skoda 120L

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Dikobraz
Příspěvky: 910
Registrován: 17 říj 2004, 02:00
Bydliště: Ostrava

#16 Příspěvek od Dikobraz »

Může a je to dost pravděpodobné. Ten válec ti bude -žrát- olej a zasírat svíčku.

Uživatelský avatar
stasek
Příspěvky: 2191
Registrován: 15 srp 2005, 02:00

#17 Příspěvek od stasek »

Tak pokud máš rezavej válec a kroužky, tak to zrovna lehko točit nepůjde, ale to se podle mně velmi brzo rozšoupe, protože koroze asi bude jen povrchová. :lol:

Uživatelský avatar
WLAB
Příspěvky: 867
Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od WLAB »

Ale pred opravou slo pry tocit hladce a behem ni to asi nezrezlo, tedy pokud samotna ta oprava netrvala mesic. Jestli to tam porezlo nejak vic, nez opravdu mikrovrstvicka povrchove lisky, tak je to na vyhoz. To ten motor stal nekde dlouho s vodou ve valci???
Kdyz tam nejsou svicky, ma starter taky problemy?
A jde to ztuha rovnomerne, nebo jen v urcitych uhlech?
de omnibus dubitandum est

Uživatelský avatar
valla
Příspěvky: 614
Registrován: 12 úno 2006, 01:00

#19 Příspěvek od valla »

noo asi tak nejak mesiac som to opravoval, ako som zistil ze mam vo valci vodu tak som to nechal asi tyzden tak, potom som vypustil vodu a az asi za 2tyzdne som robil to tesnenie, v urcitych uhloch to ide lahsie a v urcitych tazko,..

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#20 Příspěvek od EKKAR »

Potěš koště - tím necháním na mokro po vypuštění vody jsi tomu pohnojil, že hůř už to snad nešlo. Měls to kuchnout co nejdřív, nebo aspoň po tom vylití vody do toho válce nacákat Konkor, naftu nebo petrolej, aby se povrch naimpregnoval proti vlhkosti a korozi - takhle se Ti klidně mohlo stát, že budeš mít vyrezlé rýhy ve vložce válce...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Hurvo
Příspěvky: 156
Registrován: 09 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Pod Javorinou

#21 Příspěvek od Hurvo »

Pre istotu si skontroluj uloženie zdvihátok. Ak nejaké nesedí dobre v svojom uložení tak sa zdvihátko môže skrížiť alebo zohnúť a preto ti to môže ísť ťažko. Skontroluj to a aj to ako chodia ventily.

Uživatelský avatar
WLAB
Příspěvky: 867
Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od WLAB »

Zdvihatko? Nebo rozvodova tycka? Zdvihatko se moc zkrizit nemuze a pokud by se kouslo, neotoci s tim motorem nic.


A jakou periodu ma to jiti ztuha - 180,360,720 st?

Uvidis, jak to bude jezdit... kdyz budou problemy, bude muset minimalne vlozka s pistem ven.

Jinak nezapomen tu hlavu po ujeti 500km, pokud to tedy rozhybes, dotahnout, jinak to budes delat znova.
de omnibus dubitandum est

Uživatelský avatar
pajosek2
Příspěvky: 3992
Registrován: 24 úno 2007, 01:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od pajosek2 »

No,tak to se Ti trošku nepovedlo.Doufám,že před prvním protočení po složení jsi do válců nalil trošku oleje ať to nejde zezačátku nasucho.
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.

Nemám zájem o korekci pravopisu.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#24 Příspěvek od BOBOBO »

Jen taková maličkost . Jestli jsi dal místo starého PALáckého rozdělovače čínský nový , tak jako ekkar vzdychnu potěškoště . Jestli jsi ho ještě nehodil do konťáku , tak si ho nechej . Ještě se k němu můžeš vrátit . Jinak pokud motor i trochu točí , tak na kostru pro samostatné přístroje to musí stačit . Zde půjde spíše o ukostření celé palubovky .

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“