kdyz mam vypnutej motor a zapnu potkavacky a dálkovky (cca 230W zatez jestli dobre pocitam) tak mi klesne napeti na baterce z ca 13,8V na 11,7V,kdyz je cca po pul minute vypnu tak napeti ,co vy na to? stoupne na cca 13,5 V,baterka je rok stara plne nabita a ma kapacitu 55 AH
Nejak se mi nezdaj tydle hodnoty-jestli je baterka ok-takovejdle pokles napeti se mi zda dost velkej
stav autobaterie
Moderátor: Moderátoři
ne ,ze zaroven svitej obrysovy potkavaci i dalkovy,prave ze po tejdnu auto nenastartuju,todle mi udelaly uz tri baterky,je zajmavy ze ta prvni puvodni baterka vydrzela cca 3tejdny-pres zimu matka moc nejezdi
v servisu na zadnej problem s dobijenim neprisly a co se tyka odberu proudu tak ze je vice mene v normě,v aute je alarm,centralni zamykani a sherlog-satelitni sledovani
v servisu na zadnej problem s dobijenim neprisly a co se tyka odberu proudu tak ze je vice mene v normě,v aute je alarm,centralni zamykani a sherlog-satelitni sledovani
skus
Skus zmerať, ak sa ti dá odber alarmu a sat.sledovania. Moj známi prisiel o dve baterky a potom zistil ze mal nieco s alarmom. A ked ti odisli uz tri baterky urcite tam nieco nemas OK. Predpokladam ze je to novsi voz a s tym len do servisu. Na kolene novy voz das tazko dokopy ak je tam vacsia chyba.
Jak ti radí werwer , změř si odběr a porovnej s kapacitou baterie.
Je možné, že zabezpečení vozu má takový odběr, že ti ji dokáže vybít, pokud nejezdíš každý den. 55Ah není zas tak moc a za tři týdny ....to je 100 mA !!!!
Pokud necháš vybitou baterii v mrazu, tak ti odejde daleko rychleji než nabitá.
Je možné, že zabezpečení vozu má takový odběr, že ti ji dokáže vybít, pokud nejezdíš každý den. 55Ah není zas tak moc a za tři týdny ....to je 100 mA !!!!
Pokud necháš vybitou baterii v mrazu, tak ti odejde daleko rychleji než nabitá.