Podle mě tomu dost pomohlo otevření D35 od Opatovic k Holicím. Ono na té vizualizaci to nevypadá tak strašně, ale bylo by to pěkné monstrum, přitom z obou stran jsou křižovatky se semafory.Hill píše:Jojo, jen velkoryse navržená křižovatka Mileta u fakultky zůstala ve stádiu projektu zkapacitnění, a jsem zvědav, jestli nějaké jiné opatření pomůže nějak citelně zkrátit čekací doby v kolonách...
Přechody pro chodce
Moderátor: Moderátoři
Ale houbeles, kolem fakultky to je ucpaný stále. Dělá to ten pseudokruhák se semafóry s Brněnskou a ty mraky aut obyvatelstva co valí do nemocnice a hlavně na Moravský a do satelitu Vysoká nad Labem. Směrem od Milety je zelená rovně asi jen 20 sekund, projedou tak 3-4 auta max. Všechny ostatní směry jsou mnohem delší.xsc píše:Podle mě tomu dost pomohlo otevření D35 od Opatovic k Holicím.
Hille, že se začne křižovatka Mileta předělávat příští rok byla jasná zpráva už v roce 1981, když jsem odcházel po dvouletým působení z Orgasexu, kterej sídlil v areálu Milety. Křižovatka nebyla, zato se zbourala Mileta a postavili místo ní devítipatrový kurníky.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Jo, a Benešova třída (jak se jmenuje dnes, kdysi Marxova) je na tom konci do centra dodnes poloslepá (čtyřproudovka končí jednosměrkou kolem centra záchranky), čili odtud to jde, sem je příjezd komplikovanější.
Kohoutovu fabriku (co v ní až do restituce byla Mileta 11, po které se jmenuje křižovatka) kvůli tomu zbourali, ačkoli původně do ní chtěli umístit technické muzeum, přece jen čistě funkcionalistická prvorepubliková stavba s boilerem na komíně se k tomu přímo nabízela, nezbyl ani Dům dětí a mládeže vedle (vpravo mimo historický záběr z roku 1971).
Kohoutovu fabriku (co v ní až do restituce byla Mileta 11, po které se jmenuje křižovatka) kvůli tomu zbourali, ačkoli původně do ní chtěli umístit technické muzeum, přece jen čistě funkcionalistická prvorepubliková stavba s boilerem na komíně se k tomu přímo nabízela, nezbyl ani Dům dětí a mládeže vedle (vpravo mimo historický záběr z roku 1971).
Kdepak konce osmdesátek, to bylo dřív: ve třiaosmdesátém jsem tam byl naposledy, a to už byla ta ulice až po polikliniku hotová a už tehdy ale pokračovala k té úzké uličce kolem Milety. A proti Miletě se dokončovala ta desetipatrová hokejka.
To ostatně potvrzuje i mapa Hradce z roku 1985.
Pak jsem tam zase jezdil častěji od léta 1989 a nějak mi nepřišlo, že by se tam toho za těch 6 let nějak moc změnilo, spíše nic. Ani nevím, jestli už stál dům Harmonie, nebo ho zrovna stavěli...
To ostatně potvrzuje i mapa Hradce z roku 1985.
Pak jsem tam zase jezdil častěji od léta 1989 a nějak mi nepřišlo, že by se tam toho za těch 6 let nějak moc změnilo, spíše nic. Ani nevím, jestli už stál dům Harmonie, nebo ho zrovna stavěli...
Dnes jsem jel trasu z Bydžova do Jeřic u Trutnova a zpět. Docela mě upoutalo pár podivně umístěných dopravních značek. Třeba mezi Horním Žďárem a Rokytníkem je na několika místech mimo obec omezení rychlosti na 70 km v době od 20 do 6 hodin. Nevím proč, běžný je spíš omezení rychlosti přes den a v noci né.
Další podivnost jsem našel na odbočce na Rudník. Byla do ní směrová šipka objížďky ale na odbočce je 15m od křižovatky Zákaz vjezdu bez dodatkový tabulky.
