![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Smrad spálené nafty
Moderátor: Moderátoři
- forbidden
- Příspěvky: 8808
- Registrován: 14 úno 2005, 01:00
- Bydliště: Brno (JN89GF)
- Kontaktovat uživatele:
TDCi obecně není zas taky nový, já tam mám typ UFDA, což by snad měl být novější jak v první verzi Kugy. Ale znáš to, je to jak s windows update, něco zlepší, ale nadělají nový chyby.EKKAR píše:Milane, není ta tvoje fordka náhodou jeden z prvních common-railů?.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jinak ale dávat 10k jen za demontáž vstřiků teda nechci, ale zeptám se v servisu pro jistotu.
Tak jako, prostě ty první CRka byly extrémně choulostivý na kvalitu nafty a hlavně na její mechanickou čistotu, stačila doslova malá štěpinka rzi a ty vysokotlakový vstřikovače se přidřely resp. přicpaly a nedovíraly se nebo se naopak kompletně odmítaly otevírat - výsledek podobnej jako ukapávající tryska ve starým komůrkáči, prostě nedokonalý spalování, který musel u moderního motoru zastoupit katalyzátor, takže se to laicky dalo poznat jen podle trochu jinýho smradu a částečný ztráty výkonu. Diagnostika samozřejmě poznala víc, ale lidskýma smyslama se to prakticky nedalo zjistit, pokud takhle zasaženej byl jenom jeden vstřik, Když jich pak bylo víc, už se projevily špatný starty a to většinou donutilo majitele jet do servisu, jenže to už taky bylo hooodně drahý na opravu. Přitom stačilo jednou jedinkrát natankovat mizernou naftu, která buď sama obsahovala nějaký syfly, nebo její chemický složení (nežádoucí kyselost způsobená starýma zoxidovanýma biosložkama a pod) způsobily uvolnění podobnejch svinstev s vnitřku samotný nádrže a zbytku palivový soustavy. Všecky ostatní dehťáky na to "nějak jely", včetně koncernovýho PD systému a trysek DELPHI (prohlašovanejch za extrémně citlivý), ale common raily se z toho posazovaly houfně na záda. Vyřešila to až komplet rekonstrukce systému, kdy se změnily materiály na tryskách a osadila se "hustší" filtrace na vstupu do railu ...Behemot píše:jak jako, přidřou
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Behemot
- Pod dozorem moderátorů
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 01 lis 2013, 01:00
- Kontaktovat uživatele:
rezis: jaký vyndání vstřiků za desítku, si děláš prdel? sem měl za bůra repasi čerpadla, kontrolu a vyčištění vstřiků (donesl sem druhý čerpadlo+sadu, ať to můžou udělat bez pressu) a následnou výměnu obojího, a taky kontrolu žhaviček dyž to bylo vodevřený
Delphi diesel servis na Limuzské
EKKAR: tjn, ty novějsí přímovstřikový turbodehty (ale už ai turbobenciny) jsou naprosto v prdeli, průměry trysek jsou už naprosto mikroskopický, tlaky 50 atmosfér a podobně, to je samozřejmě citlivý extrémně, anebo musí být příšerně výkonný čerpadlo, aby protáhlo i hodně hustej palivovej filtr, což ale zase snižuje celkovou účinnost motoru dyž je tam nejaký šílený čerpadlo, to si nikdo soudnej nemůže pořídit todle
Delphi diesel servis na Limuzské
EKKAR: tjn, ty novějsí přímovstřikový turbodehty (ale už ai turbobenciny) jsou naprosto v prdeli, průměry trysek jsou už naprosto mikroskopický, tlaky 50 atmosfér a podobně, to je samozřejmě citlivý extrémně, anebo musí být příšerně výkonný čerpadlo, aby protáhlo i hodně hustej palivovej filtr, což ale zase snižuje celkovou účinnost motoru dyž je tam nejaký šílený čerpadlo, to si nikdo soudnej nemůže pořídit todle
Nedělám. Tolik mi řekli u 1.9JTD ony jsou někdy zapečené a nejdou. Tak mi řekli že mají paušál 10 nebo mi budou účtovat opravdové hodiny a někdy musí hlava dolů. No nakonec jsem je za pul dne dostal ven sám.
Jinak u JTD z roku 2004 tedy opravdu historie (VW ještě ani nevěděl co CR je) je max. tlak na liště 1300bar tedy 130MPa
Jinak u JTD z roku 2004 tedy opravdu historie (VW ještě ani nevěděl co CR je) je max. tlak na liště 1300bar tedy 130MPa
Internet - metla lidstva