Moc díky za reakci.
Ad startovací Li-ion: Co se na trhu prodává jako Li-ion motobaterie, jsem jako laik pochopil tak, že je to nějaký sério-paralelní hybrid N článků, který se přes nějaké PCB ustaluje na požadovaném napětí a balancuje kapacity dílčích článků. Víc k tomu nepotřebuju vědět, protože bych do toho šel jen v nevyhnutelném případě, pokud by bylo nutné sjednotit typy obou baterií v systému a elegantnější řešení by mi nikdo neporadil. Moc se mi do toho ovšem nechce, protože jak psal Ekkar, obnáší to další kazítka navíc, a jak jsem psal já, je to drahé řešení.
Ad LiFePO4: Znám, ale sáhnul bych po něm zase asi jenom v instalaci do auta, kde neřeším rozměry ani hmotnost.
Ad 5V powerbanky: Původně jsem chtěl (a stále bych preferoval) do motorky transponovat modifikovaný tradiční Dual Battery systém. Tedy klasické zapojení známé z offroadů a karavanů, kdy jsou na palubě dvě vzájemně propojené, při podpětí automaticky rozpojované baterie s možností externího nabíjení z AC nabíječky a nouzového startování ze záložní baterky. Ani ne tak pro reálnou potřebu, jakožto spíš "must-have" fičuru.
![Angel :angel:](./images/smilies/icon_azzangel.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ale pokud by to mělo skončit u dvou powerbanek, určitě to nebude nějaká nejlevnější ludra z Ali.
Ad kapacita: Určitě díky za připomínku. Že není Ah jako Ah vím, a s Wh veličinou jsem srozuměn. Těmi dvěma 20Ah powerbankami jsem chtěl pro představu nastínit, že zhruba tolik by mi ze zkušenosti mělo s bohatou rezervou pokrýt energetické potřeby veškerého vezeného vybavení.