Schéma k tv OVP ORAVA CTV 2840 O
Moderátor: Moderátoři
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
U nás na Moravě to většinou soused-zákazník hlásí jako "špatný vypínač". Bohužel, když slyším tuhle diagnózu, už vím minimálně na 2/3, že to bude televizor na vyhození. Prostě to nosí smůlu. Stejně jako upadený drátek a blbůstka.
Jen snad jednou se zákazník trefil - ovšem to byla ženská, ty asi mají štěstí...
Jen snad jednou se zákazník trefil - ovšem to byla ženská, ty asi mají štěstí...
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
- otakarv
- Příspěvky: 3657
- Registrován: 30 srp 2008, 02:00
- Bydliště: Čierne pri Čadci
- Kontaktovat uživatele:
Na tyhle a jím podobné hlášky jsem čím dál víc alergický.Už ani nevím,jakým zpúsobem na to reagovat.Většinou už řeknu,že až to otevřu a proměřím,tak budu chytřejší.ZdenekHQ píše:U nás na Moravě to většinou soused-zákazník hlásí jako "špatný vypínač". Bohužel, když slyším tuhle diagnózu, už vím minimálně na 2/3, že to bude televizor na vyhození. Prostě to nosí smůlu. Stejně jako upadený drátek a blbůstka.
Jen snad jednou se zákazník trefil - ovšem to byla ženská, ty asi mají štěstí...
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Já mám na objednávce chlívek "finační limit". Když si upadený drátek ohodnotí na stovku, rovnou jede domů.
EDIT : Ale abych moc nebrbral, naštěstí "upadený drátky" jezdí za mým otcem. Mě považují za kapitalistickýho vydřiducha a zloděje
EDIT : Ale abych moc nebrbral, naštěstí "upadený drátky" jezdí za mým otcem. Mě považují za kapitalistickýho vydřiducha a zloděje
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Posledné príspevky mi pripomenuli ako som sa nedávno známemu pokúšal po telefóne vysvetliť čo mal pokazené v TV. Hneď jeho prvá otázka citujem: " bol pokazený ten vypínač čo som ti vravel že? "
Jasne že som mu povedal že vypínač so závadou nemal nič spoločné hneď na to druhá otázka : " bola zhorená obrazovka?"
Potom som mu to vysvetlil jednoducho že som mu pomenil pokazené odpory a TV ide a on bol spokojný
Týmto som len chcel naznačiť že niektorý ľudia vidia všetko jednoducho , častokrát už dopredu vedel čo tam je zle a hneď ťa o tom informujú Taktiež zbytočne vysvetľovať čo je dióda čo tranzistor čo I.O. pre nich je všetko odpor
Jasne že som mu povedal že vypínač so závadou nemal nič spoločné hneď na to druhá otázka : " bola zhorená obrazovka?"
Potom som mu to vysvetlil jednoducho že som mu pomenil pokazené odpory a TV ide a on bol spokojný
Týmto som len chcel naznačiť že niektorý ľudia vidia všetko jednoducho , častokrát už dopredu vedel čo tam je zle a hneď ťa o tom informujú Taktiež zbytočne vysvetľovať čo je dióda čo tranzistor čo I.O. pre nich je všetko odpor
Častá diagnóza ktorú zákazníci hlásia okrem "vypínač alebo poistka " je ,že "televízor asi má odpor". Neviem ,či majú na mysli odpor k práci alebo nejaký iný odpor.
Samostatnou kapitolou sú zákazníci tmavšej časti populácie. Majú medzi sebou takzvaných " drátovačov poistiek ". Pokazený televízor najskôr prejde cez nich a až potom sa dostane ku mne.
O nevyzdvihnutých TV ani nehovorím. Telefóne čísla ktoré mi nechali sú neaktívne (asi nemajú kredit) a tak tu momentálne mám asi dve Toshiby ,dva Sharpy ,Grundig, Teslu cz, Nokiu ,Goldstar a Philips.
Samostatnou kapitolou sú zákazníci tmavšej časti populácie. Majú medzi sebou takzvaných " drátovačov poistiek ". Pokazený televízor najskôr prejde cez nich a až potom sa dostane ku mne.
O nevyzdvihnutých TV ani nehovorím. Telefóne čísla ktoré mi nechali sú neaktívne (asi nemajú kredit) a tak tu momentálne mám asi dve Toshiby ,dva Sharpy ,Grundig, Teslu cz, Nokiu ,Goldstar a Philips.
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ještě jedno malý OT - samostatná kapitola jsou lidi, který jsem minimálně půl roku neviděl a zastaví mě s otázkou "Tak jak to vypadá ?". Na mou vyděšenou otázku, že vůbec nevím co , tak odpoví "To nevadí, tak se na to vykašli" a tváří se naštvaně. Geniální lidé....
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Inac pripojim sa k tomu diagnostikovanu tych poruch. Za mnou minule prisla suseda myslim s planarom, starsia pani to je, a povedala mi ze tam ma pokazenu lampu a ze ona aj ma doma nahradnu ale nevie kde. Nes som jej ale TV spravil tak mi doniesla "PL500 - to je elektronka pre mladsich", ze ju mam vymenit a ze to pojde. Kedze je to suseda tak som jej povedal dobre teta idem na to. Mala v haji síce splitko, dal som jej starsie a povedal som jej ze kedze si doniesla aj suciastku tak nech za robotu prinesie kávu. Aj taki sme!!!
Nerozumím tomu!!!!!!! Snad nechtěl aby mu zákazník řekl ,nejde TV,je to odpor R41 v řádkovém rozkladu.Je potřeba si uvědomit že dotaz zní,co tomu je,nebo co to nedělá.Neznalej zákazník řekne ,pojstka nebo lampa a to jen proto aby nevypadal jako vůl,co jiného říct.
Podle mě určení hrubé závady má smysl jen tehdy,pokud TV vykazuje nepravidelnou poruchu ( po půl hodině vypadne zvuk atd.)
Je potřeba si uvědomit že jste profíci a jednáte s lidima kteří o tom nic nevědí.
Pokud se Vám poláme auto a dáte ho do servisu tak jsete rázem v opačném garde a vy řeknete asi svíčky,opravář pokejve hlavou a automaticky to máte o pětistovku drahší jen proto že tomu nerozumíte a
víte že tam ty svíčky jsou.
Podle mě určení hrubé závady má smysl jen tehdy,pokud TV vykazuje nepravidelnou poruchu ( po půl hodině vypadne zvuk atd.)
Je potřeba si uvědomit že jste profíci a jednáte s lidima kteří o tom nic nevědí.
Pokud se Vám poláme auto a dáte ho do servisu tak jsete rázem v opačném garde a vy řeknete asi svíčky,opravář pokejve hlavou a automaticky to máte o pětistovku drahší jen proto že tomu nerozumíte a
víte že tam ty svíčky jsou.