Elektrocentrála GUDE GSE2700 kolísání otáček při vypnutém sy
Moderátor: Moderátoři
Elektrocentrála GUDE GSE2700 kolísání otáček při vypnutém sy
Centála jde normálně nastartovat při zavřené klapce sytiče, ale jakmile klapku otevřu ( vyřazený sytič, poloha run) začne se u regulátoru hýbat tyčinka regulátoru a tahat za klapku karburátoru ve velkém rozsahu a tím kolísají otáčky skoro k hraně chcípnutí.
Když táhlo podržím, aby se nemohlo hýbat, otáčky jsou stabilní, ale je cítit, že se chce pohybovat.
Když klapku sytiče úplně neotevřu ( to znamená trochu aktivní sytič) kolísání zmizí, nebo se hodně minimalizuje.
Centrála dlouho stála a předtím otáčky nekolísaly nikdy, ani při vyplém sytiči ( to znamená klapka otevřena zcela)
Cetrála proud dáva, otáčky s vyplým sytičem kolísají ve všech případech, bez zátěže i se zátěží.
Ucpaná nějaká dírka, unavená pružinka odstředivého regulátoru ?
Když táhlo podržím, aby se nemohlo hýbat, otáčky jsou stabilní, ale je cítit, že se chce pohybovat.
Když klapku sytiče úplně neotevřu ( to znamená trochu aktivní sytič) kolísání zmizí, nebo se hodně minimalizuje.
Centrála dlouho stála a předtím otáčky nekolísaly nikdy, ani při vyplém sytiči ( to znamená klapka otevřena zcela)
Cetrála proud dáva, otáčky s vyplým sytičem kolísají ve všech případech, bez zátěže i se zátěží.
Ucpaná nějaká dírka, unavená pružinka odstředivého regulátoru ?
někde by měla být tryska volnoběhu a ta by mohla být ucpaná, nebo přicpaná . . .samponek píše:Ucpaná nějaká dírka, unavená pružinka odstředivého regulátoru ?
obvykle to dělá kulička vody, která se oddělí z benzínu a pak tu trysku může přicpávat . . .
nezbývá než rozdělat karburátor, vyndat všechny trysky a vyfoukat vzduchem . . .
benzín vyschol, eko zložka bordel z benzínu zostal. Ako prvé naliať čerstvý benzín ale môže byť aj vysušená a zdeformovaná membrána v karburátore. A tým sa dostávame k otázke, vyliať či nechať benál v nádržke kosačky alebo krovinorezu cez zimu?samponek píše:Benzín v ní nebyl, časem vyschnul, zmizel. Po nalití nového otáčky při vypnutí sytiče kolísají.
Řešil jsem to taky. Začalo to blbnout po dlouhém odstavení. Pomohla kompletní rozborka karburátoru - v jedné z trubiček byla ucpaná malá dírka nějakým bezbarvým sajrajtem. Vypadalo to skoro jako sekundové lepidlo.
Okem to skoro nebylo vidět, až pod lupou. Protáhnul jsem všechny dírky v tryskách drátkem a všechno profoukal stlačeným vzduchem a motor zase jede bez problémů.
Okem to skoro nebylo vidět, až pod lupou. Protáhnul jsem všechny dírky v tryskách drátkem a všechno profoukal stlačeným vzduchem a motor zase jede bez problémů.
Ano. Vyjet do mrtě.
Benzín když vyschne, tak po něm zůstane taková bílá krupice která se nedá rozpustit. Jedině mechanicky vyčistit.
Benzín když vyschne, tak po něm zůstane taková bílá krupice která se nedá rozpustit. Jedině mechanicky vyčistit.
Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.
Nejenom , v klasice karbci mi benzín prožral ms plovák . Ale hodně lidí v okolí je bez problémů od doby nákupu nejdražšího typu benzínu (např.verva100) , celoročně , není třeba vylévat . Pokud tam benzín doslova vyschl , je to větší robota . Opravdu stačí i malá nečistota . I když zde bych to odhadl na hubenou směs , takže i přívodní filtry do karbce .
- tiktak1953
- Příspěvky: 3302
- Registrován: 11 říj 2010, 02:00
- Bydliště: SK