Škoda fabia diagnostika
Moderátor: Moderátoři
Škoda fabia diagnostika
Dobrý den,spojí se mi auto Škoda fabia 2000 1.4 mpi s diagnostikou OBD 2 a softwarem Vag?
-
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Nazdar,
mám taky F1, r.v. 2000(nebo 2001), 1.4, MPI. Na diagnostiku jsem používal vlastními silami vyrobený kabel K+L, ale byl problém s NB, abych na něm pustil VAG 3.04.
Takže jsem za celých 80 Kč koupil modrý kabel, který byl původní majitelkou koupen v Alze. Po instalaci ovladačů (stáhl jsem je od nějakého jiného prodejce) kabel funguje i s verzí VAGu 409.1-S, a to jak na F1, tak na Roomsteru 2007.
Petr
mám taky F1, r.v. 2000(nebo 2001), 1.4, MPI. Na diagnostiku jsem používal vlastními silami vyrobený kabel K+L, ale byl problém s NB, abych na něm pustil VAG 3.04.
Takže jsem za celých 80 Kč koupil modrý kabel, který byl původní majitelkou koupen v Alze. Po instalaci ovladačů (stáhl jsem je od nějakého jiného prodejce) kabel funguje i s verzí VAGu 409.1-S, a to jak na F1, tak na Roomsteru 2007.
Petr
Na nějak fóru jsem předtím dočetl,že to na tyto auta musí byt diagnostika oznAčena jako OBD 1,ale takovou jsem nikde nenašel.
Prý se to liší jen ovládacím SW ( které aiuto přikme ajaké ne). k tomu nemohu nic říct,protože jsem to nezkoušel.Čili tato z odkazu by měla číst i starši auta pod 2000m octavie ,fabie atd ?
Prý se to liší jen ovládacím SW ( které aiuto přikme ajaké ne). k tomu nemohu nic říct,protože jsem to nezkoušel.Čili tato z odkazu by měla číst i starši auta pod 2000m octavie ,fabie atd ?
Většina modernější diagnostiky by kvůli zpětný kompatibilitě měla umět komunikovat i se staršíma verzema. Ale ruku do vohně za to nedám - spíš poradím obrátit se na kovanýho odborníka s nickem "GeorgeB" tady na fóru. Ten se diagnostikou a nastavováním softů v autech živí, myslím že na radu ohledně verze kabelu nebude skoupej.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Prajem pekný deň.
Dovolím si oživiť toto vlákno a poprosiť o pomoc. Potreboval by som pomôcť s diagnostikou ( SW+HW ) pre auto Fábia 1.9 SDI r.v. 2000. Prečítal som toho i tu na fóre dosť, ale i tak by som dal na radu skúsenejších a šiel cestou overených komponentov. Možno sa časom i niečo zmenilo v ponuke HW,SW, alebo pribudli nové skúsenosti. Ide mi samozrejme o diagnostiku pre občasné použitie na domácej úrovni. Za každú radu vopred ďakujem Jano.
Dovolím si oživiť toto vlákno a poprosiť o pomoc. Potreboval by som pomôcť s diagnostikou ( SW+HW ) pre auto Fábia 1.9 SDI r.v. 2000. Prečítal som toho i tu na fóre dosť, ale i tak by som dal na radu skúsenejších a šiel cestou overených komponentov. Možno sa časom i niečo zmenilo v ponuke HW,SW, alebo pribudli nové skúsenosti. Ide mi samozrejme o diagnostiku pre občasné použitie na domácej úrovni. Za každú radu vopred ďakujem Jano.
- vladovlado
- Příspěvky: 7
- Registrován: 06 bře 2007, 01:00
Na FI úplně stačí KKL, je to staré auto se starou "komunikací" nový HW či SW nevzniká.
např.:
https://aukro.cz/diagnosticky-vag-kabel ... 6948109554 + VAG do verze 409
Kdyby jsi se v tom chtěl více vrtat, tak je lepší verze s rozhraním COM (vyžaduje starý notebook). Pod DOSem totiž běhají prográmky, které například umožňují přeprogramování dveřních jednotek.
např.:
https://aukro.cz/diagnosticky-vag-kabel ... 6948109554 + VAG do verze 409
Kdyby jsi se v tom chtěl více vrtat, tak je lepší verze s rozhraním COM (vyžaduje starý notebook). Pod DOSem totiž běhají prográmky, které například umožňují přeprogramování dveřních jednotek.
Takže včera som to nestihol, vlastne stihol ale meranie neprebehlo za vhodných podmienok. Potreboval som merať na studenom motore. Poobede som mal kratšiu jazdu a po 4-hodinách motor ešte nevychladol. Relevantné výsledky som získal až dnes po práci. Asi bude problém s čidlom teploty chladiacej kvapaliny, ktoré som aj podozrieval. Za studena som porovnával teplotu vzduchu, paliva a chl. kvapaliny. Prvé dve teploty +/- rovnaké, kvapalina pár st. viac. Prvý znateľný pohyb ručičky na palubovke nastal podľa Vag-u pri asi 55 st.C. Viem, že čidlo je dvojité -palubovka, RJ ale asi ho vymením. Ozaj ešte som vlastne nepovedal prečo celá táto peripetia. Mám problém so štartom pri teplotách zhruba medzi +5st. a +15st. kedy už nežhaví, ale ešte zasa nieje dostatočne teplo vonku. Niekedy motor ide krásne inokedy cítim, že to nieje ono. Inak olej nežerie a spotreba je tiež v pohode. Zrepasoval som štartér pre vylúčenie podozrenia z nízkych štartovacích otáčok. Teraz točí kráľovsky, no problém to nevyriešilo. Mimochodom je normálne pri stojacom motore a zapnutom zapaľovaní, že bzučí asi škrtiaca klapka vzduchu ? Nikdy predtým som si to nevšimol tak ma to prekvapilo. Nebude nakoniec chyba aj v klapke ? Poradí niekto ?