Pošta je poslední dobou taková nìjaká. Pøed 14 dny mi byl poslán od Písku balíèek, dorazil den po podání, bohužel mi zboží nevyhovovalo a vracel jsem ho zpátky. Došel zpìt taky druhý den, paráda.
Ale pøed vánocemi to nemìlo chybu. Chtìl jsem opravit žaluzie a tak jsem objednal díly. A 4.12.19 z eshopu byla odeslána zásilka, podle trasování zásilek zùstala na podávací poštì. Po dohodì s eshopem 11.12. poslána nová. Obì zásilky zùstaly na podávací poštì do 17.12. a potom je nìjaký poštovní šotek poslal za mým synem, který sice do podzimu bydlel ve stejné ulici, ale v jiném domì. Syn se pøestìhoval k Bydžovu a na poštì si zaøídil „dosílku“.
Když jsem zjistil na „trasování“ pohyb zásilek hned jsem mu zavolal, a je nepøebírá a vyrazil na poštu.
Tam zavolali vedoucí poboèky, která telefonicky zaøídila vrácení zásilky na moji adresu. Další den mi poslala SMS, že mi zásilku doruèej, nebo si ji druhý den vyzvednu na poštì. Trasování ale ukazovalo, že zásilku vracej odesilateli.
Dorazil jsem na poštu, vystál 20 minut frontu. Potom na mì vyklopila kusadla šéfka, co jsem to s ní už øešil a která nechala poslat obì zásilky sem.
Ptala se jestli mi vèera koneènì zásilka došla. Øekl jsem že ne a dal ji lístek s èísly zásilek. Samozøejmì potøebovala ještì obèanku, zákaznická
karta od pošty, že prej k nièemu !?
Zírala do monitoru, pak zkoušela volat asi na tøi místa a nakonec zkroušenì pøiznala, že už s tím nic neudìlá. Potom mì zaèala zpovídat jestli mám na schránce jmenovku. Snažil jsem se jí vysvìtlit, že schránka i zvonek jsou øádnì oznaèeny, na adrese bydlíme 38 let atd. Nakonec jsem ji požádal, aby celou akci ukonèila a pustila z hlavy. Za to jsem si vykoledoval další tøi omluvy a já se radìji pakoval z pošty, protože fronta za mnou už povážlivì narostla. Eštì mi nìkdo dá na budku, lidi z tìch vánoc už blbnou.
Domluvil jsem s eshopem slouèení zásilek a poslání pøes „zásilkovnu“ a to prošlo.
Èísla v tomhle tvaru jdou vložit najednou a rozkliknìte "detaily".
RR0259574512L,RR0259573914L
http://www.postaonline.cz/trackandtrace