Jana75 píše:...Zesilovač co jsem se dívala vůbec kostru nemá. Je vložen mezi svorku repráků...
To píšeš blbě, zaměňuješ příčinu a důsledek: zesilovač kostru samozřejmě má. Musí ji mít, jinak nehraje. A nejlíp dobře spojenou s kostrou auta.
Jestli do zesilovače tahneš kostru z rádia drátem, tak to je anténa, na kterou se nachytá kdeco (ostatně na to ukazuje i fakt, že když ubereš na zesilovači a přidáš na rádiu, odstup se zlepší, tedy to rušení tam leze někde "mezi")
Ale nemá kostru pro repráky - pro ně má můstkové výstupy, což jsou fakticky dva identické zesilovače s navzájem opačnou fází signálu na výstupech, mezi něž se reprák zapojuje. Do téže zátěže při stejném napájecím napětí tak dostaneš čtyřnásobný výkon. Předpokladem samozřejmě je, že oba výstupy můstku musí mít proti kostře stejné klidové stenosměrné napětí, aby mezi nimi navzájem byla nula.
Proto se žádný pól repráku nesmí s kostrou spojit, tím bys vyrobila zkrat na výstupu jednoho z těch koncových zesilovačů.
A z koncáku by uniklo pracovní médium - dým. Jak dým uteče, dohráli jsme.
Maličkost na závěr: co to máš za zesilovač?