Já měl Golfa II 1,8GX a dělalo mě to taky. Vždycky jsem zmáčknul spojku a potočil motor naprázdno ale to řvalo a blikalo za chvily znova a lezlo mi to na nervy. Myslel jsem že je spatný olej tak jsem ho vypustil a vyměnil, samozřejmě i s filtrem.
Nastartoval jsem a mazání blikalo, tak jsem čekal kdy čerpadlo natáhne a kontrolka zhasne ale za chvíly to začlo signalizovat i zvukově a cvakat ventily tak jsem to honem chcípnul. Filtr byl suchej, čerpadlo vůbec nenatáhlo tak jsem sundal vanu a vyndal čerpadlo. Bylo vevnitř celý omletý a vodrbaný zuby jak kdyby natáhlo někdy nějakou šponu. Naštěstí jsem měl jednoho golfika na díly tak jsem čerpadlo vyměnil a od tý doby problémy podobný tvejm neměl.
Nerad straším se špatným čerpadlem, píšu jen moji zkušenost.
Golf I II III maji dva tlakove spinace na olej jeden ze to maze ten je v blizkosti olejoveho filtru a druhy na vackovem hrideli na hlave motoru a ten je signalizace ze maze i ventilova hlava .Pripadne se podivej na vanu oleje jestli neni promackla pokud je muze byt maly prutok oleje a spinace zareaguji.
Mìnil jsem v autì olej a pøišlo mì trochu divný jak je vložka olejového filtru po vyndání zdeformovaná. Je možný že by se filtraèní lamely olejového filtru takhle zdeformovaly tlakem oleje? Pravdou je že ta vložka šla docela tìžko z motoru vyndat, protože držela na tom støedovém trnu v motoru tím jak byl filtraèní papír vložky natlaèen na žebra toho trnu (ve vložce zùstaly zevnitø otisky tìch žeber)
Přílohy
Naposledy upravil(a) sr71 dne 05 kvě 2019, 19:53, celkem upraveno 1 x.