DC zdroj 103V pro brzdu
Moderátor: Moderátoři
DC zdroj 103V pro brzdu
Zdar lidi
Jak jednoduše zbastlit dc zdroj 103V 32W pro elektromagnetickou motorovou brzdu?
Napadlo mě odplantat trafo se sekundárem 110v usměrnit ale problém je stabilizace.
Nebo usměrnit 230v a do série s odporem?
Jak jednoduše zbastlit dc zdroj 103V 32W pro elektromagnetickou motorovou brzdu?
Napadlo mě odplantat trafo se sekundárem 110v usměrnit ale problém je stabilizace.
Nebo usměrnit 230v a do série s odporem?
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak 310mA dají tři trafáky se sekundárama v serii + nějakej bipolár jako stabilizace, ale proč zrovna 103V?
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Z toho jsem pořád Janek, bavíme se o přesnosti v řádu jednotek procent. Pokud má k dispozici 110VAC, dá se z toho vyrobit 103VDC. Kam si odvede teplo je jen na něm...
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Uplne nejjednduchsi bude si takovy zdroj proste koupit.Cabatiny píše:Zdar lidi
Jak jednoduše zbastlit...
Sezenes ho za cca 3 kila https://www.czech-meanwell.cz/meanwell/ ... -3-d49.htm
Jako obvykle nepises na co tu brzdu pouzivas, ale v pripade ze je to neco duleziteho, dal bych tam nejake prumyslovejsi (cti drahsi) provedeni.
Jak píše Pepa: ta brzda, jakokaždý elektromagnet, potřebuje pořádný proudový ráz, aby kotva přitáhla. Protože síla klesá se čtvercem vzduchové mezery, přitaženou kotvu není třeba držet plným proudem, brzdám stačí i méně než čtvrtina. Drží a nehřeje.
Ty kondenzátory používané ve stavech jsou obvykle naprázdno nabité na 130 - 160V, kapacity se liší podle hmotnosti kotvy, aby náboj vydržel, dokud kotva nepřiskočí.
A vůbec: jde tím motorem točit, když je brzda bez napětí, nebo odbrzdí až s připojením napájení?
Ty kondenzátory používané ve stavech jsou obvykle naprázdno nabité na 130 - 160V, kapacity se liší podle hmotnosti kotvy, aby náboj vydržel, dokud kotva nepřiskočí.
A vůbec: jde tím motorem točit, když je brzda bez napětí, nebo odbrzdí až s připojením napájení?