Octavia II odvzdušnění spojkového válce, přen stavítek v zám
Moderátor: Moderátoři
Octavia II odvzdušnění spojkového válce, přen stavítek v zám
Hezkého dne přeji. Na dvojkové octavii se měnil hlavní a pomocný spojkový válec. Odvzdušnění probíhalo systémem zmáčknout pedál na doraz, povolit odvzdušňovací šroub a zpět utáhnout. Pedál pomalu nahoru. A zas dolů....xx krát provedeno a výsledek stojí za starou belu. Nějaký odpor na pedálu je trošku cítit až těsně na konci ale ten odpor je velmi, velmi vlažný. Jak správně na odvzdušnění spojk. válce.
Byl vyrabována původním majitelem vložka zámku ve dveřích. Sehnal jsem jinou vložku s informací že by to mělo jít přenastavit na můj klíč. Od zámečníka jsem se dozvěděl že to dělají ale trvá to den-dva, má dost práce a cena se vejde do 500kč. Chtěl bych zkusit tu vložku přenastavit sám ale jak.
Ani na jedno neznám správnou odpověď a postup. Prosím o radu jak na to. Děkuji
Byl vyrabována původním majitelem vložka zámku ve dveřích. Sehnal jsem jinou vložku s informací že by to mělo jít přenastavit na můj klíč. Od zámečníka jsem se dozvěděl že to dělají ale trvá to den-dva, má dost práce a cena se vejde do 500kč. Chtěl bych zkusit tu vložku přenastavit sám ale jak.
Ani na jedno neznám správnou odpověď a postup. Prosím o radu jak na to. Děkuji
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
OT: To mně připomíná mýho strejdu, co u MB1000 omylem objevil postup, když chtěl vypustit celej brzdovej okruh kvůli tomu, že pedál neměl žádnej odpor. Prostě to nebrzdilo. Dal kamsi na výpust hadičku a hodil ji do flašky se zbytkem kapaliny, aby ušetřil. A jak šlapal na pedál, že to vypustí, hadička vyfoukla vzduch a nasála kapalinu. Za pár minut pedál "ztvrdl" a nastalo nadšení....
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Některý OII měli klasiku váleček venku a přes páku se vypíná spojka anebo měli centrální vysouvač, tzv hydraulické ložisko. Na hadici u pracovního válečku na trubce je spoj a v něm vloženej omezovač průtoku kapaliny. Malý plastový vehement v trubce.Ten najdi a vyndej a zkus odvzdušnit a pak zase ten omezovač vrať zpátky a už by to mělo jít doodvzušnit líp. To se týká toho centrálního vysouvače. Jak je to u válečku co je venku, si už nevzpomínám.Možná to bude to samý.
Ještě dodám, že by to chtělo natlakovat nádobku a pak šlapat. Možná ani nenasaje pumpa.
Co se týče zámku, tak nevím. Vždycky mi to dělal někdo od fochu kde dělaj autoklíče.
Ještě dodám, že by to chtělo natlakovat nádobku a pak šlapat. Možná ani nenasaje pumpa.
Co se týče zámku, tak nevím. Vždycky mi to dělal někdo od fochu kde dělaj autoklíče.
Z vložky vyndáš bubínek se stavítky a naskládáš tam příslušně dlouhé camprdlíky, aby po zasunutí klíče byla stavítka v té správné rovině....robo píše:Chtěl bych zkusit tu vložku přenastavit sám ale jak. Děkuji
Musíš tedy umět vyndat bubínek, aby ti z něs nevyskákala perka. Musíš mít zásobu příslušných stavítek. Musíš umět tam ten bubínek vrátit, aby perka zůstala na svém místě - pro zkušeného s vybavením je to práce na pár minut, pro amatéra utrpení
Když jsem za mlada přicmrndával u známého v servisu, tak jsem se nau il následující - na odvzdušňovák válce dát hadičku ( vyhovuje průhledná palivová pro motorky), tu vyvést přes víčko do zavařovačky. Až ke dnu. Zavařovačku naplnit cca do třetiny brzdovkou. Potom stačí jen odvzdušňovat. Výhodou je to, že si soustava nemůže srknout přes odvzdušňovák vzduch, pouze zase jen brzdovku ze zavařovačky.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Přes odvzdušňovák jsem inj. stříkačkou dodal trochu brzdovky. Další pokus byl že jsem lehce odpojil přívod do hlavního válce a zo parkrát sešlápl pedál abych měl jistotu že je až po konec plný brzdové kapaliny. A furt marný. Pak jsem na odvzdušňovák nasadil hadičku a pokoušel se system odvzdušnit. Při sešlápnutí spojk. pedálu na doraz a povolení odvzdušňovacího šroubu cítím na pedálu jen nepatrnou spíše pocitovou odezvu. Ten pedál nepadne protože je na maximum sešlápnutý. Po těchto pokusech ovládám pedálem rukou a odpor je nepatrný a stejný po celé dráze. Nemohl by být problém s vypínáním spojky?. Přirovnal jsem si to k brzdovému třmenu který je mimo kotouč. když sešlápnu brzdový pedál a prasátko nebude mít doraz přes paknu na kotouč tak půjde taky lehce sešlápnout brzdový pedál. Protože není doraz-odpor tak ani nelze pořádně brzdu odvzdušnit.