JMD, ještě furt Tě baví, zabývat se touhle plechovou mrdkou?
Už mnohokrát bylo dokázáno měřením /mmch. několikrát měřil i Vláďa Bunta, jednou i Pavel Macura/, následně GavinMilarr dokázal pokusy se svým Quasitem, že toto zapojení, s touto danou topologií, ve kvazikomplementárním uspořádání a s daným osazením, už nejde nijak zlepšit, jeho potenciál je vyčerpán, popř. je jinde.
Samotný ten koncový stupeň je imho vyřešen pro dané použití natolik dobře, že v mnoha podobách i aplikacích, přežíval i to nejhrubší zacházení. Někdy až takové, že leskle bílé hliníkové kloboučky KD503 byly zhnědlé, protavily se teflonové podložky a občas se z desek odpájely odpory z 0,8mm konstantanu. Idiotfest.
Jestli používáš koncový stupně z AZK052 na běžnou reprodukci - odstranil sis aspoň ty chyby v zemnění desky a u společný země ve zdroji, aby to mělo odstup aspoň -90dB, když už ne lepší?
Jenom přepojením několika drátových spojů a tři změny na desce, zlepší odstup zcela nevídaným způsobem.
Kromě toho vzroste stabilita natolik, že je možné původních kompenzačních 68pF zmenšit až na 33pF a SR zfleku vyletí na nějakých 22V/us. Při rušivých 60uV/100Hz na výstupu každé desky, což už těžko půjde nějak zlepšit.
Totéž platí u modulu AUJ637, tam je ta drátovačka zpizděná ještě víc.
Máš to takhle nějak udělaný, nebo se furt jebeš s původními deskami ???
Prohlídni si nepoměrně modernější koncový stupeň z AZK221.
Nebo už "soukromou" výkonovou jednotku Tes-Audio AUJ400, či od stejné firmy koncový stupeň AUJ200 z PAS1200-6.
Třebaže je to všechno také kvazi, tak je to vlastnostmi o dva parníky dál.
Bylo by to i o čtyři parníky, kdyby se šikovný a malý AZK221 přeosadil a přepojil na komplement, na MJ15003/15004.
Ale už i tak, AZK221 s koncovými KD3773 a budiči KD649A/KD650A, má ve zcela původní podobě celkové THD jen několik málo setin, při plném výkonu 200W/4R/kanál a bez úprav má lineární odstup -95dB.
Nevím, kde vrábelští to zapojení přesně vzali /a AZK240 jakbysmet!/, ale je to fakt hodně dobrý.