Otáčkoměr motorových vozidel, blokové schéma a popis

Základní principy, funkce, rovnice, zapojení - t.j. vše, co byste měli vědět, než se pustíte do praktické realizace elektronického zařízení

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#16 Příspěvek od Hill »

Asi proto, žes už tuto úchylku měl dřív, nebránil ses jí podlehnout a udělat z ní výhodu. I když je to spíš řehole s nikdy nekončícím učením, když to chceš dělat pořádně...

Uživatelský avatar
xmurgi
Příspěvky: 402
Registrován: 23 dub 2007, 02:00

#17 Příspěvek od xmurgi »

Z pohladu celozivotneho vzdelavania si nevyberies, kazda trosku serioznejsia robota ho vyzaduje. Celozivotne vzdelavanie asi nepotrebuju len pracovnicky najstarsieho remesla :D .

Uživatelský avatar
dArtagnan
Příspěvky: 38
Registrován: 20 bře 2011, 01:00

#18 Příspěvek od dArtagnan »

Ono to bude v dnšní době asi opravdu moooc těžké - škola versus realita versus odbornost/neodbornost pedagogů...

Já např. chtěl jít ve stopách dědy a na práva, vydal jsem se tedy na gympl a skonšil v přijímačkách první pod čarou ... na protekci mě přijali a za půl roku mi naznačovali ze se čtyřkou z matiky mám vypadnout. A bylo na výběr - cosi jako "servisák výpočetní techniky" na SOU a pajďák. Vydal jsem se na pajďák, odmaturoval a zjišťujíc, že nenacházím uplatnění jsem si běžel pomaturitně dodělat truhlařinu. Tam nás zase jen naučili nařezat lamino na čtverce a obdélníky. No a nakonec jsem skončil v base ... samo že jako příslušník :lol: A to byste se asi ani nedivili kolik u nás máme "vysokoškoláků" :wink:

Toť můj postřeh a zárověň omluva za možnej OT...

Odpovědět

Zpět na „Teorie“