Ahoj, nejsem odbornik, ale jednou jsem se zabyval displejem u Saaba.
Myslim, ze stejny problem s displejem se vyskytuje u spousty autoradii Blaupunkt.
LCD neni pripojeno pres vodivou gumu, ale pomoci nabondovane polyesterove folie s natistenyma uhlikovyma cestickama.Ta folie je nabondovana jak k samotnemu sklicku, tak k PCB.Proc to casto odchazi nevim.Tipuju, ze se na tom podepisou zmeny teploty a vlhkosti, coz ovsem hovori proti pouziti v automobilech, takze nevim.Kazdopadne doma je to neopravitelne.Cetl jsem nekde metodu opravy s pomoci zehlicky.Sam jsem vyzkousel a tim to jeste zhorsil
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Neco jsem v rychlosti vygooglil a par lidi v cechach se opravami zabyva.Nakolik je jejich oprava permanentni, netusim.
Pres ebay jsem nasel nejake sluzby v zahranici, kde vymeni cely LCD s jinak udelanym pripojenim a tvrdi, ze oprava je permanentni.(toto jsem nasel v souvislosti se Saab SID displejem, ale asi se najde i servis pro Opel).
staci vygooglit "opravy displeju opel" a doctete se vic.
Jeste pridam jedno zajimave URL o technologiich pripojovani LCD:
http://www.logictechno.com/index.php?op ... &Itemid=33