Zkušenosti s nákupy v LIDLu. 2
Moderátor: Moderátoři
Mysteri: jejich průser je, že já jsem první mail s reklamací sle 265 b3 poslal 19.5. 2021, ale Lídl nějak konstruktivněji jednal až 28.6. 2021 a to už je po lhůtě 30dní.A to ještě poslali 320 c4, který nemůžu akceptovat pro velké až nebezpečné chyby v konstrukci a vyšší spotřebu o 60w. Jinak byly v mailu jen tlachy, že reklamaci podstoupí příslušnému oddělení k řešení....
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
No, je otázkou, co bude bráno jako datum uplatnění reklamace. Domnívám se, že napsání mailu kamsi na centrálu to nebude. Reklamace se uplatňuje v provozovně prodávajícího, tedy kdy jim to fyzicky přineseš.starecd píše:Mysteri: jejich průser je, že já jsem první mail s reklamací sle 265 b3 poslal 19.5. 2021,
Řekl bych.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Meily a iné vykecávanie nemajú pri reklamácii žiadnu váhu. Treba fyzicky zaniesť (prípadne poslať) reklamovaný výrobok. Pri osobnom odovzdaní vadného výrobku dostaneš doklad o jeho prijatí, pri reklamácii cez webový portál neviem, ako to funguje, ale LIDL má šopu skoro v každej dedine, čiže bolo treba to zaniesť tam, potvrdiť si prevzatie reklamácie. Treba si naštudovať to, čo oni sami drístajú na svojich stránkach o reklamáciach. Stavím sa. že tam bude rovnako, ako všetci iní, že buď poslať, alebo navštíviť ich najbližšiu predajňu.... Ak si si istý, že si v práve, že si pri tejto tortúre nespravil chybu z neznalosti, použi tú čarovnú vetičku ako ja: ,,Už vás mám po krk, buď to tu dnes do 10 minút vyriešime, alebo nech si nachystá Vaša hovorkyńa frizúru, aby bola v telke pekná"..... Pomohlo okamžite
Možno pomohlo, že nenosím košielky, ale som mal dlhé čierne vlasy, čierne tričko Iron Maiden s lebkami, ale na druhej strane: moje ramená sú ako prstíky......
EDIT: Presne tak, ako to píše aj ,,Hubert_79" (počas písania môjho blábolu tam ešte nebol...)
Možno pomohlo, že nenosím košielky, ale som mal dlhé čierne vlasy, čierne tričko Iron Maiden s lebkami, ale na druhej strane: moje ramená sú ako prstíky......
EDIT: Presne tak, ako to píše aj ,,Hubert_79" (počas písania môjho blábolu tam ešte nebol...)
Hlavně si dávejte na věci, který by se mohly potencionálně reklamovat, vystavit samostatný prodejky. V Bydžově jsem měl problém při reklamaci, že mě chtěli sebrat prodejku na který byly další dva kusy a vše jsem měl zavedený v majetku v podnikání. Ta 3,14-ča, co to vyřizovala, chtěla originál (kopii prý nesmí brát) prodejky. Já ji řekl, že nelze, protože to je u mě doklad v loňským účetnictví. No a ona že mi to bez dokladu nevezme do reklamace. Tak jsem to reklamoval o 10 km dál, tam problém s kopií prodejky neměli i když jsem to koupil v jiný prodejně. Asi je to jako všude pouze v lidech.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
V tom prípade, keď chce silou mocou originál účtenky, tak musí vystornovať ostatný tovar a ten vzápätí nahodiť na novú účtenku/faktúru s poznámkou o dátume pôvodného nákupu. Tak to riešili pri mojich reklamaciach v rokoch 2002 - 2008 v Metre. Neviem, ako je to dnes, už nie som nešťastný podnikateľ, už som šťastný zamestnanec
Vrchol 🤐 je v pátek doručený mail jistého Daniela Zemana, který si vyhledal datum koupě, číslo objednávky i zákaznické číslo(nevím jak, když jsem pře e-shop nakupoval prvně) s tím, že mám křáp zabalit do původního obalu a s papíry o vrácení " jenom " zanést na parcel shop PPL,že dopravu zaplatí, parcel shop je vzdálený asi 1/2 km a přístup je pouze schody přes frekventovanou hlavní silnici, jednak ho tam nemám jak dopravit, váží 14kg,navíc křáp nemám neboť, je už dávno někde v Praze jen kokoti si nepředávají informace mezi sebou a pak prudí. Je to stejné jako reakce maily bab se stejným textem jen jiným jednacím číslem, navíc tento pán je zaměstnán v prodejním oddělení, tudíž s reklamací nemá nic společného! Opět se potvrdil bordel a nepředávání si informací mez sebou, to se potom těžko něčeho dopátrá.
