Felícia 1.6

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cabernet
Příspěvky: 2775
Registrován: 26 lis 2005, 01:00

Felícia 1.6

#1 Příspěvek od cabernet »

Kúpil som zachovalú Feldu pred 1/2 rokom. Má jednu necnosť. Občas po naštartovaní sú príliš malé otáčky motora( cca 400). Po chvíli jazdy sú otáčky zasa príliš veľké ( asi 1200). V takomto prípade auto má zlé jazdné vlastnosti. Plynový pedál je strašne citlivý pri pridaní, aj pri ubraní. Cítim, ako s celým autom doslova seká, trhá.

Poraďte prosím.

Uživatelský avatar
tominekk
Příspěvky: 295
Registrován: 16 črc 2004, 02:00
Bydliště: 49°11'30.229"N, 16°35'29.415"E
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od tominekk »

Co takhle zkusit nějaký originální servis!
Může jít o závadu, která se časem může změnit ve vážnou a oprava by pak stála nemalý peníz. Takhle jen vyplázneš za prohlídku a případnou levnou opravu.

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

nebo

#3 Příspěvek od Hill »

nebo to zkus zeptat se tady

http://www.autoabeceda.cz/diskuse/

nebo třeba najdeš něco na

http://www.feliciaklub.cz/?id=odkazy

...ale jednašestka je jednašestka, má to páru. A, když to necháš škubat, koleduješ si o další vady, z nichž zničené silentbloky kolem motoru budou to nejlevnější. Poslechni Tominekka s zajeď do servisu.
Teprve, až si budeš jistý, že nejde o závadu v palivovém, výfukovém nebo vzduchovém systému, ti může pomoci někdo na fóru elektroniků. Pak se tu třeba zeptej znovu.

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#4 Příspěvek od Raptor181 »

V prvom rade napichnut na pocitac a potom treba vycistit skrtiacu klapku.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Uživatelský avatar
Honza_dy
Příspěvky: 2172
Registrován: 20 srp 2004, 02:00
Bydliště: Brno-venkov

#5 Příspěvek od Honza_dy »

Řekl bych že to bude ta škrtící klapka. Je to prostě výrobní vada motorů WV časem se tam prý zadře hřídelka a dělá to právě tyhle neplechy s otáčkami. V servisu ti ji asi vymění takže počítej s tím že se prohneš. Na 1,3MPi to přijde kolem 6500,-Kč. Vím to dobře, sám s tím mám problémy.

Jo, a určitě si nech vyměnit palivový filtr. Nestojí moc a ve většině aut je tam od výroby i přes to, že výrobce jej doporučuje měnit po 30000km. Víc snad řekne počítač, hodně odchází Hallův snímač a čidlo teploty.

Uživatelský avatar
SMITH
Příspěvky: 1259
Registrován: 07 čer 2004, 02:00
Bydliště: Púchov , SLOVENSKO

#6 Příspěvek od SMITH »

Podobné mal kolega na 1.3. Po naštartovaný mu to išlo okolo 1500 ot. Pomohla výmena škrtiacej klapky .Cena cca 7000Sk + robota.
Klapku sme sa pokusili rozobra￾, ale je to jednorázovka.
:-) Nikdy neøíkejte, že nìco nejde, protože vždy se najde blbec, který neví, že to nejde, a udìlá to ! :-)
Úspìch je špatný uèitel. Kvùli nìmu si chytøí lidé myslí, že nemohou prohrát. (Bill Gates)

Návštěvník

#7 Příspěvek od Návštěvník »

ja mnel ty same problemy s cukanim a otackama u feldy 1,6,vsechno vyresila vymena palivoveho filtru.

Uživatelský avatar
simax
Příspěvky: 34
Registrován: 14 dub 2005, 02:00

#8 Příspěvek od simax »

Já mám úplně ty samé problémy s Felicií 1,6 jako" cabernet" .V servisu vyměnili čidlo teploty,chvíli se to zdálo O.K. a nyní to dělá opět to samé.Ještě zkusím vyměnit ten palivový filtr a dál nevím co podniknu,protože značkové servisy ŠKODA mne moc nepřesvědčily o své profesionalitě.Myslím,že alespoň trochu vyškolený technik, co umí zacházet s diagnostikou, by na to měl přijít okamžitě,co načte data z paměti řídící jednotky. Prosím všechny kolegy,kteří mají nějaké zkušenosti s tímto problémem,aby se ozvali.Dík.

