Vybíjení baterie ve Škoda Felicia
Moderátor: Moderátoři
Vybíjení baterie ve Škoda Felicia
prosím vás kamarád za mnou byl s takovou prosbou ale já autem vůbec nerozumím a tak jsem mu ani moc nepomohl.
jde o to že i když má vše v autě vypnuté tak za tři dny má vybitou baterku.
má namontovaný LCD voltmetr a tam to vidí jak mu spadne napětí.
napadlo mě jen změřit proud kterej se odebírá z baterky. (měřil jsem to na plusu.)naměřil jsem 0,75A vše bylo vypnuté) a při uplně odpojeném autorádiu přibližně 0,4A.vůbec netuším je mi jasný že to může bejt kdeco v tom autě ale nejsem autoelektrikář ani automechanik takže vůbec netuším.
jen vím že brzdový světlo (to přídavný)mu někdy svítí a někdy ne.
Ale zase to světlo svítí pouze když se sešlápně brzde (jinak není uzavřen ani el.obvod)tak nevím jeslti by to mělo spojitost nějakou.Ale jak říkám nejsem autolektrikář,ale pozue elektrikář
jde o to že i když má vše v autě vypnuté tak za tři dny má vybitou baterku.
má namontovaný LCD voltmetr a tam to vidí jak mu spadne napětí.
napadlo mě jen změřit proud kterej se odebírá z baterky. (měřil jsem to na plusu.)naměřil jsem 0,75A vše bylo vypnuté) a při uplně odpojeném autorádiu přibližně 0,4A.vůbec netuším je mi jasný že to může bejt kdeco v tom autě ale nejsem autoelektrikář ani automechanik takže vůbec netuším.
jen vím že brzdový světlo (to přídavný)mu někdy svítí a někdy ne.
Ale zase to světlo svítí pouze když se sešlápně brzde (jinak není uzavřen ani el.obvod)tak nevím jeslti by to mělo spojitost nějakou.Ale jak říkám nejsem autolektrikář,ale pozue elektrikář
Zatvor dvere, to žerie 0,4A, alebo osvetlenie príručnej skrinky skontroluj či nie je nafurt zapnuté. Odpoj alternátor.
Vyberaj postupne poistky. O meraní odberu sa tu nedávno diskutovalo, platí to obecne. Okolo 0,5A nie je problém jednoduchým meraním s multimetrom zistiť, ktorou vetvou to tečie.
LCD voltmeter by nemal žrať viac ako pár mA.
Vyberaj postupne poistky. O meraní odberu sa tu nedávno diskutovalo, platí to obecne. Okolo 0,5A nie je problém jednoduchým meraním s multimetrom zistiť, ktorou vetvou to tečie.
LCD voltmeter by nemal žrať viac ako pár mA.
Rádio si často "zapomene lehnout" a pokud nemá tvrdě spínaný koncáky "od klíčku", bere klidně i 1,5A - častá závada starších "koncernových" montovaných do fóbijí a koktávek. Mají CAN-bus a měly by se vypnout samy po vypnutí zapalování, jenže stačí maličkost a zapomenou...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nemyslíš tou "bielou kockou" náhodou regulátor napětí?
555: A mimochodem, jak mu to dobíjí? Napětí na baterce při volnoběhu a zvýšených otáčkách (cca 2000/min), vadný regulátor by se projevil. Pak vypni motor, dpoj kabely od altíku a změř ten odběr znovu. Jestli padne dolů, tak altík ven, rozebrat a změřit diody.
555: A mimochodem, jak mu to dobíjí? Napětí na baterce při volnoběhu a zvýšených otáčkách (cca 2000/min), vadný regulátor by se projevil. Pak vypni motor, dpoj kabely od altíku a změř ten odběr znovu. Jestli padne dolů, tak altík ven, rozebrat a změřit diody.
...A máte to zapojené v zásuvce?