No a vrcholem je značka kousek za tímto místem https://mapy.cz/zakladni?pano=1&pid=523 ... 82602&z=13 Na stejný tyčce je Zákaz předjíždění a zároveň Konec zákazu předjíždění. Tak co vlastně v takovým případě platí? Vejš umístěná značka?
Hrozný značení ale potěšila mě cena ropy u ONO v Trutnově, 40,90. U nás všichni hajzlové točej o víc než 3 kačky navíc.
Další podivnost jsem našel na odbočce na Rudník. Byla do ní směrová šipka objížďky ale na odbočce je 15m od křižovatky Zákaz vjezdu bez dodatkový tabulky.
No a vrcholem je značka kousek za tímto místem https://mapy.cz/zakladni?pano=1&pid=523 ... 82602&z=13 Na stejný tyčce je Zákaz předjíždění a zároveň Konec zákazu předjíždění. Tak co vlastně v takovým případě platí? Vejš umístěná značka?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hrozný značení ale potěšila mě cena ropy u ONO v Trutnově, 40,90. U nás všichni hajzlové točej o víc než 3 kačky navíc.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Čemu na tom nerozumíš? Pokud je nahoře konec zákazu a pod ním zákaz, tak v tom místě končí úsek předchozího zákazu a začíná nový úsek se zákazem. Pokud je nahoře zákaz a dole pod ním konec zákazu, tak to je zákaz, který platí jen na délku auta před značkou a na délku auta za značkou - pokud rovina přepažující silnici v místě značky prochází autem, nesmí předjíždětCeleron píše:Na stejný tyčce je Zákaz předjíždění a zároveň Konec zákazu předjíždění. Tak co vlastně v takovým případě platí? Vejš umístěná značka?![]()
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- PotPalo
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
- Bydliště: BA-Petržalka :(
- Kontaktovat uživatele:
Ešte k tým zeleným brzdovým svetlám.
A že sa dá blikať diaľkovými ako doteraz je tiež miestami nebezpečné. Koľko krát som pozeral že prečo na mňa vodič bliká diaľkovými, a on neblikal. To iba ako auto zakolísalo na nerovnej vozovke, tak sa zmenila efektívna výška jeho svietenia, a teda aj intenzita svetla, takže to vyzeralo akoby blikal. Byť to pred prechodom, tak mu tam vpáli chodec, lebo si myslí že ho púšťa.
Takže zhrnutie: signál chodcovi že môže ísť má byť jednoznačný a s ničím nezameniteľný. Túto podmienku aktuálne nesplňuje ani diaľkové svetlo, ani zelené brzdové svetlo. Snáď si to tu tí idioti prečítajú a dostanú rozum.
Myslím že to zelené svetlo vpredu som práve ja už dávnejšie niekde spomínal (možno tu na EB), tak sa toho asi niekto chytil a vydal to za vlastný nápad. Akurát to skurvil. Poznám miesto kde je za mierno zákrutou prechod pre chodcov. Tam logicky každý brzdí, lebo zákruta. A skočí mu tam v noci chodec v čiernom oblečení, lebo však videl zelené svetlo tak si myslel... Všetko zle. Zelené predné svetlo má byť na tlačítko, určite nie brzdové.rnbw píše:Prense tak, je to nebezpecny nezmysel. Da to chodcom falosny pocit bezpecia. Chodec uvidi vpravo zelene svetlo na aute, vbehne tam a zlava ho niekto prejde.
Kazde auto ma dialkove svetla, ktorymi sa da bliknut.
A že sa dá blikať diaľkovými ako doteraz je tiež miestami nebezpečné. Koľko krát som pozeral že prečo na mňa vodič bliká diaľkovými, a on neblikal. To iba ako auto zakolísalo na nerovnej vozovke, tak sa zmenila efektívna výška jeho svietenia, a teda aj intenzita svetla, takže to vyzeralo akoby blikal. Byť to pred prechodom, tak mu tam vpáli chodec, lebo si myslí že ho púšťa.
Takže zhrnutie: signál chodcovi že môže ísť má byť jednoznačný a s ničím nezameniteľný. Túto podmienku aktuálne nesplňuje ani diaľkové svetlo, ani zelené brzdové svetlo. Snáď si to tu tí idioti prečítajú a dostanú rozum.
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.