Rozbočovač NF signálu

Problémy s návrhem, konstrukcí, zapojením, realizací elektronických zařízení

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
JoinerNet
Příspěvky: 24
Registrován: 24 pro 2006, 01:00

Rozbočovač NF signálu

#1 Příspěvek od JoinerNet »

Jsem amatér a potřebuji poradit s jednou věcí , potřebuji rozdělit mono NF signál do více zesilovačů , poradí mi někdo jak na to , Díky

Uživatelský avatar
Miradim
Příspěvky: 207
Registrován: 29 říj 2005, 02:00

Re: Rozbočovač NF signálu

#2 Příspěvek od Miradim »

Záleží na vstupní impedanci a citlivosti zesilovačů.Většinou postačí odporový dělič.Pro přesnější odpověď musíš napsat více technických informací.
Naposledy upravil(a) Miradim dne 25 pro 2006, 13:30, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
JoinerNet
Příspěvky: 24
Registrován: 24 pro 2006, 01:00

#3 Příspěvek od JoinerNet »

Výstup je použit ze sluchátkového výstupu , vstupní citlivost zesilovačů je asi 50mV - 100mV , nebyl by nějaký plánek a nebo nákres , jsem amatér :-)),

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#4 Příspěvek od Crifodo »

mohlo by stačit prostě jen na ten výstup pro sluchátka pověsit příslušný počet emitorových sledovačů napájených 5-12V. Do emitoru jim dáš trimr 1k a z běžce odděleného kondem 220 µF budeš odebírat signál pro zesilovače. Nebudou se navzájem ovlivňovat ani když linku vytáhneš nebo zkratuješ a trimrem si nastavíš citlivost jakou potřebuješ.

Uživatelský avatar
JoinerNet
Příspěvky: 24
Registrován: 24 pro 2006, 01:00

#5 Příspěvek od JoinerNet »

Mi by stačilo něco ba bázi toho odporového děliče , neudělal by mi někdo nákres , prosím

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od hafca »