Bliká kontrolka mazání a pípá nějaký pizo repro (přesunuto)

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kutil 2
Příspěvky: 64
Registrován: 17 úno 2006, 01:00

#16 Příspěvek od kutil 2 »

Sorry za :lol: :lol: :lol: ,ale já si myslím že VAG GOLF III nic neukáže.Jestli víš co, tak rád se nechám poučit.

Uživatelský avatar
daniber
Příspěvky: 1
Registrován: 25 říj 2006, 02:00

#17 Příspěvek od daniber »

Já měl Golfa II 1,8GX a dělalo mě to taky. Vždycky jsem zmáčknul spojku a potočil motor naprázdno ale to řvalo a blikalo za chvily znova a lezlo mi to na nervy. Myslel jsem že je spatný olej tak jsem ho vypustil a vyměnil, samozřejmě i s filtrem.
Nastartoval jsem a mazání blikalo, tak jsem čekal kdy čerpadlo natáhne a kontrolka zhasne ale za chvíly to začlo signalizovat i zvukově a cvakat ventily tak jsem to honem chcípnul. Filtr byl suchej, čerpadlo vůbec nenatáhlo tak jsem sundal vanu a vyndal čerpadlo. Bylo vevnitř celý omletý a vodrbaný zuby jak kdyby natáhlo někdy nějakou šponu. Naštěstí jsem měl jednoho golfika na díly tak jsem čerpadlo vyměnil a od tý doby problémy podobný tvejm neměl.
Nerad straším se špatným čerpadlem, píšu jen moji zkušenost.

Autoelektro
Příspěvky: 34
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Severni morava
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Autoelektro »

Golf I II III maji dva tlakove spinace na olej jeden ze to maze ten je v blizkosti olejoveho filtru a druhy na vackovem hrideli na hlave motoru a ten je signalizace ze maze i ventilova hlava .Pripadne se podivej na vanu oleje jestli neni promackla pokud je muze byt maly prutok oleje a spinace zareaguji.

Uživatelský avatar
libor22
Příspěvky: 28
Registrován: 11 bře 2006, 01:00

#19 Příspěvek od libor22 »

Tak a teď se podívejme co jsme tomu chudákovi fšicky poradili to aby to raděj prodal :cry: :cry: :cry:

Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

#20 Příspěvek od sr71 »

Mìnil jsem v autì olej a pøišlo mì trochu divný jak je vložka olejového filtru po vyndání zdeformovaná. Je možný že by se filtraèní lamely olejového filtru takhle zdeformovaly tlakem oleje? Pravdou je že ta vložka šla docela tìžko z motoru vyndat, protože držela na tom støedovém trnu v motoru tím jak byl filtraèní papír vložky natlaèen na žebra toho trnu (ve vložce zùstaly zevnitø otisky tìch žeber)
Přílohy
filtr2.jpg
Filtr.jpg
Naposledy upravil(a) sr71 dne 05 kvě 2019, 19:53, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
txx
Příspěvky: 255
Registrován: 31 bře 2008, 02:00
Bydliště: Brno

#21 Příspěvek od txx »

normálka :-)
Viděl jsem i děravý a 1/3 papíru někde v motoru
Hlavně dodržovat interval ;-)

Uživatelský avatar
fredis
Příspěvky: 5000
Registrován: 17 lis 2004, 01:00
Bydliště: Třebíčsko

#22 Příspěvek od fredis »

Dá se na tom filtru dohledat výrobce? :wink: Kvalitní filtr by tohle neudělal..
Rotor rotuje a stator stagnuje...

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#23 Příspěvek od PixelOrgy »

No uplne zdrave to nevypada, po kolika km se ten filtr vytahl?

Uživatelský avatar
fredis
Příspěvky: 5000
Registrován: 17 lis 2004, 01:00
Bydliště: Třebíčsko

#24 Příspěvek od fredis »

To bude spíš nějaká napodobenina od Pšonků, než kvalitní filtr.
Rotor rotuje a stator stagnuje...

Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

#25 Příspěvek od sr71 »

fredis píše:Dá se na tom filtru dohledat výrobce?
mìnìno skoro pøesnì po roce a cca 8tis km
Přílohy
filtr s        1.jpg

Uživatelský avatar
fredis
Příspěvky: 5000
Registrován: 17 lis 2004, 01:00
Bydliště: Třebíčsko

#26 Příspěvek od fredis »

Jo, tak to je jasné :lol: . Stejná kvalita jako jejich Fiat. Tohle by se u MannHummlácký vložky nestalo.
Rotor rotuje a stator stagnuje...

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“