ŠKODA Fabia 1,4 MPi 50KW kód motoru AME
Moderátor: Moderátoři
Zase tady žvaní kecy . Se svou šáde 130 jsem startoval do -15ti jen na plyn . Který je plynem i při těchto teplotách a normálním tlaku . Myslím , že jsem měl Lovato . Čistě atmosféru . Jeho žvanění o zplynovači a reduktoru je nesmyslné , je to jeden neoddělitelný blok .
Co se týká klapky a řízení směsi u Feldy 1,6 , řízení Magneti-Mareli . Zde nejsou snímány volnoběžné otáčky a prostě je udržována směs dle mapy . Otáčky byly zvoleny kolem 700 a opravdu je system velmi náchylný k nepravostem . Své s ním jsem si zažil . Po celý život těchto felicií 99% mechaniků s tím neumělo .
S tím mám prosbu , pokud by měl někdo na prodej origohadici k odvětrání skříně .
CZ AV5 ECO 032 103 493K
Děkuji
Co se týká klapky a řízení směsi u Feldy 1,6 , řízení Magneti-Mareli . Zde nejsou snímány volnoběžné otáčky a prostě je udržována směs dle mapy . Otáčky byly zvoleny kolem 700 a opravdu je system velmi náchylný k nepravostem . Své s ním jsem si zažil . Po celý život těchto felicií 99% mechaniků s tím neumělo .
S tím mám prosbu , pokud by měl někdo na prodej origohadici k odvětrání skříně .
CZ AV5 ECO 032 103 493K
Děkuji
Tak zatím jsem nepochodil
Chod motoru je velmi nepravidelný, po nastartování je motor chvíli v klidu a má krásný pravidelný chod, Po cca minutě začne na volnoběh mít nepravidelný chod (jakoby vynechává a motor se chvěje). Za jízdy nad 1000otáček si myslím, že problém nepoznám.
Diagnostika píše chybu: 17549 (P1141 Výpočet zatížení Křížová kontrola rozsahu/výkonu).
Pokud ji při nastartovaném vozidle vymažu, tak se chod krásně uklidní, ale za chvíli to začne znovu a znovu se uloží ta stejná chyba.
Momentálně je to u mechanika, který si už neví rady chyba se děje i při vypnutí LPG. Vyměnil těsnění u vstříků
, protože se mu zdálo špatné. Chod se sice zlepšil, ale závadu to nevyřešilo. Myslí si, že to někde přisává vzduch a proto to zlobí. Ovšem začíná být v koncích
Chod motoru je velmi nepravidelný, po nastartování je motor chvíli v klidu a má krásný pravidelný chod, Po cca minutě začne na volnoběh mít nepravidelný chod (jakoby vynechává a motor se chvěje). Za jízdy nad 1000otáček si myslím, že problém nepoznám.
Diagnostika píše chybu: 17549 (P1141 Výpočet zatížení Křížová kontrola rozsahu/výkonu).
Pokud ji při nastartovaném vozidle vymažu, tak se chod krásně uklidní, ale za chvíli to začne znovu a znovu se uloží ta stejná chyba.
Momentálně je to u mechanika, který si už neví rady chyba se děje i při vypnutí LPG. Vyměnil těsnění u vstříků
, protože se mu zdálo špatné. Chod se sice zlepšil, ale závadu to nevyřešilo. Myslí si, že to někde přisává vzduch a proto to zlobí. Ovšem začíná být v koncích
Podle prvních výsledků na googlu k této chybě píšou, že to je způsobené podsáváním falešného vzduchu. Prý tam rádo praská těsnění pod sáním. Doporučuje se vyměnit včetně tesnění pod škrtící klapkou.
Jinak k mechaniku. Bývá běžné, že v prípadě problému se řeší problém jen na benzín, aby se do toho nevnášela ještě možná druhotná závada na LPG.
Pokud motor bezproblémově neběhá na benzín nemá cenu řešit LPG.
Jedině v případě propouštějících vstřiků LPG může být problém chodu na benzín způsobený systémem LPG. Ale to se nechá vyřešit, tak že zavřu ventil u nádrže a vyjedu zbytkový plyn ze systému a pak to ladím už jen na benzín.
A pokud to někde podsává, tak se to nechá hledat třeba čističem brzd. Pokud to stříknu na místo, kde to podsává, tak se změní běh motoru.
Jinak k mechaniku. Bývá běžné, že v prípadě problému se řeší problém jen na benzín, aby se do toho nevnášela ještě možná druhotná závada na LPG.
Pokud motor bezproblémově neběhá na benzín nemá cenu řešit LPG.
Jedině v případě propouštějících vstřiků LPG může být problém chodu na benzín způsobený systémem LPG. Ale to se nechá vyřešit, tak že zavřu ventil u nádrže a vyjedu zbytkový plyn ze systému a pak to ladím už jen na benzín.
A pokud to někde podsává, tak se to nechá hledat třeba čističem brzd. Pokud to stříknu na místo, kde to podsává, tak se změní běh motoru.