Meily a iné vykecávanie nemajú pri reklamácii žiadnu váhu. Treba fyzicky zaniesť (prípadne poslať) reklamovaný výrobok. Pri osobnom odovzdaní vadného výrobku dostaneš doklad o jeho prijatí, pri reklamácii cez webový portál neviem, ako to funguje, ale LIDL má šopu skoro v každej dedine, čiže bolo treba to zaniesť tam, potvrdiť si prevzatie reklamácie. Treba si naštudovať to, čo oni sami drístajú na svojich stránkach o reklamáciach. Stavím sa. že tam bude rovnako, ako všetci iní, že buď poslať, alebo navštíviť ich najbližšiu predajňu.... Ak si si istý, že si v práve, že si pri tejto tortúre nespravil chybu z neznalosti, použi tú čarovnú vetičku ako ja: ,,Už vás mám po krk, buď to tu dnes do 10 minút vyriešime, alebo nech si nachystá Vaša hovorkyńa frizúru, aby bola v telke pekná"..... Pomohlo okamžite
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Možno pomohlo, že nenosím košielky, ale som mal dlhé čierne vlasy, čierne tričko Iron Maiden s lebkami, ale na druhej strane: moje ramená sú ako prstíky......
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
EDIT: Presne tak, ako to píše aj ,,Hubert_79" (počas písania môjho blábolu tam ešte nebol...)