No ale divím se, když jdeme tolik naproti zelené a bezpečnosti, že ještě nejsou auta povinně vybavovány katapultem. Vidíš že to začíná být blbý, vystřelíš sebe i posádku a ladně se všichni snesete na padáčcích. To je dobré, ne? I kdyby to mělo zachránit jeden život ...
Zklidni, GDI se používá minimálně 80-90let, výkonnější závodní a sportovní auta ho po vzoru letadlovejch motorů používají minimálně od konce WW II ... Akorát jeho prvotní problém byl užranost, to hlavně v době, kdy se používala jen mechanická vstřikovací pumpa a nebyly samostatně elektronicky řízený vstřikovače ovládaný pro každej válec extra podle váhy vzduchu, čidla klepání a lambdasondy ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Kremik píše:Předpis...
Za tebe je zodpovědný nějaký předpis?
Já si za svůj život zodpovídám sám. Předpis...
Tím neříkám že je poutání špatné, píšu obecně.
Tos pěkně posral, že? Předpis je jezdit po pravé straně vozovky, ale ty si budeš určovat, že v protisměru na levé straně to je lepší, protože si za svůj život zodpovídáš sám? A odkdy je nějaký předpis za tebe zodpovědný nebo nějaká norma?
Kremik píše:...Pokud někdo proletí oknem, to už je pořádná nehoda...
Když jsem chtěl, aby se manželka poutala bezpečnostním pásem, měla obvykle námitky. Ale jednou se setkala s nějakou paní co vystoupila z auta předním oknem a to prý nejeli moc rychle, tak už se poutá bez řečí.
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický
Nic jsem neposral. Jen poukazuju na to, že slepě něco konat jenom na základě nějakého předpisu je vhodné tak akorát pro dementy, které zmiňuješ. O jízdě v protisměru jsem nepsal nic, ale i tohle někteří s oblibou činí
Borec v žigulu po ránu tady ve vesnici kousek od domu z kopce na námraze dostal smyk a vletěl do tarasu. Vzal ssebou i ten sloupek od Telecomu. A protože nebyl připoutanej, tak čelem vletěl do zpětnýho zrcátka. Vyneslo mu to 4 stehy, a to jel dost pomalu. Jenže když to řekl doktorovi, tak mu to sešil bez umrtvení, prý aby si to pamatoval.
Takže možná by šlo vymyslet nějaký nařízení, že u nepřipoutaných se bude operovat bez narkózy či umrtvení. To by byl jekot...
Naposledy upravil(a) ZdenekHQ dne 02 dub 2023, 13:58, celkem upraveno 1 x.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Karel: na vysavačoidnú 1.6, ktorou nezávodím a rovnako ani nevzlietne do luftu jak Fantomasov Citroen, radšej oželiem o pár deci zvýšenú spotrebu a auto pojazdné i po 350Kkm, než mať palivovú sústavu namáhanú zvýšenými tlakmi a zakarbonovaný celý motor, ergo zbytočne drahší servis pre blbé mestské približovátko - pre mňa je to iba zeleným kurvítkom a neustály appeasement týchto euronoriem napokon beztak vyústil v to, o čom si nikdo iluzie nerobil.
Čo sa týka pásov... v júesej majú policajti z búračiek priam atrakciu. Trefne nazvaný Convincer - "presvedčovač" (presviedčateľ? presvedčík? presvedčovič? )
Kremik píše:Pokud někdo proletí oknem, to už je pořádná nehoda. Pro porovnání by ještě chtělo uvést, kolik procent připoutaných lidí přežije takovouto nehodu.
Dle mého, ale fakt jsem to nikde nezkoumal, při lehkých ťukancích je pás nepodstatný. Při středních určitě hodně zachrání, a při těžkých nehodách, tam už je to kdoví jak, ale v obou případech docela blbý...
Stačí blbec, který nedobrzdí a letí člověk na okno dost. Pak škubanec zpátky na opěrku a bolí krk docela dlouho - přitom to je v kagorii malých nehod a syndrom opěrky málokdo řeší. Mít k tomu ještě rozbitou hlavu a brejle?
Rotátor jsem zažil ve dvojkovým Golfu. Borec v 80km/h netrefil zatáčku, najel do stráně a vzal to 2x přes střechu. Sedělo/leželo nás v tom autě 6. Nikomu se nic nestalo, jen to auto šlo do šrotu. Samozřejmě, že jsme všichni měli tak 2 promile včetně řidiče, ale to se neřešilo, protože sám řidič byl příslušníkem PČR. Takže z nehodovky se nakonec ještě stali taxikáři. Hřích nezralého mládí. Dneska by to neprošlo.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]