O ekologickej návratnosti elektromobilov
Moderátor: Moderátoři
- PotPalo
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
- Bydliště: BA-Petržalka :(
- Kontaktovat uživatele:
Keď si predstavíš elektromobil navrhnutý podľa hierarchie benzínového motoru, tak by to malo mať maličkú elektráreň, nie batérie. Táto elektráreň by bola na tuhé palivo alebo na atóm, to by sa vozilo tiež so sebou. To je presná obdoba spalovacieho motoru v prenesenom smere na elektriku. Si vie niekto predstaviť že nám po cestách behajú milióny maličkých elektrární na kolesách?
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.
Kluci já pořád nevím proč to berete kdo vyhraje. Je to prostě další z možností. Pro někoho ano pro někoho ne.
Když to otočím tak kdyby diesel uměl co umí elektřina tak o ní nepřemýšlím
Jinak vodík zatím co jsem četl mi přijde jako slepá cesta. Ten článek neumí nějaké rychlé reakční doby. Takže jezdíte s vlastně s běžným elektromobilem na baterku a máte vodíkovou palubní nabíječku. Navíc jak zde bylo napsáno - vodík se získává z většinou ze zemního plynu.
Když to otočím tak kdyby diesel uměl co umí elektřina tak o ní nepřemýšlím
Jinak vodík zatím co jsem četl mi přijde jako slepá cesta. Ten článek neumí nějaké rychlé reakční doby. Takže jezdíte s vlastně s běžným elektromobilem na baterku a máte vodíkovou palubní nabíječku. Navíc jak zde bylo napsáno - vodík se získává z většinou ze zemního plynu.
Internet - metla lidstva
Naco nabijet, kdyz si muze vozit elektrarnu sebou
https://cs.wikipedia.org/wiki/Ford_Nucleon
Kdyz jsem zadaval do google vyraz "auto na atomovy pohon", cekal jsem ze na mne vybehne nejaky sovetsky koncept, ale jak vidno i soudruzi z USA meli obcas silene myslenkove pochody. Predstava ze se nejaky Franta v garazi bude rejpat v jadernem reaktoru asi nenecha v klidu nikoho normalniho
https://cs.wikipedia.org/wiki/Ford_Nucleon
Kdyz jsem zadaval do google vyraz "auto na atomovy pohon", cekal jsem ze na mne vybehne nejaky sovetsky koncept, ale jak vidno i soudruzi z USA meli obcas silene myslenkove pochody. Predstava ze se nejaky Franta v garazi bude rejpat v jadernem reaktoru asi nenecha v klidu nikoho normalniho
Palivový článek je drahý, pro jeho funkci je potřeba platina.
https://www.devinn.cz/palivovy-clanek/
https://www.devinn.cz/palivovy-clanek/
Účinnost přenosový soustavy (VN, VVN,…) je kolem 95%, ale zapomínáš na účinnost výroby elektrický energie samotný, stejně tak získávání zdrojů energie pro elektrárnu stojí nějakou nezanedbatelnou energii. Když tohle všechno zohledníš, když zohledníš i náročnou a drahou recyklaci lithiovek, tak ve výsledku budeš rád, že elektromobil bude mít účinnost a kouřivost blbý Š105, který dáš do benzínu M2T.rnbw píše:Elektromotor ma sice ucinnost velku, ale pri nabijani baterie je to uz horsie (a so zvysovanim rychlosti nabijania sa to dalej zhorsuje). Ked sa k tomu prida este ucinnost prenosu elektrickej energie...
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill