Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.
Zdravím.
Nějak nemohu najit jak je to s otevřením sporu když mi skonči ta čekaci doba.
Vaše objednávka by měla dorazit do 30-50 dnů, faktory jako zpožděná logistika a celní odbavení mohou mít vliv na dodací lhůtu.
1. Pokud vaše objednávka nedorazí 19. 10. 2020 , můžete požádat o vrácení peněz zahájením sporu. 2. Chcete-li rozšířit ochranu kupujícího u této objednávky, prosím
15 dní po potvrdení doručenia. A to
- keď to potvrdíš ty, ak tovar skutočne dorazí, ale zistíš nejakú chybu,
- alebo potvrdenie doručenia urobí aliexpres automaticky až uplynie doba doručovania.
Túto dobu môže pred jej uplynutím predĺžiť predajca sám, alebo ho o to požiadaš, že si ešte ochotný čakať. Ale ak potvrdenie doručenia už prebehne, máš na otvorenie sporu 15 dní od potvrdenia. V spore budeš mať aj naďalej možnosť uviesť ako dôvod nedoručenie tovaru.
Toľko moje skúsenosti. Je možné, že sa mýlim.
Někdy to jde vlakem přes Kazachstán a to je darda, než to dorazí. Těžko vybrat prodejce, když netuším kudy to pošle.
Prodloužení by mělo být v zájmu prodejce, jinak riskuje.
Znovu - po potvrdení prijatia zásielky máš 15 dní na otvorenie sporu.
Edit - nejde ti to cez nejaký druh Singapure Post? Teraz v októbri mi prišiel balíček objednaný v marci. A celkovo cez túto službu balíčky strašne veľa meškajú. Už sa jej vyhýbam.
Ak ti nič nepríde a ty nič nepotvrdíš, tak po uplynutí dvoch dní osemnásť hodín a tridsaťdva minút Ali automaticky potvrdí prijatie zásielky. A ty máš potom 15 dní na otvorenie sporu. V tom spore následne budeš mať aj možnosť voľby, že ti zásielka neprišla a skončila ochranná doba kupujúceho - ako voľba dôvodu otvorenia sporu.
Tak si to vyzkoušej podle obrázků. Dokud to nebude finished, tak ti IMHO nedovolí otevřít spor. Vím, že jsem na to taky čekal.
Návod se dělá blbě, anžto si to pamatuje předchozí krok a nějak se mu nechce zpátky. Můžeš zaškrtnout, že si nedostal zboží, nebo přejít na další, kde je dispute.
Aliexpress->Seznam Objednávek
-> rozklikneš objednávku, kde je problém a vidíš datum, odkdy můžeš otevřít Spor/Dispute
-> vedle zboží je takové tlačíko. Na to pak klikneš a vyplníš co se stalo, a že požaduješ vrácení peněz.
PS. Příklad 1 Mě chodí i upozornění na email, že se blíží konec "Buyer protection period" a např. pro uplatnění zbývá 15 dní. Tak jsem ještě 14 dní čekal. Zboží nedorazilo. Pomocí tlačítka Dispute jsem otevřel spor a tam jsem napsal, že požaduji vrácení peněz, protože zboží vůbec nedorazilo. AE začal zkoumat Dispute a za 3 dny rozhodl v můj prospěch. Dalších 5? dní trvalo než byla částka zpět na mém účtu.