Peugeot 206 1.4 r2001 výměna BSI jednotky

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
xxxe
Příspěvky: 2340
Registrován: 12 zář 2005, 02:00
Bydliště: Trutnov

Peugeot 206 1.4 r2001 výměna BSI jednotky

#1 Příspěvek od xxxe »

Zdravím jednoho dne přestalo chytat ,točí,čerpadlo jede ale nehodí jiskru na svíce.Stalo se to asi po několikátém podpětí.Jednoho dne už ráno nestartovalo.Párkrát pomohlo odpojení baterie na nějaký čas.
Diagnostika píše chybu P1612 - Systém imobilizéru; chybná funkce a nejde smazat.
Musí se jiná BSI nějak párovat,programovat?Jde případně jen přeletovat eeprom a bude funkční?Jedná se o BSI T1 9626460880 .

Díky

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#2 Příspěvek od Jodr »

Přendání eeprom zřejmě nepomůže, jednak bude mít určitě zbořená data, případně jinak adresovanou paměť, variant je celá řada. Dej do původní BSI čistou paměť a BSI znovu nakonfiguruj diagnostikou. Budeš ovšem potřebovat původní login a VIN. Cizí BSI musí být virgin, jinak ji nenakonfiguruješ...
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....

Uživatelský avatar
xxxe
Příspěvky: 2340
Registrován: 12 zář 2005, 02:00
Bydliště: Trutnov

#3 Příspěvek od xxxe »

Byl jsem ve dvou servisech a oba tvrdí že odešla jednotka BSI podpětím na baterii a pokusu o startování.Prý vždy koupí jinou a posílají to někam na přehrání.

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#4 Příspěvek od Jodr »

xxxe píše:... oba tvrdí že odešla jednotka BSI podpětím na baterii....
No procesor dostal málo šťávy a zazmatkoval. Přepsal část eeprom a zpravidla se trefí do oblasti immo, to je poměrně častá bolest Peug-Citroenů. Nejlépe, když se to přihodí 400km od baráku... Takže, BSI neodešla. Napsal jsem co pro to můžeš udělat. Čistou BSI je nutné znovu nakonfigurovat diagnostikou, čínská srágora to neumí. Oba servisy nic jiného nedělají, než že si nechají jednotku někde smazat a pak ji v autě znovu přizpůsobí.
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....

Uživatelský avatar
xxxe
Příspěvky: 2340
Registrován: 12 zář 2005, 02:00
Bydliště: Trutnov

#5 Příspěvek od xxxe »

Díky za objasnění.Takže naletuji novou nebo smazanou eeprom ale kde zjistím ten login nebo pin?A pak stejně sehnat někoho kdo má tu diagnostiku která to umí nakonfigurovat?

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#6 Příspěvek od Jodr »

Login vyčteš z paměti, když máš čím a víš kde, nebo u Peugeotů z jejich databáze podle VIN. Někoho kdo umí s diagnostikou musíš sehnat, no...
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....

Uživatelský avatar
xxxe
Příspěvky: 2340
Registrován: 12 zář 2005, 02:00
Bydliště: Trutnov

#7 Příspěvek od xxxe »

Nevím co tam je za eeprom,mám jen usb programátor z číny za pár korun.Navíc to nějak nejde rozebrat asi ten plast drží piny v konektorech,jde sundat jen spodní stěna.

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#8 Příspěvek od Jodr »

xxxe píše:... Navíc to nějak nejde rozebrat...
Všechno jde...
je tam SPI 95160
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....

Uživatelský avatar
xxxe
Příspěvky: 2340
Registrován: 12 zář 2005, 02:00
Bydliště: Trutnov

#9 Příspěvek od xxxe »

Díky pokusím se s tím něco ale bez diag jsem stejně asi v loji.Můžu se kdyžtak pak ozvat co a jak?

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#10 Příspěvek od Jodr »

No co? Uděláš BSI, připojíš na původní místo a odtlačíš auto do servisu, oni už si poradí. Práce pro mechatronika na třicet minut s bohatou rezervou.
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....

Uživatelský avatar
xxxe
Příspěvky: 2340
Registrován: 12 zář 2005, 02:00
Bydliště: Trutnov

#11 Příspěvek od xxxe »

Tak jsem poslal ř.j. motoru na odblokování immo.Došla zpět s návodem na přerušení jednoho drátu k ř.j. to jsem udělal,zadělal a hned nastartoval.
Asi 5x v pohodě a pak nastal stejný problém.Točí ale jiskru nehodí.
Je tu někdo kdo poradí co dál ?
Díky

Uživatelský avatar
jogi24
Příspěvky: 427
Registrován: 12 bře 2009, 01:00

#12 Příspěvek od jogi24 »

Tak mu to vrat naspet, lebo ti immo neodblokoval.

Uživatelský avatar
xxxe
Příspěvky: 2340
Registrován: 12 zář 2005, 02:00
Bydliště: Trutnov

#13 Příspěvek od xxxe »

Přišlo to zpět s lístkem a popisem na přerušení drátu k ř.j. který je na immo.Ten jsem přerušil před namontováním a startem.Na internetu jsem našel ale verzi že se přerušují dva.Ten co to ale dělal tak tvrdí že tady se přeruší jen jeden.Je někde něco podle čeho poznat kde je pravda?Já mám zapojený drát i pod tím co jsem přerušil a podle obrázku na netu co jsem našel jsou oba na immo.Mám ale třeba jinou verzi a nevím jak to zjistit.Mám přerušený jen pin F3 .
Přílohy
sagem.jpg

Uživatelský avatar
jogi24
Příspěvky: 427
Registrován: 12 bře 2009, 01:00

#14 Příspěvek od jogi24 »

No teraz by som sa na tvojom mieste pozeral cez diag, staci aj cina, ale aby bola Lexia, a hladal info v BSI co pise immo. Podla mna to nieje az tak uplne jednoduche len tak cvaknut kabel a immo je prec. To by sa auta kradli jena radost, a nikto by si imobilizery robit nedaval.
Takze za mna diag, chyby, a kontrola imobilizera. Ked nieje immo sparovane, pise to aj na displeji...
Po vypnuti by snad taka chyba nemala nabehnut.
A este- neskusal si pisat na peugeot forum? Alebo na powerdiesel forum?
Snad by ti tam vedeli dat viac rad.....

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#15 Příspěvek od Jodr »

Radu dostal. Vyčistit BSI a znovu nakonfigurovat. Zatím ztrácí čas a peníze obcházením immo. 😰
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“