Škoda fabia diagnostika

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
aligator
Příspěvky: 195
Registrován: 24 lis 2017, 01:00

Škoda fabia diagnostika

#1 Příspěvek od aligator »

Dobrý den,spojí se mi auto Škoda fabia 2000 1.4 mpi s diagnostikou OBD 2 a softwarem Vag?

petrfilipi
Příspěvky: 2551
Registrován: 13 zář 2005, 02:00

#2 Příspěvek od petrfilipi »

Nazdar,
mám taky F1, r.v. 2000(nebo 2001), 1.4, MPI. Na diagnostiku jsem používal vlastními silami vyrobený kabel K+L, ale byl problém s NB, abych na něm pustil VAG 3.04.
Takže jsem za celých 80 Kč koupil modrý kabel, který byl původní majitelkou koupen v Alze. Po instalaci ovladačů (stáhl jsem je od nějakého jiného prodejce) kabel funguje i s verzí VAGu 409.1-S, a to jak na F1, tak na Roomsteru 2007.

Petr

Uživatelský avatar
aligator
Příspěvky: 195
Registrován: 24 lis 2017, 01:00

#3 Příspěvek od aligator »


Uživatelský avatar
aligator
Příspěvky: 195
Registrován: 24 lis 2017, 01:00

#4 Příspěvek od aligator »

Na nějak fóru jsem předtím dočetl,že to na tyto auta musí byt diagnostika oznAčena jako OBD 1,ale takovou jsem nikde nenašel.

Prý se to liší jen ovládacím SW ( které aiuto přikme ajaké ne). k tomu nemohu nic říct,protože jsem to nezkoušel.Čili tato z odkazu by měla číst i starši auta pod 2000m octavie ,fabie atd ?

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#5 Příspěvek od EKKAR »

Většina modernější diagnostiky by kvůli zpětný kompatibilitě měla umět komunikovat i se staršíma verzema. Ale ruku do vohně za to nedám - spíš poradím obrátit se na kovanýho odborníka s nickem "GeorgeB" tady na fóru. Ten se diagnostikou a nastavováním softů v autech živí, myslím že na radu ohledně verze kabelu nebude skoupej.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
passion
Příspěvky: 890
Registrován: 22 črc 2005, 02:00
Bydliště: Žilina

#6 Příspěvek od passion »

Áno, kábel z odkazu na FabI r.2000 určite pôjde. Ako SW použi VagCom verziu 3.xx, alebo 4.xx (nie HEX), alebo aktuálny VCDS Lite.

Uživatelský avatar
aligator
Příspěvky: 195
Registrován: 24 lis 2017, 01:00

#7 Příspěvek od aligator »

Děkuji za potvrzení :)

Uživatelský avatar
hanz
Příspěvky: 33
Registrován: 07 dub 2013, 02:00
Bydliště: Žilina

#8 Příspěvek od hanz »

Prajem pekný deň.
Dovolím si oživiť toto vlákno a poprosiť o pomoc. Potreboval by som pomôcť s diagnostikou ( SW+HW ) pre auto Fábia 1.9 SDI r.v. 2000. Prečítal som toho i tu na fóre dosť, ale i tak by som dal na radu skúsenejších a šiel cestou overených komponentov. Možno sa časom i niečo zmenilo v ponuke HW,SW, alebo pribudli nové skúsenosti. Ide mi samozrejme o diagnostiku pre občasné použitie na domácej úrovni. Za každú radu vopred ďakujem Jano.

Uživatelský avatar
vladovlado
Příspěvky: 7
Registrován: 06 bře 2007, 01:00

#9 Příspěvek od vladovlado »

Predmet príspevku: VCDS 17.1.3 CZ + 18.9.0 EN (40€

http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=40&t=72465

Uživatelský avatar
witt
Příspěvky: 501
Registrován: 01 dub 2018, 02:00

#10 Příspěvek od witt »

Na FI úplně stačí KKL, je to staré auto se starou "komunikací" nový HW či SW nevzniká.

např.:
https://aukro.cz/diagnosticky-vag-kabel ... 6948109554 + VAG do verze 409

Kdyby jsi se v tom chtěl více vrtat, tak je lepší verze s rozhraním COM (vyžaduje starý notebook). Pod DOSem totiž běhají prográmky, které například umožňují přeprogramování dveřních jednotek.

Uživatelský avatar
hanz
Příspěvky: 33
Registrován: 07 dub 2013, 02:00
Bydliště: Žilina

#11 Příspěvek od hanz »

Chlapci vďaka za rady. Kábel som teda poriešil z Alzy ten KKL. Trochu problém s ovládačom, ale nakoniec sa podarilo nájsť ten správny. Takže strana NTB - KKL spojazdnené, teda aspoň sa nasucho zdá. Test v reále čaká na vhodné počasie - nemám garáž. Snáď zajtra sa zadarí, potom podám report.
Jano.

Uživatelský avatar
hanz
Příspěvky: 33
Registrován: 07 dub 2013, 02:00
Bydliště: Žilina

#12 Příspěvek od hanz »

Takže včera som to nestihol, vlastne stihol ale meranie neprebehlo za vhodných podmienok. Potreboval som merať na studenom motore. Poobede som mal kratšiu jazdu a po 4-hodinách motor ešte nevychladol. Relevantné výsledky som získal až dnes po práci. Asi bude problém s čidlom teploty chladiacej kvapaliny, ktoré som aj podozrieval. Za studena som porovnával teplotu vzduchu, paliva a chl. kvapaliny. Prvé dve teploty +/- rovnaké, kvapalina pár st. viac. Prvý znateľný pohyb ručičky na palubovke nastal podľa Vag-u pri asi 55 st.C. Viem, že čidlo je dvojité -palubovka, RJ ale asi ho vymením. Ozaj ešte som vlastne nepovedal prečo celá táto peripetia. Mám problém so štartom pri teplotách zhruba medzi +5st. a +15st. kedy už nežhaví, ale ešte zasa nieje dostatočne teplo vonku. Niekedy motor ide krásne inokedy cítim, že to nieje ono. Inak olej nežerie a spotreba je tiež v pohode. Zrepasoval som štartér pre vylúčenie podozrenia z nízkych štartovacích otáčok. Teraz točí kráľovsky, no problém to nevyriešilo. Mimochodom je normálne pri stojacom motore a zapnutom zapaľovaní, že bzučí asi škrtiaca klapka vzduchu ? Nikdy predtým som si to nevšimol tak ma to prekvapilo. Nebude nakoniec chyba aj v klapke ? Poradí niekto ?

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Hubert_79 »

hanz píše:kedy už nežhavíNebude nakoniec chyba aj v klapke ?
Nežhaví? Copak máš ropáka?
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
hanz
Příspěvky: 33
Registrován: 07 dub 2013, 02:00
Bydliště: Žilina

#14 Příspěvek od hanz »

Ano, písal som to Fabia 1.9 sdi.

Uživatelský avatar
passion
Příspěvky: 890
Registrován: 22 črc 2005, 02:00
Bydliště: Žilina

#15 Příspěvek od passion »

hanz píše:Viem, že čidlo je dvojité -palubovka, RJ ale asi ho vymením.
Rok v. 2000, teda asi motor ASY. Čidlo nie je dvojité. Je jednoduché. Pripojené na RJ motora a prístrojovka berie info o teplote cez CAN.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“