keemo píše:...Padla volba na Canon Pixma MP250....
tež mám canon MP 210 a jsem z nim spokojeny krom drahe barevne naplně je to na pohodu tiskarna
ted jsem barevnou kazetu kupoval a neoriginal stala 550 kč
ale jinak je fakt pohodová mašinka
Moderátor: Moderátoři
Jojo, když jsem si před pár lety koupila PSC od HP, tak mi milý instalátor po 5 minutách hrabání a přeskupování napsal, že musím mít aspoň PII 500MHz, 512MB paměti a IE5.5 a pápá. Musela jsem ho trošku poštelovat, aby se mi na toho Celerona 350MHz s 384MB RAM bez IE5.5 nainstaloval. A když to tiskne 4 stránky A4, tak to zabere klidně 300MB paměti a 100% procesoru, zkrátka velice úsporné řešení.rnbw píše:HP ma SW otrasny
Když jsem měl problém po nové instalaci pevného disku s komunikaci PC s Canon SmartBase MPC600F a třídenním špekulování a trápení se s tím,napsal jsem do "Technická podpora pomoci Canon",během necelých dvou hodin(měli napsáno - odpověď do dvou pracovních dnů)jsem dostal odpověď.Crifodo píše:... Steyr resp. trojfirma Daimler-Steyr-Puch si hlídal spokojenost zákazníků tak, že ještě v roce 1988 byl ochoten zaslat okopírovanou výrobní dokumentaci k modelu z 30. let a spolupracovat při opětovné výrobě ND. Dělal to ne proto, aby si nepodrhl odbyt nových výrobků udržováním starých ve funkci, ale protože věděl, že spokojený zákazník se k němu znovu vrací i třeba v druhé nebo třetí generaci.
Z téhle evropské praxe solidnosti už bohužel ani v Evropě nezbylo nic.
Já dělám v jednom autorizovaném servisu (pro jistotu nebudu jmenovat ) a mně bylo tak před půl rokem (jsem tam rok) od šéfa řečeno: "Chlapi, jste technici, blbí nejste, jestli něco dokážete opravit za 10 minut, tak to tak dělejte, ty vyhozené krámy klidně rozkuchejte na součástky, jestli bude potřeba, stejně by ty věci čekaly ve skladu na ND i 14 dní, tak je to rychlejší, ale HLAVNĚ napište do opravenky, že jste opravili upadlý drát nebo tak, protože nám to jinak nikdo nezaplatí!" - tak se to musí dělat u záruk (u pozáruk se díly samozřejmě píšou) - když je gestor (šef všech servisů v republice - teď se ale prý říká "service manager") blb, tak se může napsat do opravenky všelicos (teď mně napadá "oprava stále blikající kontrolky" a podobné hlody ).Artaban001 píše:.... víte, že jste vázáni "pravidlama" firmy, které servis děláte. Takže pokud řekne, že zdroje NESMÍTE OPRAVOVAT, hold je opravovat nebudete.... ....já dostal pojeb, když jsem si dovolil u jedné desky vyměnit blbej tyristor za pár desetikorun...
Opravu stále blikající kontrolky provádí samodomo i spousta uživatelů - mění nastavení tiskárny a tisku, kroutí kabely, čistí cartridge, přeinstalovávají software, aby nakonec po hodině zjistili, že došel papír....ohryzek36 píše:...když je gestor (šef všech servisů v republice - teď se ale prý říká "service manager") blb, tak se může napsat do opravenky všelicos (teď mně napadá "oprava stále blikající kontrolky" a podobné hlody )
Hill, je to trochu O.T., ale třeba by Ti to pomohlo.Hill píše:Asi je to jak kde: když jsem potřeboval těsně po záruce aktuální SW pro skener UMAX Astra......