se aspoň na tuhle jednoduchou otázku dnes dočkám odpovědi.

Na těch dvou obrazovkách co se na ně dostanu nemám volbu "Návrat do hlavního menu" nebo tak něco, jak z toho vyskočit.
A jak píšu, ani vypnutí a zapnutí nepomůže.
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Uživatelský avatar
ccode
Příspěvky: 185
Registrován: 09 kvě 2007, 02:00
Bydliště: nedaleko od Prahy

#7 Příspěvek od ccode »

Ahoj, možná jen pokus, pokut TV nereaguje zkus vyndat a nandat baterie do DO, případně zkontrolovat jejich stav. U TV řady 7xxx se mi občas stalo při slabých bateriích, že se TV chovala tak že sice LED na TV blikala, že přijímá povely ale chovala se jako zaseklá.
Ale je to jen na pokus co nedá moc práce.

Uživatelský avatar
Yarda1
Příspěvky: 2372
Registrován: 11 úno 2009, 01:00

#8 Příspěvek od Yarda1 »

Zkusil jsem. mezi těmi dvěma obrazovkami to přepíná, volba jazyků funguje, co se týká osobních údajů, tam je pořád "Souhlasím", na "Nesouhlasím" se to přepnout nedá.

Tak to vypadá, že holt budu reklamovat.
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#9 Příspěvek od p32 »

Reklamuj to. Pokud by o nic nešlo, tak už by se ozvali.

Uživatelský avatar
rayx
Příspěvky: 339
Registrován: 26 zář 2014, 02:00

#10 Příspěvek od rayx »

Nevím co a jak tam tahle Sony přesně má, ale není na té stránce/obrazovce něco k zaškrtnutí?
A pokud tedy chceš jen "nesouhlasit", kdybys zvolil souhlas, to dál nepustí?
Však nový obnovením bys mohl možná zase nesouhlasit :wink:

Třeba to není telka pro ty, kteří s podmínkami nesouhlasí ... :twisted:

Ale vidím, že odsouhlasení proběhlo už včera, tak to zřejmě smart sonka zabalila a budeš muset reklamovat ...

Uživatelský avatar
Yarda1
Příspěvky: 2372
Registrován: 11 úno 2009, 01:00

#11 Příspěvek od Yarda1 »

Tak jsem televizor reklamoval, už ho mám doma (od 29. 1 2021), údajně vyměnili základní desku a nahráli nový SW. Funguje, NETFLIX šel ale už zase nejde.
Manželce na smartfounu NETFLIX funguje.
Než s tím zase někam pojedu, rád bych se s někým poradil co s tím, třeba je to jen špatně nastavené. Ale podle předchozích zkušeností už do toho nechci šťourat.

Můžete mi někdo dát kontakt na někoho, kdo by se v těch televizorech vyznal, byl ochoten přijet a zkontrolovat kde je problém a co s ním dělat - třeba i za peníze?
Bydlím v Kolíně.

Ještě se zeptám: Televizor je k internetu připojený bezdrátově, Youtube funguje. Může problém s NETFLIXem vyřešit, když televizor ještě připojím kabelem?

EDIT: Teď se televizor chová tak, že když stisknu tlačítko NETFLIX na DO, tak se na obrazovce rozsvítí nápis NETFLIX a po chvíli se televizor vrátí k předvolenému kanálu.
Naposledy upravil(a) Yarda1 dne 23 úno 2021, 07:38, celkem upraveno 1 x.
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Uživatelský avatar
otakarv
Příspěvky: 3657
Registrován: 30 srp 2008, 02:00
Bydliště: Čierne pri Čadci
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od otakarv »

Yarda1 píše: Může problém s NETFLIXem vyřešit, když televizor ještě připojím kabelem?
Podle mně tím nic nepokazíš ale když Ti jede YouTube tak nevím nevím.
Jen tak mně napadlo, neměl ten NETFLIX zrovna nějaký výpadek, ale asi ne když Tvojí ženě na mobilu šel.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#13 Příspěvek od p32 »

Yarda1 píše:Tak jsem televizor reklamoval, už ho mám doma (od 29. 1 2021), údajně vyměnili základní desku a nahráli nový SW.
Tak vyměnili nebo ne? Jestli měnili, tak musí být v reklamačním protokolu změna čísla původní a nové desky. Jestli ne, tak kecají a jen nahráli nový SW.
Mohl bys být ale konkrétnější. To si jako pustíš TV jen tak a on ti tam jede Netflix? Jen tak bez nějaké tvé registrace, jména, hesla?

Uživatelský avatar
Yarda1
Příspěvky: 2372
Registrován: 11 úno 2009, 01:00

#14 Příspěvek od Yarda1 »

p32 píše:... To si jako pustíš TV jen tak a on ti tam jede Netflix? Jen tak bez nějaké tvé registrace, jména, hesla?
Ten NETFLIX je věc manželky a syna, mně je to profesor Putna, akorát je mi spíláno, že s tím neumím nic dělat. Když to funguje manželce na smartfounu a dřív to fungovalo i na televizoru, tak se nějak asi přihlásili.
Předpokládám, kdyby byl problém s přihlášením, asi by nějaká hláška na televizoru byla.

Ale já jsem se ptal, jestli někdo nezná servisáka co by přijel a kouknul na televizor, jestli tam není něco špatně nastavené. Znáte někdo někoho takového?
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Odpovědět

Zpět na „Televizory, monitory a projektory - PORADNA pro amatéry a začátečníky“