Klimošky v tom započtené jsou - pohání je motor. Ale vytápění čmoudíků v zimě je bezplatný bonus, kdežto u e-aut se musí nějaká spotřeba přihodit.Crifodo píše:Pro přesnost bych ještě zahrnul práci na klimatizaci v létě a na vytápění v zimě.
Kolik stojí 1 km elektroautomobilu ?
Moderátor: Moderátoři
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Už to začíná. Aby si někdo dobil elektromobil, tak já můžu být bez teplý vody. Leda tak zvysoka nas...
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vypn ... rgie-84008?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vypn ... rgie-84008?
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Mně na tom blábolu není jasné, jestli to vyrobili novináři a nebo jsou takoví pakoně energetici. K řízení odběru v situaci kdy energie není dost/odběry je třeba líp rozložit v čase přece asi tak sto let slouží HDO.
U velkých odběratelů odedávna odběrové diagramy. Když měl opovrhovaný bolševik energie málo, upřednostnila se výroba tanků a pro ostatní fabriky se vyhlásil rozhlasem jiný odběrový stupeň.
Ale nejvíc se divím, jak si někdo v téhle době, kdy se máme historicky nejlíp, někdo dovolí říct že něčeho bude málo.
To už se rovnou můžeme vrátit ke křečkování hajzlpapíru a monočlánků a papriky a vložek?
U velkých odběratelů odedávna odběrové diagramy. Když měl opovrhovaný bolševik energie málo, upřednostnila se výroba tanků a pro ostatní fabriky se vyhlásil rozhlasem jiný odběrový stupeň.
Ale nejvíc se divím, jak si někdo v téhle době, kdy se máme historicky nejlíp, někdo dovolí říct že něčeho bude málo.
To už se rovnou můžeme vrátit ke křečkování hajzlpapíru a monočlánků a papriky a vložek?
Sice rozumím poznámce ale cobychom že, jednak jde o proklik a takový titulek ho zajistí no za druhé pokud nazveme nabíječkou ten nakladač nahoře tak 170km je víc než dost.tomasjedno píše:Skoro neomezený dojezd - to je vtip? Vychází mi, že tímto způsobem mu baterka vydrží na 170 km.JirkaH1 píše:...magazin/takto-vypada-nejvetsi-elektromobil-sveta-ma-skoro-neomezeny-dojezd-20190827.html
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
No, ona i ta předposlední věta je kouzelná. Hovoří o roční úspoře 50.000 tun nafty (tj. cca 1,5 GKč), zatímco jiné zdroje hovoří o 50.000 litrech
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Nějaká krize výroby klasických aut už asi začíná.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/mlad ... isti-84227?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/mlad ... isti-84227?
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
No, tam si jen pár pitomců dokazovalo, že jsou větší hovada než si ostatní mysleli - šikanovali inostránce dodaný na linku agenturou. Takovýhle hulváty není proč litovat a budiž jim přáno maximálně tak s lopatou v ruce ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Já bych jim popřál pár let v base, aby to zažili z druhé strany. Jenže naše věznice jsou přeplněné a patrně existuje interní příkaz to všechno házet směr /dev/null.
Taky jsem na ZŠ strouhal spolužákovi do svačiny křídu. Přežil.
Taky jsem na ZŠ strouhal spolužákovi do svačiny křídu. Přežil.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Po delší době trocha čerstvého jedu, z webu dfens:
Ano, dobíjecí elektromobily mohou mít jistý pozitivní LOKÁLNÍ přínos, ale z hlediska GLOBÁLNÍHO jsou škodlivější než běžné automobily, protože jsou proti nim NAVÍC zatíženy ZTRÁTAMI přenosové soustavy a chemického procesu v akumulátorech coby zdroje mechanické práce pro jejich pohon. Té samé mechanické práce, která je zdrojem elektrické energie!!! Energeticky, ekonomicky a vlivem na životní prostředí mají tedy proti běžnému automobilu NEGATIVNÍ BILANCI. A to neřešíme ekologická zvěrstva nutná k výrobě baterií, ekonomické náklady spojené s jejich rozšířením a další negativa.
Jediný smysl existence nabíjecích elektromobilů může být tedy řešení lokálního emisního problému (který lze ale obvykle mnohem efektivněji a levněji řešit např. infrastrukturou – tedy zákazem „zklidňování“ dopravy, ale naopak jejímu zefektivňování, aby cesta do cíle byla co nejjednodušší a co nejméně emisně i energeticky náročná).
Nabíjecí elektromobil bude z hlediska životního prostředí větší globální svinstvo, než klasický automobil se spalovacím motorem, přesně do té doby, dokud se nestane zázrak a nepodaří se nám elektřinu získávat výrazně levnějším, účinnějším nebo ekologičtějším způsobem, než je tomu nyní.
A jediný takový způsob, který mne napadá, je jaderná fúze. A kde je jaderná fúze? Jakpak se nám vývoj za posledních 50 let pohnul?
Do prdele se nám pohnul! Protože místo vědcům tleskáme v OSN, díky všudypřítomným nevzdělaným zeleným pitomcům, retardovanému vzteklému malému harantovi plnému zloby, zášti a nenávisti.
A dokud se TOHLE nezmění, nemáme šanci.