OPEL
Moderátor: Moderátoři
OPEL
Mladej kupuje opel caravan , 2000, 164kkm (což nic nevypovídá). Za 20kKč,- od kluka z práce, což asi ujde. Klima, el okna atd. Poškrabaný nárazníky, jinak vypadá OK. Snad to moc nerezne? Je v tom 4v 1,6 benzin, 55kW, což je chcíplina. Zná někdo tento motor, co je zač? Já se v těhle krámech nevyznám.
- Philip_Fry
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 01 zář 2010, 02:00
- Bydliště: Trutnov
měl by to bejt 8ventil jednobodový vstřik
více info zde http://www.club-opel.com/forum
více info zde http://www.club-opel.com/forum
- pavoucisit
- Příspěvky: 176
- Registrován: 02 lis 2008, 01:00
- Bydliště: Havířov
Tak to raději Felicii s 1.6 motorem než Opla. Do auta 12 let starého neustále strkáš peníze a díly na Felicii jsou za pusu. I když, měl jsem Kadeta s motorem c16nz a pěkná jízda to s ním byla, spotřeba do 8 litrů. Také Astru jsem měl v 1,6 a také pěkně jela a bez problémů. S Felicii v 1,6 jsem měl spotřebu ještě nižší než s 1,3, proto ji doporučuji. No a teď si hraji s Felicii 1,9 v diselu, spotřeba okolo 5l a živá je na svůj výkon 47 kW dost.
Jestli mohu radit od starych oplů ruce pryč. Reznou hlavně dveře od kufru. Měli jsme astru F rok 94 1,4 benal tam se nam 4x potkal 2x starým řemenem 2x naši chybou. Urezly podlahy, dveře od kufru, lemy blatníků okolo kol začinala se rozpadat. S vidinou hromady dílů jsme koupili astru F rok 97 1,6 benal coz je trocha lepší než ta 94 ale dveře kufru reznou také, lemy blatníků taky, praskají pružiny po kouskách (u obou aster stejny problém) vozili jsme bezne 100kg brambor tak asi to na žadny těžký vození není. Po poslední poruše a to prasknutém těsnění pod hlavou a naslednem objevení přidřeneho motoru nam udelali komplet go motoru a nemůžene si to po motorove strance vynachválit olej už to nežeze a jezdi super. Každopadně bych radeji šel do te felicie či favorita dily na to sou všude a nové 10x levneji.
Je to na vás, já po osobních skušenosatech opel NIKDY. Bud jsme natrefili na špatne kusy nebo nevim kazdopadne sou stim jen problemy a člověk čeka co dalšiho se vysere.
Je to na vás, já po osobních skušenosatech opel NIKDY. Bud jsme natrefili na špatne kusy nebo nevim kazdopadne sou stim jen problemy a člověk čeka co dalšiho se vysere.
- Philip_Fry
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 01 zář 2010, 02:00
- Bydliště: Trutnov
Astra G je asi 1000x lepší, než favorit / felicie. A to i Astra F byla asi tak 100x lepší, větší, pohodlnější, líp udělaná. Ano, Opel nepatří mezi etalony spolehlivosti, ale co na tom, že dílů na favority je všude plno a za levno (zejména polské sra*ky), když jich bude potřeba x krát víc, než na Astru. A to se nebavíme o výbavě (kolikpak felicií má alespoň blbé servo a klimu...?) a bezpečnosti. Tady není o čem, za ty peníze super kup.
P.S. nic proti škodovkám...
P.S. nic proti škodovkám...
Já nevím, autoelektriku jsem dělal jen chvilku, ale klidně se podepíšu pod to, co jsem jednou zaslechl u jednoho "porodu" na Astře: Proč se dělají Opely? Aby nebyly Fordy nejhorší auta na světě...
Pravda, autor tohoto citátu zapomněl trochu na italská přibližovadla (beru ze strany elektriky, motory v Alfách a Lančiích nebyly zlé).
Pravda, autor tohoto citátu zapomněl trochu na italská přibližovadla (beru ze strany elektriky, motory v Alfách a Lančiích nebyly zlé).
Astru pøesnì s tímto motorem vlastním 7 let a zatím nemám dùvod ke zmìnì takže spokojenost. Náklady na údržbu minimální, spotøeba: krátké trasy v zimì cca 8l, dlouhé trasy po dálnici do 6l.
Pokud jde o Astru F tak v Nìmecku se vyrábìly do r. 1997, pak pøešla výroba do Polska (já mám ještì tu nìmeckou). Pokud se jedná o Astru G, které se taky s tímhle motorem dìlaly tak ta už má pozink karoserii.
Pokud jde o Astru F tak v Nìmecku se vyrábìly do r. 1997, pak pøešla výroba do Polska (já mám ještì tu nìmeckou). Pokud se jedná o Astru G, které se taky s tímhle motorem dìlaly tak ta už má pozink karoserii.
Opel je jedna ze značek, kterou bych prostě nebral asi nikdy. Zase Felda je na tom dnes naprosto stejně, co se týče kvality a nemá na to vliv ceny náhrdních dílů z druhovýroby. Feldy se dnes prostě už rozpadají a kolikrát starší Favorit je na tom lépe.
Ale pokud má cenu 20 TKč, auto je relativně na rez v pořádku, tak zkontrolujte kola (kotouče, destičky, řízení, tlumiče a cenu a dostupnost ND). U klimy si zjistěte cenu doplnění a vyčištění. Pokud to bude vyhovovat, tak na 5-6 let to jistě službu udělá a pak to už bude fuk.
Před zimou to bude chtít ještě vyčistit a promazat centrály ve dveřích a vedení pro el. ovládaní okýnek.
Ale pokud má cenu 20 TKč, auto je relativně na rez v pořádku, tak zkontrolujte kola (kotouče, destičky, řízení, tlumiče a cenu a dostupnost ND). U klimy si zjistěte cenu doplnění a vyčištění. Pokud to bude vyhovovat, tak na 5-6 let to jistě službu udělá a pak to už bude fuk.
Před zimou to bude chtít ještě vyčistit a promazat centrály ve dveřích a vedení pro el. ovládaní okýnek.