Tyristor a spojky Babetta (přesunuto, přejmenováno)
Moderátor: Moderátoři
Záměnné , myslel jsem si , že těžká bude lepší , ale ....
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=1679
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=1676
Je vždy spojka II.stupně
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=1679
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=1676
Je vždy spojka II.stupně
Asi to, že Babety byly také dvojrychlostní. Nejprve zabrala spojka I. stupně a po překročení určité rychlosti zabrala spojka II. stupně.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co takhle si něco o Babetě nejprve přečíst a pak se ptát?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co takhle si něco o Babetě nejprve přečíst a pak se ptát?
Naposledy upravil(a) masar dne 19 kvě 2020, 21:06, celkem upraveno 2 x.
Dvourychlostní verze se dělaly jak s lehkými, tak i těžkými paknami. Ty těžké, myslím, přinesl postupně vývoj s tím, že babetta byla schopná vozit i těžší těla. Sám je tam mám, protože s lehkou paknou bych se asi moc nesvezl (105kg).
Pokud to chceš předělat na těžké pakny, pak potřebuješ nejen tu sadu těžkých paken, ale i jiný unášeč a jiné ty středové segmenty. Z té původní "lehké sady" tam nezůstane nic, pouze ten původní II buben co ho žene řemen a krycí plech.
Nevymýšlej blbosti v zapojení toho starého tyristoru, prostě to máš špatně.. Jako první to předělej na GYT zapalování a nech tam původní karburátor Jikov. Když ho dobře sešteluješ, tak to na něj bude jezdit jako fík. Další až potom.
Postupně ti můžu třeba poradit, jak pokrátit výfukové koleno a jaký to má přínos. Anebo co přinese výměna hnacího řetězového kolečka za více či ménězubé. Makej a nešpekuluj..
Přesuneme do Auto-moto ?
Pokud to chceš předělat na těžké pakny, pak potřebuješ nejen tu sadu těžkých paken, ale i jiný unášeč a jiné ty středové segmenty. Z té původní "lehké sady" tam nezůstane nic, pouze ten původní II buben co ho žene řemen a krycí plech.
Nevymýšlej blbosti v zapojení toho starého tyristoru, prostě to máš špatně.. Jako první to předělej na GYT zapalování a nech tam původní karburátor Jikov. Když ho dobře sešteluješ, tak to na něj bude jezdit jako fík. Další až potom.
Postupně ti můžu třeba poradit, jak pokrátit výfukové koleno a jaký to má přínos. Anebo co přinese výměna hnacího řetězového kolečka za více či ménězubé. Makej a nešpekuluj..
Přesuneme do Auto-moto ?