LG smart tv
Moderátor: Moderátoři
LG smart tv
Zdravím,
u rodičů se objevila závada na panelu v levé části obrazovky. Je tam vypálené místo. V obraze se někdy objevují vodorovné pruhy. Co to způsobilo? Před cca rokem a půl v rámci záruky bylo opraveno podsvětlení. Na tv je prodloužená záruka + 3 roky.
u rodičů se objevila závada na panelu v levé části obrazovky. Je tam vypálené místo. V obraze se někdy objevují vodorovné pruhy. Co to způsobilo? Před cca rokem a půl v rámci záruky bylo opraveno podsvětlení. Na tv je prodloužená záruka + 3 roky.
Ne, podmínky podle OZ jsou stále stejné a platné taky. Pokud si někdo připlatil za prodlouženou záruku, tak v případě neopravitelnosti má nárok na vrácení celé částky.
Pokud ale s tou prodlouženou zárukou zároveň podepisuje nějakou smlouvu s pojišťovnou, tak jsou podmínky takové, jaké tam jsou, ale ty nemohou vylučovat nároky a povinnosti plynoucí z OZ.
Pokud ale s tou prodlouženou zárukou zároveň podepisuje nějakou smlouvu s pojišťovnou, tak jsou podmínky takové, jaké tam jsou, ale ty nemohou vylučovat nároky a povinnosti plynoucí z OZ.
Hlavně je to věcí autora tohoto vlákna.
Já bych osobně trval na vrácení peněz od prodejce, kde bych to prostě i reklamoval. Příplatek za prodlouženou záruku je od toho, abych měl prostě delší záruku. Pokud v této prodloužené záruce není zboží opravitelné a nejsou ochotni mi dát stejný typ novějšího data (pokud bych to tak chtěl), tak je to porušení smlouvy a vyžadoval bych odstoupení a vrácení peněz včetně poplatku za delší záruku.
Zároveň ale autor ani nenapsal konkrétně, jestli se to pokazilo na tu první opravu v té normální nebo až v té prodloužené záruce. Nevím, jak kdo, ale pokud by mi to museli spravovat v záruce a potom se ještě projevila tato závada, která se projevuje při špatné manipulaci s displejem, tak bych tomu už nevěřil. Nějaké odečty za servis bych vůbec nebral v úvahu, protože v době záruky je to věcí prodejce.
Já bych osobně trval na vrácení peněz od prodejce, kde bych to prostě i reklamoval. Příplatek za prodlouženou záruku je od toho, abych měl prostě delší záruku. Pokud v této prodloužené záruce není zboží opravitelné a nejsou ochotni mi dát stejný typ novějšího data (pokud bych to tak chtěl), tak je to porušení smlouvy a vyžadoval bych odstoupení a vrácení peněz včetně poplatku za delší záruku.
Zároveň ale autor ani nenapsal konkrétně, jestli se to pokazilo na tu první opravu v té normální nebo až v té prodloužené záruce. Nevím, jak kdo, ale pokud by mi to museli spravovat v záruce a potom se ještě projevila tato závada, která se projevuje při špatné manipulaci s displejem, tak bych tomu už nevěřil. Nějaké odečty za servis bych vůbec nebral v úvahu, protože v době záruky je to věcí prodejce.