Peugeot 206 1.4 r2001 výměna BSI jednotky
Moderátor: Moderátoři
Peugeot 206 1.4 r2001 výměna BSI jednotky
Zdravím jednoho dne přestalo chytat ,točí,čerpadlo jede ale nehodí jiskru na svíce.Stalo se to asi po několikátém podpětí.Jednoho dne už ráno nestartovalo.Párkrát pomohlo odpojení baterie na nějaký čas.
Diagnostika píše chybu P1612 - Systém imobilizéru; chybná funkce a nejde smazat.
Musí se jiná BSI nějak párovat,programovat?Jde případně jen přeletovat eeprom a bude funkční?Jedná se o BSI T1 9626460880 .
Díky
Diagnostika píše chybu P1612 - Systém imobilizéru; chybná funkce a nejde smazat.
Musí se jiná BSI nějak párovat,programovat?Jde případně jen přeletovat eeprom a bude funkční?Jedná se o BSI T1 9626460880 .
Díky
Přendání eeprom zřejmě nepomůže, jednak bude mít určitě zbořená data, případně jinak adresovanou paměť, variant je celá řada. Dej do původní BSI čistou paměť a BSI znovu nakonfiguruj diagnostikou. Budeš ovšem potřebovat původní login a VIN. Cizí BSI musí být virgin, jinak ji nenakonfiguruješ...
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....
No procesor dostal málo šťávy a zazmatkoval. Přepsal část eeprom a zpravidla se trefí do oblasti immo, to je poměrně častá bolest Peug-Citroenů. Nejlépe, když se to přihodí 400km od baráku... Takže, BSI neodešla. Napsal jsem co pro to můžeš udělat. Čistou BSI je nutné znovu nakonfigurovat diagnostikou, čínská srágora to neumí. Oba servisy nic jiného nedělají, než že si nechají jednotku někde smazat a pak ji v autě znovu přizpůsobí.xxxe píše:... oba tvrdí že odešla jednotka BSI podpětím na baterii....
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....
Přišlo to zpět s lístkem a popisem na přerušení drátu k ř.j. který je na immo.Ten jsem přerušil před namontováním a startem.Na internetu jsem našel ale verzi že se přerušují dva.Ten co to ale dělal tak tvrdí že tady se přeruší jen jeden.Je někde něco podle čeho poznat kde je pravda?Já mám zapojený drát i pod tím co jsem přerušil a podle obrázku na netu co jsem našel jsou oba na immo.Mám ale třeba jinou verzi a nevím jak to zjistit.Mám přerušený jen pin F3 .
No teraz by som sa na tvojom mieste pozeral cez diag, staci aj cina, ale aby bola Lexia, a hladal info v BSI co pise immo. Podla mna to nieje az tak uplne jednoduche len tak cvaknut kabel a immo je prec. To by sa auta kradli jena radost, a nikto by si imobilizery robit nedaval.
Takze za mna diag, chyby, a kontrola imobilizera. Ked nieje immo sparovane, pise to aj na displeji...
Po vypnuti by snad taka chyba nemala nabehnut.
A este- neskusal si pisat na peugeot forum? Alebo na powerdiesel forum?
Snad by ti tam vedeli dat viac rad.....
Takze za mna diag, chyby, a kontrola imobilizera. Ked nieje immo sparovane, pise to aj na displeji...
Po vypnuti by snad taka chyba nemala nabehnut.
A este- neskusal si pisat na peugeot forum? Alebo na powerdiesel forum?
Snad by ti tam vedeli dat viac rad.....