Lze v ČR někde koupit tuto techniku nebo nějakou podobnou?

Poruchy, opravy, rady, návody

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Neeznalec
Příspěvky: 16
Registrován: 18 bře 2020, 01:00

Lze v ČR někde koupit tuto techniku nebo nějakou podobnou?

#1 Příspěvek od Neeznalec »

https://www.showlasershop.eu/GT-TECH-LA ... -Grad.html

Mělo by se jednat o laserový projektor který dokáže malovat různé obrazce atd...
Celkem mě pobavil termín: Laser scanner protože slovem scanner se rozumí skener jenže tahle technika nic neskenuje.
Co jsem se díval do nějakého pdfka jak se to zapojuje tak to vypadá celkem složitě protože jsem nikdy s laserovou technikou předtím nepracoval.
A ještě by mě zajímalo jestli existuje v dnešní době nějaká laserová technika která dokáže zobrazovat nějaké obrazce v prostoru místo toho aby to zobrazovalo na zeď.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#2 Příspěvek od EKKAR »

Až na to, že "scanner" vůbec není JENOM snímač nějakýho obrázku/předlohy/dokumentu nebo třeba filmu, ale termín "scanning" se používá třeba i v oblasti kontroly rádiovýho spektra, kdy trvale přes určitý pásmo prolaďovanej přijímač doslova pátrá po výrazným silnějším signálu - a na něm se zastaví, aby zjistil, jestli to je žádoucí vysílač nebo nějakej rušič atd.
Skenovat prostě neznamená jen někde v kanclu strkat papíry do kopírky, ale je to odvozený od toho pohybu - plynule přejíždět tam a zpátky přes nějakou cílovou plochu nebo oblast, i když třeba u toho příjmu je ta oblast jen virtuální, neviditelná, je to kmitočet od-do. Když se podíváš jak vlastně pracovaly vakuový (a ze začátku i polovodičový) obrazový snímače v TV kamerách a televizní CRT obrazovky, tak tam taky probíhal "scanning" - elektronovým paprskem ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Hape