Nejde zapalování Opel Corsa B
Moderátor: Moderátoři
Nejde zapalování Opel Corsa B
Dobrý den přeji. Mám problém se starou Corsou B, nejde zapalování. Svítí všechny kontrolky na palubní desce a nejde nastartovat, tedy startér normálně točí, ale motor nenaskočí. Zkoušel jsem zda hází jiskru a ne. Tedy jsem koupil novou indukční cívku a nic se nezměnilo. Měnil jsem i rozdělovač za starší a zase nic. Problém je v tom, že motor někdy běží bez problémů a pak vypadne a nejde s tím nic dělat. Stalo se mě to naposled při vjezdu do kruhového objezdu Musel jsem se nechat odtáhnout. Dovezl jsem to tedy do servisu a tam nic nezjistili, protože motor zrovna běžel. Nemůže někdo poradit, na co bych se měl zaměřit? Momentálně to zase nefunguje. Už jsem z toho na nervy.
Času dosti mám, trpělivost musím míti.
Může to dělat imobilizér. A ještě kupa dalších příčin. Je potřeba pečlivě přečíst paměť závad, i těch sporadickejch a porovnat jejich výskyt s objevením nefunkčnosti. Pak půjde od něčeho začít ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- vasekpetr1
- Příspěvky: 802
- Registrován: 20 čer 2005, 02:00
- Bydliště: Hospoda u Třebíče
To nemůže dělat immo. Když už jednou nastartuješ a pokud motor po vteřině nezdechne, tak už kvůli immo nezdechne. Jakmile je jednou v ŘJ povolen start, tak za jízdy už je imobilizér mimo mísu.
Může dělat kraviny spínací skříňka, vypálená pojistková skříňka, nebo zelenina ve štekru, nebo v drátech. Na dálku to bohužel nikdo nezjistí.
Může dělat kraviny spínací skříňka, vypálená pojistková skříňka, nebo zelenina ve štekru, nebo v drátech. Na dálku to bohužel nikdo nezjistí.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jenomže těch příčin NAJEDNOU může bejt víc - a immo se může podílet jen na některejch případech, kdy nedojde vůbec k nastartování. Není to samozřejmě běžný, aby se vyskytlo několik stejně se projevujících závad naráz v souběhu, ale úplně vyloučit to nejde. Prostě jednou nenatočí kvůli immo a jindy kvůli ucpanýmu vstřiku - například. Prostě musí se to projít VŠECKO.Sandal píše:To nemůže dělat immo. Když už jednou nastartuješ a pokud motor po vteřině nezdechne, tak už kvůli immo nezdechne. Jakmile je jednou v ŘJ povolen start, tak za jízdy už je imobilizér mimo mísu.
....
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
S Corsou B jsem měl tu čest v rodině. A opravdu tam imho dovolil nastartovat a po chvíli chcípl. V Oplu v tom vyměnili kde co. Pak jsme přišli, že někdy jsou ručičky budíků mrtvé a správným úderem naskočí. Takže otočit klíček, když byly mrtvé úder a pak start..... No jezdili tak než ji nechali sešrotovat. Ale byl to nějaký diesel.
Edit: snímač na klice, kabeláž, kostření řj.
Edit: snímač na klice, kabeláž, kostření řj.
Internet - metla lidstva
S tím jsem si užil u Kadetta, zlobil zesilovač zapalování v rozdělovači.
Párkrát se mi stalo, že jsem přišel z nákupu pěšky, jelikož jsem nenastartoval. Po ca hodině ale motor již nastartoval na první dobrou.
Ten zesilovač , jak i potvrdili od Opla, byl dost poruchový, hlavně po zahřátí, za studena problém nebyl. Zesilovač stojí kolem 300 Kč.
Týká se pochopitelně benzinového motoru.
Párkrát se mi stalo, že jsem přišel z nákupu pěšky, jelikož jsem nenastartoval. Po ca hodině ale motor již nastartoval na první dobrou.
Ten zesilovač , jak i potvrdili od Opla, byl dost poruchový, hlavně po zahřátí, za studena problém nebyl. Zesilovač stojí kolem 300 Kč.
Týká se pochopitelně benzinového motoru.
Pánové, děkuji za vysvětlení a za tipy.
Dvorak: ten zesilovač zapalování jak píšeš a podle
https://www.euautodily.cz/dil/topran/2726900
není na rozdělovači, ale na samostatném chladiči pod indukční cívkou. Konektor na rozdělovači má jen 3 piny. Každopádně ještě jednou děkuji za nakopnutí. Když nepochodím v servisu, tak to objednám.
Dvorak: ten zesilovač zapalování jak píšeš a podle
https://www.euautodily.cz/dil/topran/2726900
není na rozdělovači, ale na samostatném chladiči pod indukční cívkou. Konektor na rozdělovači má jen 3 piny. Každopádně ještě jednou děkuji za nakopnutí. Když nepochodím v servisu, tak to objednám.
Času dosti mám, trpělivost musím míti.