Kouření auta po opravě

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Kouření auta po opravě

#1 Příspěvek od hafca »

Synkovi se potkaly rozvody na WW Golf a vzaly s sebou prakticky všech 16 ventilů. Dělala se hlava a vše co s tím souviselo. Nové ventily a hlava byla údajně byla i přebroušená.
No a po cca 4000km to začalo žrát olej a jak to teď vypadá je na videu. Je to každým dnem horší, nájezd asi 150-200km denně.
Začaly dohady, jestli to může takhle hulit a žrár přes blbě udělanou hlavu nebo jestli je to shoda náhod a odešly kroužky.
http://hafca.h.sweb.cz/kour/VID-20211027-WA0000.mp4
Nebo je to ještě něco jiného, ale co? Tak mi nekouřila 100 když byla po smrti s kroužkama a neměla žádnou kompresi.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#2 Příspěvek od p32 »

Asi problém s hlavou. Proč ji přebrušovali? Stačilo dát nové těsnění nebo chtěli tvrdit, že se to zkroutilo? Co voda v chlazení? Nemizí?

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#3 Příspěvek od rezis »

Teoreticky může kolem dříku ventilu. Nebo pokud byl někde prasklá tak může prolínat tam. Taky může být koplý píst... Ono potkan je vždy průser - reklamace.
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#4 Příspěvek od Sandal »

Co je to za motor? 1.4 nebo 1.6? Kdybys nepsal 16 valve, věřil bych, že takhle hulí TDi, a ne benzín.

p32: Přebrousit ji po sundání musíš vždy, jinak je to zbytečná práce a za 10k km to děláš znova.

Za mě bych ten motor vzal, a vyhodil ho a dal jinej. Jsou jich všude mrtě. Než se v tom rejpat, a zjistit, že jsou ohnutý ojnice, jak píše rezis.
Naposledy upravil(a) Sandal dne 27 říj 2021, 20:19, celkem upraveno 1 x.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
Nakadah
Příspěvky: 1312
Registrován: 06 říj 2013, 02:00
Bydliště: Ostrava

#5 Příspěvek od Nakadah »

Tohle hulí víc jak dvoutakt, katalyzátor musí mít radost. Špatně udělaná hlava a z olejového kanálu v bloku se někde přes těsnění pod hlavou tlačí olej do válce? Těžko říct, že by takhle hulily vodítka ventilů, obzvlášť pokud tam jsou gufera, to se mi moc nezdá.

Na každý pád to chce stejně reklamovat u toho kdo opravoval, debatou po internetu se to stejně neopraví.

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od hafca »

Měla by to být 1.6 a je to benzín.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.

Uživatelský avatar
workhard
Příspěvky: 4873
Registrován: 07 črc 2006, 02:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od workhard »

Sehnat na vrakáči jinej motor, tohle budete řešit dlouho a cpát do toho peníze a ve finále to bude stejně k hounu.
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#8 Příspěvek od Sandal »

No popravdě není 1.6 74kW jako 1.6 74kW. Ty motory byly 2 a úplně jiný. Jeden byl AKL s označením SR(výborný motor) a druhý AEH(sračka). Budou nejspíš KO kruhy nebo těsnění. Takoveho oleje se ventilama dolu nedostane.

workhard: Jojo, s tim souhlasim. Takhle jsem si naběhnul několikrát, než jsem pochopil, že to nemá cenu opravovat. Práce stojí tisíce a díly nakonec taky a výsledek je pak naprd. Zákazník, co jsem mu opravoval na jeho výslovný přání "opravit", se nakonec kroutil jak had a nechtěl mi zaplatit. Auto mi tu stálo 3 měsíce, než se uráčil zacálovat. Od tý doby takový opravy odmítám. Vyhodit do kopřiv a dát jinej, mnou prověřenej motor.
Naposledy upravil(a) Sandal dne 27 říj 2021, 20:32, celkem upraveno 1 x.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
Ondra2
Příspěvky: 530
Registrován: 19 bře 2014, 01:00

#9 Příspěvek od Ondra2 »

Než to budeš jakkoliv rozebírat, zkus odpojit PCV a zaslepit ho dočasně v sání.

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od hafca »

workhard píše:Sehnat na vrakáči jinej motor, tohle budete řešit dlouho a cpát do toho peníze a ve finále to bude stejně k hounu.
O tom jsme taky uvažovali. Jenže jak poznat z motoru, co někde leží v jakém je stavu? Na řeči bazárníka se moc dát nedá.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.

Uživatelský avatar
workhard
Příspěvky: 4873
Registrován: 07 črc 2006, 02:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od workhard »

Jakejkoli jinej nenakoplej bude lepší, než ten váš.
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#12 Příspěvek od Sandal »

Sehnat motor, který je ještě namontovaný v autě(třeba i nabouranym ) a lze ho ještě nastartovat. Tak postupuju já. Vymontovaný motor je sázka do loterie a beru ho pouze se zárukou na vyzkoušení.
Vidím, že má Golfík opravovaný lemy, takže do hnijícího auta je potřeba sypat co nejmíň a výměna motoru je nejlepší a nejlevnější cesta.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#13 Příspěvek od p32 »

Sandal píše:p32: Přebrousit ji po sundání musíš vždy, jinak je to zbytečná práce a za 10k km to děláš znova.
Asi jsi to uhádl. Já jen reagoval na toto:
Nové ventily a hlava byla údajně byla i přebroušená.
Podle mě se na to prostě vykašlali a jen to tvrdili a nebylo by to poprvé.

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od hafca »

Těžko říct. Dělal to dlouhodobý mechanik na kterého byl spoleh. Jezdíne k němu oba už dlouho.
Ale pravda je, že hlavu repasovala nějaká jeho spřátelená firma. Teď se hledá volná chvíle aby se na to podíval, tak uvidíme co zjistí.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#15 Příspěvek od Sandal »

Mé přítelkyně kolegyně z práce má taky dlouhodobého "kamaráda" který ji opravoval Roomstera TDi, který padal do nouze, a mechán začal vyměňovat kde co, až se strefil. Bohužel to byla až ta poslední součást, takže za opravu dlala 130k :roll: Dal fungl novou hlavu, čerpadlo a vstřiky na repas, nový EGR a já nevim co ještě. Stačilo vyčistit turbodmychadlo a byl by pokoj. To udělal, ale až jako poslední operaci. Jako perličku ji tam nakonec dal starý EGR a nový, ač zaplacený ji nechtěl vydat. Takže takhle se někdy chovaj známí v autoservisech. :barf: Holt o chomouta a hochštaplera nezavadíš :|
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“