K čemu je STK?
Moderátor: Moderátoři
- forbidden
- Příspěvky: 8808
- Registrován: 14 úno 2005, 01:00
- Bydliště: Brno (JN89GF)
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem měnil prasklou žárovku těsně před STK. S autem jezdím skoro denně, takže mám chování "naposlouchaný". Ta pružina není žádná kritická závada. Mě šlo spíš o to, že si technik ani nevšiml, jasně, musel by kouknout zvrchu do misky, zespodu to vidět není. Prostě jsem čekal důkladnější prohlídku, když už mám to razítko.
Jinak na výměnu jsem domluvenej, jenže servisák má spoustu jiné práce a já na něj taky extra netlačím, takže až bude čas, vyměním rovnou obě zadní.
Jinak na výměnu jsem domluvenej, jenže servisák má spoustu jiné práce a já na něj taky extra netlačím, takže až bude čas, vyměním rovnou obě zadní.
Já měnil přední parkovačku přímo na technické. Po 55 tkm první spálená žárovka. Technik čuměl, že mám náhradní a ještě mi chtěl svítit. A náhoda. Nafasoval mě ten samý technik co před dvěma léty. Ukazoval mi fotky v kompu. Žárovka byla černá jak but.
Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.
A jak to prosím pěkně uděláš? V C4 ani nevíš, kdy regenerace probíhá a už vůbec ji nedokážeš nijak zapnout. To si jako mám koupit diagnostiku? Opravdu názor hodný vševěda.DedVseved píše:co spáchá vypalování DPF filtru (klidně zvedne 2-3x spotřebu) a že se emise musí měřit v určitých otáčkách, tak ho před STK zregeneruji.
Nejseš náhodou zaměstnanec STK?
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Samozřejmě, že je to v lidech. Něco jsem se najezdil po technických se služebáky (taky jsem jich jednu dobu měl na hrbu 19) a největší zážitky mám z případů, kdy nad technikem měření emisí stál kravaťák od Dekry a kontroloval, jestli technik použil všechna čidla, která jsou na turbodiesel předepsaná, kluk vyklepanej, ani s konektorem OBDéčka se trefit nemohl, než to všechno rozvěšel, zase některý snímač vibrací při startování upadl a musel se nasadit znovu... motor mezitím chladnul a měření emisí trvalo hodinu, protože se musel znovu ohřát, pak zase upadlo jiné čidlo... venku zatím rostla fronta objednaných a vedle na STK se technici nudou šťourali v nosech.
Ale taky tato diskuse potvrzuje, že jakkoli provedená technická neznamená, že od ní s tím autem v pořádku dojedu domů. Ale také to neznamená, že auto vydrží ve vyhocujícím stavu přesně dva roky a od půlnoci toho dne vyznačeného v techničáku se stane nebezpečným na silnici.
Se svými posledními dvěma auty jezdím na pravidelný servis a emise i STK si od nich nechám rovnou zajistit, jen mi přitom chybí ta svoboda, kdy tam pojedu - datum registrace mi jde už o 15 dní pozadu. V tom servisu si totiž nemůžu moc vybírat, na kdy mě objednají, takže permanentně se mi datum příští technické posouvá tak, že jsem za posledních 15 let nikdy nevyužil celé zákonné dva roky, leda bych tam to auto pár dní nechal, STK mají ve stejném areálu a ven na silnici s tím nemusí.
To, co mi však na technických u nás vadí nejvíc, jsem tu psal už v prosinci.
Ale taky tato diskuse potvrzuje, že jakkoli provedená technická neznamená, že od ní s tím autem v pořádku dojedu domů. Ale také to neznamená, že auto vydrží ve vyhocujícím stavu přesně dva roky a od půlnoci toho dne vyznačeného v techničáku se stane nebezpečným na silnici.
Se svými posledními dvěma auty jezdím na pravidelný servis a emise i STK si od nich nechám rovnou zajistit, jen mi přitom chybí ta svoboda, kdy tam pojedu - datum registrace mi jde už o 15 dní pozadu. V tom servisu si totiž nemůžu moc vybírat, na kdy mě objednají, takže permanentně se mi datum příští technické posouvá tak, že jsem za posledních 15 let nikdy nevyužil celé zákonné dva roky, leda bych tam to auto pár dní nechal, STK mají ve stejném areálu a ven na silnici s tím nemusí.
To, co mi však na technických u nás vadí nejvíc, jsem tu psal už v prosinci.
Nemusíš mě hned hloupě zaškatulkovat, nejsem a nikdy jsem nebyl zaměstnanec STK. Každý, kdo auto trochu vnímá, ví, kdy se při jeho specifických trasách a nájezdech filtr regeneruje a je schopen toto odhadnout a na STK se připravit. Pokud to nedokážeš, tak smůla, zaplatíš 2x.Celeron píše:A jak to prosím pěkně uděláš? V C4 ani nevíš, kdy regenerace probíhá a už vůbec ji nedokážeš nijak zapnout. To si jako mám koupit diagnostiku? Opravdu názor hodný vševěda.DedVseved píše:co spáchá vypalování DPF filtru (klidně zvedne 2-3x spotřebu) a že se emise musí měřit v určitých otáčkách, tak ho před STK zregeneruji.
Nejseš náhodou zaměstnanec STK?
STK by měla být státní instituce , podobně jako např. Inspekce práce a peníze by šly do státního rozpočtu. Také mne štve, že na tom rejžují firmy, jako např. DEKRA.
Neumím si mimochodem přestavit, jaké vraky by na silnicích jezdily, nebýt STK.
Také mne jednou vyhodili kvůli prázdné rezervě nebo absence opěrek zadních sedadel (příští rok již nebyly povinné). Když ale zjistili vadné čepy nebo zvlněné brzdové kotouče, sklapl jsem podpatky.
Neumím si mimochodem přestavit, jaké vraky by na silnicích jezdily, nebýt STK.
Také mne jednou vyhodili kvůli prázdné rezervě nebo absence opěrek zadních sedadel (příští rok již nebyly povinné). Když ale zjistili vadné čepy nebo zvlněné brzdové kotouče, sklapl jsem podpatky.
Protože se v USA pokládá za samozřejmé, že za stav auta je odpovědný řidič. A že je schopný ovládat vozidlo, které by u nás prohlásili za neovladatelné. Je to jeho věc, s čím jezdí, nesmí s tím ale ohrožovat ostatní. Když se policajtům polem pracujícím něco nebude líbit, zastaví ho a zkontrolují. Samozřejmě, že nekontrolují všechno to, co u nás.
Ve Státech tě navíc polichcajt vysloveně nesmí zastavit, pokud viditelně nespácháš nějakej přestupek nebo trestnej čin - nějaký "preventivní kontroly", kdy tě polichcajti zastaví a buzeračně ti prolezou auto od kufru až po střechu a když ani po 3/4 hodině nic nepředpisovýho nenajdou, tak ti dalších 10 minut lustrujou řidičák und techničák se zelenou kartou, aby ti po skoro hodině votráveně jak křováckej šíp oznámili "no tak to teda TENTOKRÁT bylo všecko v pořádku, můžete pokračovat ..." - ale hodinový zdržení už ti nikdo nenahradí, to v USA znamená výrazný překročení zákonný pravomoci ORGÁNA ... ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!