OBD kabel
Moderátor: Moderátoři
- hafca
- Příspěvky: 4401
- Registrován: 27 črc 2004, 02:00
- Bydliště: 25km na západ od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Je možná ještě jedna věc. Já mám v Daewoo tak zvaný krokový motorek a ten má na svědomí ve většině případů kolísání volnoběhu. Motory jsou nějaké klony Opla a bude to asi na všech autech podobné. Je to na uzavírání přívodu vzduchu. Vedou k tomu 4 dráty a je to někde kam přichází hadice od vzduchového filtru. Takhle to nějak vypadá:
![Obrázek](http://img218.imageshack.us/img218/5237/krok3uz9.jpg)
Pokud tohle nechodí lehce, pak kolísají otáčky volnoběhu, nebo se drží vysoko v závislosti na tom, jak moc to nevyjelo. Jen si dej pozor na rozebírání, platí tady to samé jako o škrtící klapce. Mělo by stačit to očistit od bordelu, který na tom bude, případně stříknout WD.
Když už je tady pokec o kabelu na diagnostiku, neví někdo o softu na starší auta s protokolem ALDL?
![Obrázek](http://img218.imageshack.us/img218/5237/krok3uz9.jpg)
Pokud tohle nechodí lehce, pak kolísají otáčky volnoběhu, nebo se drží vysoko v závislosti na tom, jak moc to nevyjelo. Jen si dej pozor na rozebírání, platí tady to samé jako o škrtící klapce. Mělo by stačit to očistit od bordelu, který na tom bude, případně stříknout WD.
Když už je tady pokec o kabelu na diagnostiku, neví někdo o softu na starší auta s protokolem ALDL?
Co by si potreboval vediet o softe na starsie auta s ALDL? Mam kabel aj soft.hafca píše:Je možná ještì jedna vìc. Já mám v Daewoo tak zvaný krokový motorek a ten má na svìdomí ve vìtšinì pøípadù kolísání volnobìhu. Motory jsou nìjaké klony Opla a bude to asi na všech autech podobné. Je to na uzavírání pøívodu vzduchu. Vedou k tomu 4 dráty a je to nìkde kam pøichází hadice od vzduchového filtru. Takhle to nìjak vypadá:
Pokud tohle nechodí lehce, pak kolísají otáèky volnobìhu, nebo se drží vysoko v závislosti na tom, jak moc to nevyjelo. Jen si dej pozor na rozebírání, platí tady to samé jako o škrtící klapce. Mìlo by staèit to oèistit od bordelu, který na tom bude, pøípadnì støíknout WD.
Když už je tady pokec o kabelu na diagnostiku, neví nìkdo o softu na starší auta s protokolem ALDL?
Èo neubrzdíš, to neukecáš..![PC šťoural :pc:](./images/smilies/icon_ist1.gif)
:)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy
![PC šťoural :pc:](./images/smilies/icon_ist1.gif)
![Potlesk :aplause:](./images/smilies/icon_icon_applause.gif)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy
- hafca
- Příspěvky: 4401
- Registrován: 27 črc 2004, 02:00
- Bydliště: 25km na západ od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Kabel mám taky, je to klasika s MAX232. Zkoušel sem trial EFILive, ale ten se mi kouše hned zpočátku. Nevím s čím vlastně tenhle kabel chodí. Mám něco speciálně na Daewoo Nubira, ale je to jen takové spíš info pod DOSem a tam toho půlka nejde a druhá ještě z půlky kecá.
Potřeboval bych tip na nějakej soft, kterej s tím trochu chodí a umí alespoň kódy závad tak.
Potřeboval bych tip na nějakej soft, kterej s tím trochu chodí a umí alespoň kódy závad tak.
- hafca
- Příspěvky: 4401
- Registrován: 27 črc 2004, 02:00
- Bydliště: 25km na západ od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
To nad je moje, nějak mi to odhlásilo. Já hlavně potřebuji k tomu tip na nějakej soft. Jo a ve všech zapojeních s tím MAXem je použitej stabilizátor 78L05, ale z ze sériového portu leze z bídou 5.5V a na tý 05 jsou pak necelý 4V a to je skoro málo na toho MAXe. Nezkoušel to někdo na přímo, nebo jen se zenerkou, třeba 5V1?
-
- Příspěvky: 2031
- Registrován: 01 črc 2005, 02:00
- Bydliště: zbídačený kraj
- Kontaktovat uživatele:
Stabilizátor s nízkým úbytkem LE50ABZ by ti mohl stačit místo 78L05
http://www.gme.cz/index.php?action=deta ... pict=&jaz=
http://www.gme.cz/index.php?action=deta ... pict=&jaz=
*****