Evidentně chtěli dosáhnout toho, abych převzal tu 320 c4 a pak se zabýval reklamací, bohužel tu jsem odmítl převzít s tím, že se jedná o jiný typ. Zítra jdou podklady do televize, tudíž jasná medializace, tohoto bordelpodniku.
Evidentně chtěli dosáhnout toho, abych převzal tu 320 c4 a pak se zabýval reklamací, bohužel tu jsem odmítl převzít s tím, že se jedná o jiný typ. Zítra jdou podklady do televize, tudíž jasná medializace, tohoto bordelpodniku.
Mysteri: co je ti to platné, když dnes účtenky vydrží čitelné sotva 2roky, přebíral jsem staré a z Tesca jsou v pohodě čitelné i z r.2008 i Plusu.
Tak panstvo dnes heuréka, tím, že jsem nepřebral jimi nabízený úplně jiný typ, běžela reklamace na "můj starý" a konečně pochopili, že touto flignou neuspěji a poslali dobrozdání na vrácení částky 3990Kč(cena starého křápu), ale za bezmála 2měsíce boje.
Tak panstvo dnes heuréka, tím, že jsem nepřebral jimi nabízený úplně jiný typ, běžela reklamace na "můj starý" a konečně pochopili, že touto flignou neuspěji a poslali dobrozdání na vrácení částky 3990Kč(cena starého křápu), ale za bezmála 2měsíce boje.
V Lidlu bude brzo v nabídce malej trapnej šící stroj Singer Serenade, asi přejmenovaný model M3205 (23 druhy stehů, včetně 4krokové knoflíkové dírky). Asi tam něco hulej, protože si vymysleli doporučenou cenu výrobce 8999 Kč. Ve skutečnosti se stroj prodává spíše tak za 3000 až 4000 Kč.
https://www.lidl-shop.cz/p/singer-sici- ... gIIj_D_BwE
https://sici-stroje.heureka.cz/singer-m3205/#prehled
Tyhle supermarketový Singery nikdy nestály 8999 Kč.
https://www.lidl-shop.cz/p/singer-sici- ... gIIj_D_BwE
https://sici-stroje.heureka.cz/singer-m3205/#prehled
Tyhle supermarketový Singery nikdy nestály 8999 Kč.
Máte nìkdo zkušenosti s levnými køížovými lasery? napø. toto https://1url.cz/rK3Tj
Zajímalo by mì zda to je aspoò trochu použitelné/pøesné. Tento lidlovský mì pøipadá až podezøele levný
Zajímalo by mì zda to je aspoò trochu použitelné/pøesné. Tento lidlovský mì pøipadá až podezøele levný
Mám ho asi 3 roky. Bez problémů, posadím ho na fotostativ a podle jeho svislý lajny věším zářivky nebo stropní topný panely. Do výšky 3 m to maluje se stabilizací celkem dobře asi 15 metrů daleko. V místnosti je vidět i bez brejlí. Když jsem ho koupil, kontroloval jsem vodorovnou lajnu hadicovkou a úchylka byla 5 m od sebe řádově 1-2 mm. Když do něj v klidovým stavu ťukneš, tak se většinou srovná do nuly.
Na stropní lajny jde stabilizace zamknout a můžeš ho namířit stativem nahoru 30-45 st. Pak maluje i na strop 6 m vysoko.
Nezapomeň ho zamykat při přepravě aby netrpěl závěs.
Na stropní lajny jde stabilizace zamknout a můžeš ho namířit stativem nahoru 30-45 st. Pak maluje i na strop 6 m vysoko.
Nezapomeň ho zamykat při přepravě aby netrpěl závěs.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Už podruhý mi rozdělili zásilku a ejhle, účtují si dopravné, které si podle FAQ účtovat nemají. Minule první zdarma a druhá doprava, tak jsem to nechal.
Ale teď mi posílají čtyři věci ve třech balících a za každý chtějí dopravný a doběrečný! Při tom na kontaktním formuláři píšou v FAQ, že to je na nich, že to dělí kvůli různým skladům, ze kterých to vypravují.
Kdyby to byla motyka se skleničkou, tak neřeknu, ale jsou to 2 věci do kuchyně, ponožky a koberec do kufru auta.
Oprava, zatím je jen bordel faktury, vers. dobírky, uvidím, co třetí balíček.
Ale teď mi posílají čtyři věci ve třech balících a za každý chtějí dopravný a doběrečný! Při tom na kontaktním formuláři píšou v FAQ, že to je na nich, že to dělí kvůli různým skladům, ze kterých to vypravují.
Kdyby to byla motyka se skleničkou, tak neřeknu, ale jsou to 2 věci do kuchyně, ponožky a koberec do kufru auta.
Oprava, zatím je jen bordel faktury, vers. dobírky, uvidím, co třetí balíček.