Felícia 1.6
Moderátor: Moderátoři
Felícia 1.6
Kúpil som zachovalú Feldu pred 1/2 rokom. Má jednu necnosť. Občas po naštartovaní sú príliš malé otáčky motora( cca 400). Po chvíli jazdy sú otáčky zasa príliš veľké ( asi 1200). V takomto prípade auto má zlé jazdné vlastnosti. Plynový pedál je strašne citlivý pri pridaní, aj pri ubraní. Cítim, ako s celým autom doslova seká, trhá.
Poraďte prosím.
Poraďte prosím.
nebo
nebo to zkus zeptat se tady
http://www.autoabeceda.cz/diskuse/
nebo třeba najdeš něco na
http://www.feliciaklub.cz/?id=odkazy
...ale jednašestka je jednašestka, má to páru. A, když to necháš škubat, koleduješ si o další vady, z nichž zničené silentbloky kolem motoru budou to nejlevnější. Poslechni Tominekka s zajeď do servisu.
Teprve, až si budeš jistý, že nejde o závadu v palivovém, výfukovém nebo vzduchovém systému, ti může pomoci někdo na fóru elektroniků. Pak se tu třeba zeptej znovu.
http://www.autoabeceda.cz/diskuse/
nebo třeba najdeš něco na
http://www.feliciaklub.cz/?id=odkazy
...ale jednašestka je jednašestka, má to páru. A, když to necháš škubat, koleduješ si o další vady, z nichž zničené silentbloky kolem motoru budou to nejlevnější. Poslechni Tominekka s zajeď do servisu.
Teprve, až si budeš jistý, že nejde o závadu v palivovém, výfukovém nebo vzduchovém systému, ti může pomoci někdo na fóru elektroniků. Pak se tu třeba zeptej znovu.
Řekl bych že to bude ta škrtící klapka. Je to prostě výrobní vada motorů WV časem se tam prý zadře hřídelka a dělá to právě tyhle neplechy s otáčkami. V servisu ti ji asi vymění takže počítej s tím že se prohneš. Na 1,3MPi to přijde kolem 6500,-Kč. Vím to dobře, sám s tím mám problémy.
Jo, a určitě si nech vyměnit palivový filtr. Nestojí moc a ve většině aut je tam od výroby i přes to, že výrobce jej doporučuje měnit po 30000km. Víc snad řekne počítač, hodně odchází Hallův snímač a čidlo teploty.
Jo, a určitě si nech vyměnit palivový filtr. Nestojí moc a ve většině aut je tam od výroby i přes to, že výrobce jej doporučuje měnit po 30000km. Víc snad řekne počítač, hodně odchází Hallův snímač a čidlo teploty.
Podobné mal kolega na 1.3. Po naštartovaný mu to išlo okolo 1500 ot. Pomohla výmena škrtiacej klapky .Cena cca 7000Sk + robota.
Klapku sme sa pokusili rozobra, ale je to jednorázovka.
Klapku sme sa pokusili rozobra, ale je to jednorázovka.
Nikdy neøíkejte, že nìco nejde, protože vždy se najde blbec, který neví, že to nejde, a udìlá to !
Úspìch je špatný uèitel. Kvùli nìmu si chytøí lidé myslí, že nemohou prohrát. (Bill Gates)
Úspìch je špatný uèitel. Kvùli nìmu si chytøí lidé myslí, že nemohou prohrát. (Bill Gates)
Já mám úplně ty samé problémy s Felicií 1,6 jako" cabernet" .V servisu vyměnili čidlo teploty,chvíli se to zdálo O.K. a nyní to dělá opět to samé.Ještě zkusím vyměnit ten palivový filtr a dál nevím co podniknu,protože značkové servisy ŠKODA mne moc nepřesvědčily o své profesionalitě.Myslím,že alespoň trochu vyškolený technik, co umí zacházet s diagnostikou, by na to měl přijít okamžitě,co načte data z paměti řídící jednotky. Prosím všechny kolegy,kteří mají nějaké zkušenosti s tímto problémem,aby se ozvali.Dík.
Je to klasicky problem na feliciach. Robi to skrtiaca klapka. Najprv ju skusit vycistit a ked nepomoze tak najst niekoho kto ma diagnostiku. Ten uz bude vediet co robit. Nie je treba hned kupovat novu.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..
:)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy
:)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy
Přesně tak , je to běžná věc a na 90% je to klapka, která se dá vyčistit (speciálním sprejem) žádné násilí!. Potom se musí provést přizpůdobení (znovunastavení) pro ŘJ. Na to potřebuješ VAG. více najdeš na feliciaklub, je to každodenní témaRaptor181 píše:Je to klasicky problem na feliciach. Robi to skrtiaca klapka. Najprv ju skusit vycistit a ked nepomoze tak najst niekoho kto ma diagnostiku. Ten uz bude vediet co robit. Nie je treba hned kupovat novu.
Bude to nejspíš opravdu tím, ale samozřejmě že předpokládám, že auto bylo napíchlé na diagnostice a nic se nenašlo. To je naprostý základ čehokoliv dalšího.DjRix píše:No já nevím,jestli je to Mpi,tak bych to na tu klapku neviděl,skoušel jsi alespoň něco měřit? Jako třeba čidlo teploty,signál z lambdy a tak???
Pánové díky za tipy,jak jsem psal,v servisu to už bylo,tenkrát vyměnili čidlo teploty,údajně přečetli diagnostiku,nic prý nenašli.Právě dnes mi vymění ten palivový filtr a pak uvidím.Moc tomu sice nevěřím,ale ať mám jistotu,že to není tím filtrem.Podle vašich zkušeností to vidím,že to bude spíš tou škrtící klapkou,ale nevím komu to mám svěřit.Pročetl jsem i forum Felicia klubu,ale nějaké schůdné řešení nevidím.Zdravím.
Asi jsi to nepřečetl všechno a pořádně. (na feliciaklub). Najdeš tam i lidi , kteří ti klapku + nastavení udělají poctivě a za rozumné peníze, nebo ještě je tu možnost postav si kabel s optočleny (cca 100Kč) fungovat ti nejspíš bude, a udělěj si to sám. potřebný SW najdeš na netu.
Bavím se o klapce, žádný SW ani diagnostika ti neodhalí zanedbanou údržbu. Což je naprostá samozřejmost-svíčky-filtry-oleje.........
Bavím se o klapce, žádný SW ani diagnostika ti neodhalí zanedbanou údržbu. Což je naprostá samozřejmost-svíčky-filtry-oleje.........