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#9 Příspěvek od Raptor181 »

Je to klasicky problem na feliciach. Robi to skrtiaca klapka. Najprv ju skusit vycistit a ked nepomoze tak najst niekoho kto ma diagnostiku. Ten uz bude vediet co robit. Nie je treba hned kupovat novu.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Uživatelský avatar
badoch
Příspěvky: 586
Registrován: 23 úno 2005, 01:00
Bydliště: SM
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od badoch »

Raptor181 píše:Je to klasicky problem na feliciach. Robi to skrtiaca klapka. Najprv ju skusit vycistit a ked nepomoze tak najst niekoho kto ma diagnostiku. Ten uz bude vediet co robit. Nie je treba hned kupovat novu.
Přesně tak , je to běžná věc a na 90% je to klapka, která se dá vyčistit (speciálním sprejem) žádné násilí!. Potom se musí provést přizpůdobení (znovunastavení) pro ŘJ. Na to potřebuješ VAG. více najdeš na feliciaklub, je to každodenní téma :wink:

Uživatelský avatar
DjRix
Příspěvky: 1247
Registrován: 30 dub 2005, 02:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od DjRix »

No já nevím,jestli je to Mpi,tak bych to na tu klapku neviděl,skoušel jsi alespoň něco měřit? Jako třeba čidlo teploty,signál z lambdy a tak???
Klídek chlapi,to je nulák...

Uživatelský avatar
badoch
Příspěvky: 586
Registrován: 23 úno 2005, 01:00
Bydliště: SM
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od badoch »

DjRix píše:No já nevím,jestli je to Mpi,tak bych to na tu klapku neviděl,skoušel jsi alespoň něco měřit? Jako třeba čidlo teploty,signál z lambdy a tak???
Bude to nejspíš opravdu tím, ale samozřejmě že předpokládám, že auto bylo napíchlé na diagnostice a nic se nenašlo. To je naprostý základ čehokoliv dalšího.

Uživatelský avatar
simax
Příspěvky: 34
Registrován: 14 dub 2005, 02:00

#13 Příspěvek od simax »

Pánové díky za tipy,jak jsem psal,v servisu to už bylo,tenkrát vyměnili čidlo teploty,údajně přečetli diagnostiku,nic prý nenašli.Právě dnes mi vymění ten palivový filtr a pak uvidím.Moc tomu sice nevěřím,ale ať mám jistotu,že to není tím filtrem.Podle vašich zkušeností to vidím,že to bude spíš tou škrtící klapkou,ale nevím komu to mám svěřit.Pročetl jsem i forum Felicia klubu,ale nějaké schůdné řešení nevidím.Zdravím.

Uživatelský avatar
badoch
Příspěvky: 586
Registrován: 23 úno 2005, 01:00
Bydliště: SM
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od badoch »

Asi jsi to nepřečetl všechno a pořádně. (na feliciaklub). Najdeš tam i lidi , kteří ti klapku + nastavení udělají poctivě a za rozumné peníze, nebo ještě je tu možnost postav si kabel s optočleny (cca 100Kč) fungovat ti nejspíš bude, a udělěj si to sám. potřebný SW najdeš na netu.
Bavím se o klapce, žádný SW ani diagnostika ti neodhalí zanedbanou údržbu. Což je naprostá samozřejmost-svíčky-filtry-oleje.........

Uživatelský avatar
simax
Příspěvky: 34
Registrován: 14 dub 2005, 02:00

#15 Příspěvek od simax »

TO : badoch měl jsi pravdu,nepřečetl jsem si forum na feliciaklubu pořádně,teď jsem to napravil a příspěvků na téma škrtící klapka je tam až mě z toho bolí oči.Pár kontaktů jsem si poznamenal .Dík za upozornění.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“