Otáčkoměr motorových vozidel, blokové schéma a popis
Moderátor: Moderátoři
Ono to bude v dnšní době asi opravdu moooc těžké - škola versus realita versus odbornost/neodbornost pedagogů...
Já např. chtěl jít ve stopách dědy a na práva, vydal jsem se tedy na gympl a skonšil v přijímačkách první pod čarou ... na protekci mě přijali a za půl roku mi naznačovali ze se čtyřkou z matiky mám vypadnout. A bylo na výběr - cosi jako "servisák výpočetní techniky" na SOU a pajďák. Vydal jsem se na pajďák, odmaturoval a zjišťujíc, že nenacházím uplatnění jsem si běžel pomaturitně dodělat truhlařinu. Tam nás zase jen naučili nařezat lamino na čtverce a obdélníky. No a nakonec jsem skončil v base ... samo že jako příslušník A to byste se asi ani nedivili kolik u nás máme "vysokoškoláků"
Toť můj postřeh a zárověň omluva za možnej OT...
Já např. chtěl jít ve stopách dědy a na práva, vydal jsem se tedy na gympl a skonšil v přijímačkách první pod čarou ... na protekci mě přijali a za půl roku mi naznačovali ze se čtyřkou z matiky mám vypadnout. A bylo na výběr - cosi jako "servisák výpočetní techniky" na SOU a pajďák. Vydal jsem se na pajďák, odmaturoval a zjišťujíc, že nenacházím uplatnění jsem si běžel pomaturitně dodělat truhlařinu. Tam nás zase jen naučili nařezat lamino na čtverce a obdélníky. No a nakonec jsem skončil v base ... samo že jako příslušník A to byste se asi ani nedivili kolik u nás máme "vysokoškoláků"
Toť můj postřeh a zárověň omluva za možnej OT...